Vi fortsätter, Bf aug 10
Alla, ja det är skönt att det är gjort nu. Folk får tycka vad de vill. Kommer du ju ändå att göra =)
Nu ska jag åka hem och äta nässelsoppa och nybakt surdegsbröd. Har man världens bästa man eller ;)
Alla, ja det är skönt att det är gjort nu. Folk får tycka vad de vill. Kommer du ju ändå att göra =)
Nu ska jag åka hem och äta nässelsoppa och nybakt surdegsbröd. Har man världens bästa man eller ;)
Åhh Carohl, lycka till nu. Jag ska tänka på dig!
Jag bara undrar vad detta är för skämt med denna jäkla snö. Jag älskar ändå höst vinter och vår. Sommaren är inte min årstid men nu vet jag inte mer. Pulsade 500 m genom meterhöga drivor för att komma till bussen i morse. Jag vet inte hur länge till jag orkar med detta och jag vet inte vad jag ska göra åt det hela. Och så får jag inte tag på mannen. Hasn telefon verkar ha stängt av sig. Sitter här på kontoret och gråter. Fan vad jag hatar att bryta ihop på det här sättet. INGET blir bättre av det.
En väg som normal tar 5 min att gå tog 20 min i morse. Jag var helt slut och då hade jag 1 km kvar till bussen. Här var det dock skottat. Men jag fick halvspringa för att hinna.
Får väl försöka be dem ploga igen då fast det inte är någon idé för det kommer mer snö.
Vad himla orättvist att alla får lyssna. Jag vill ju med. Haha, nä jag skojar. Vad underbart att ni får lyssna. Jag kommer med bli helt salig den dagen jag får lyssna om typ 5 veckor.
Fattar ni att det ska regna här på fredag. Känns helt galet nu.
Vart tog alla vägen?
Jag fick precis ut en droppe råmjölk, tror jag, ur ena bröstet. Någon mer?
Okej ;) Nja det rann väl inte ut precis haha. Men jag behövde inte klämma särskilt mycket heller men ska genast sluta upp med sådana dumheter =)
Tack för infon elin!
Grattis! Det måste kännas helt underbart.
God morgon!
Vecka 16 idag. =)