Inlägg från: the jeryds |Visa alla inlägg
  • the jeryds

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej allesammans, ligger lite på lågvarv här. tänkte bara kika in lite snabbt o hälsa :) Ja pregga skriv till mig vad läkaren sa imorn, eftersom vi har likanande problematik eller vad man ska kalla det. Låg i badet igår o badade så kickade bebis för första gången å att det verkligen inte fanns tvivel, hela magen skakade till. Mysigt och jag skrattade gått :) Spännande spännande! Idag sjung jag för den på soffan så rörde den sig. En liten sångfågel i magen :) dock lugn och blyg.

• the jeryds
    den kära leken skrev 2010-03-02 15:06:39 följande:
    Vad underbart att få känna den lill* Grattis!
    Tack !! Det var mysigt :9 Har känt den tidigare till och från, men denna gången var det självklart och inte rörelser utan en riktig putt innifrån! :) Låg på soffan idag med och sjung för den, då rörde den sig också så kan man se en liten upphöjning på magen eller att den blir lite lite sne.
  • the jeryds

Ja gör det!! Du är välkommen hit när helst du känner att du orkar jag är inlåst ett tag till tyvärr- Men du hittar ju till hooden.

• the jeryds
    sofie och laura skrev 2010-03-03 14:54:00 följande:
    Hej tjejjer, förlåt om jag inte hört av mig men mest av min lathet?Min lathet skyller jag på men har BLIVIT så nojjig att mitt barn inte lever längre =(Har nojjat uppp mig totalt.. Tänker o tänker o tänker  Tänk om mitt barn dött!Försöker ligga på rygg som min söta Pregga REKOMENDERADE PUFFA LITE PÅ MAGEN MEN KÄNNER BARA NGT HÅRT INGA SPARKAR ELLER FLADDER IGÅR ELLER IDAG =(iNGET FLADDER....Ska på öppna mottagningen imorgon!Försöker att känna efter men!Sen har suget efter idiotiska ciggaretter kommit tillbaka jag som mådde illa av dem är mer sugnare än VAD?Idiot och skit stöd tack min älsklingar
    Men fyy vad jobbigt!! =( Men om du är hård upp på magen starx under naveln så betyder det ju ändå att din livmoder växer och då även barnet kan man ju anta. Du kanske bara har moderkakan i framvägg då är det mkt svårare att känna bebis rörelser... Håller tummarna för att allt är som det ska! *krama*
  • the jeryds

hej tjejer, nu är det helg snart! ska bli mysigt. kevin har tunering i helgen så vi ska upp innan 0600 i vilket fall skönt NOT :P Har haft ett helvete med sömnen på nätterna de senaste, hoppas det ger med sig. Är ju iofs ändå relativt pigg... Pregga, du ringde aldrig?
    RUL om 10 dagar!

• the jeryds

Japp rul om 10 dagar räknade jag ut idag Yiiey nu är det ändå nedräkning på riktigt =9 Gör ändå ett reativt sent tycker jag. 2 dagar innan jag går in i vecka 20. denna eviga väntan.... men snart så =)

• the jeryds

hahaha, jag fick vackert be daniel att skynda sig sist på WILLYS, Jag nös o tömde halva blåsan typ! Va faan!!! Bara till att gå hem o duscha. Här händer det grejer. Kanske dags för up and go?

• the jeryds

mammamu, Gud så skönt att få bli tagen på allvar tillslut och att få se att allt är som det ska, förhoppningsvis så vet du nu ifall du inte skulle känna så mkt att det är pågrund av moderkakan. Trisst ändp, man vill ju känns mini. Men den kanske flyttar på sig allt eftersom graviditeten fortlöper? eller vad sa dem?

Många kramar.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10