Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Alla, ja det är skönt att det är gjort nu. Folk får tycka vad de vill. Kommer du ju ändå att göra =)

Nu ska jag åka hem och äta nässelsoppa och nybakt surdegsbröd. Har man världens bästa man eller ;)

BF 100817
  • den kära leken

Åhh Carohl, lycka till nu. Jag ska tänka på dig!

carohl skrev 2010-02-23 07:45:35 följande:
    Idag kl 9.20 ska jag lägga upp mig och sära på benen för farbror doktor, må han säga att allt ser bra ut. Bebben måste ju må bra jag har för lång tid för annat och jag har ju faktiskt kännt den de senaste dagarna men jag kan ändå inte rå för att vara lite orolig. Det kanske är så att man är alltid lite orolig att de ska säga nå negativt? Jag är det iaf men det kanske beror på gamla tråkiga erfarenheter...
    BF 100817
  • den kära leken

Jag bara undrar vad detta är för skämt med denna jäkla snö. Jag älskar ändå höst vinter och vår. Sommaren är inte min årstid men nu vet jag inte mer. Pulsade 500 m genom meterhöga drivor för att komma till bussen i morse. Jag vet inte hur länge till jag orkar med detta och jag vet inte vad jag ska göra åt det hela. Och så får jag inte tag på mannen. Hasn telefon verkar ha stängt av sig. Sitter här på kontoret och gråter. Fan vad jag hatar att bryta ihop på det här sättet. INGET blir bättre av det.

BF 100817
  • den kära leken

En väg som normal tar 5 min att gå tog 20 min i morse. Jag var helt slut och då hade jag 1 km kvar till bussen. Här var det dock skottat. Men jag fick halvspringa för att hinna.

Får väl försöka be dem ploga igen då fast det inte är någon idé för det kommer mer snö.

carohl skrev 2010-02-23 08:27:36 följande:
    Usch vännen då... Jag förstår dig, jag hatar med detta. Jag kan tycka att en vit vinter är fint men nu är det nog och det är fan för överdrivet med all denna snö!!! Nu får våren vara på väg snart, jag pallar inte heller mera snart och det är ju så kallt!
    BF 100817
  • den kära leken

Vad himla orättvist att alla får lyssna. Jag vill ju med. Haha, nä jag skojar. Vad underbart att ni får lyssna. Jag kommer med bli helt salig den dagen jag får lyssna om typ 5 veckor.

Fattar ni att det ska regna här på fredag. Känns helt galet nu.

BF 100817
  • den kära leken

Vart tog alla vägen?

Jag fick precis ut en droppe råmjölk, tror jag, ur ena bröstet. Någon mer?

BF 100817
  • den kära leken

Okej ;) Nja det rann väl inte ut precis haha. Men jag behövde inte klämma särskilt mycket heller men ska genast sluta upp med sådana dumheter =)

elinnnnn skrev 2010-02-23 14:16:48 följande:
    Har hänt mig också en gång för ett par veckor sen... Fast jag läste någonstans att man inte skulle hålla på och trycka. Det gjorde jag, men ditt kanske rann ut? Då är det ju inget att göra åt hehe. Men det är helt normalt att få råmjölk redan nu.
    BF 100817
  • den kära leken

Tack för infon elin!

BF 100817
  • den kära leken

Grattis! Det måste kännas helt underbart.

SweetLilly skrev 2010-02-23 15:15:44 följande:
    Nu är jag hemma från bm! Hjärtat lät jättefint och pyret for runt som en propeller där inne så det var lite svårt att höra, hehe. Fick tid för at diskutera kejsarsnittet också, skönt.
    BF 100817
  • den kära leken

God morgon!

Vecka 16 idag. =)

BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10