Vi fortsätter, Bf aug 10
Det handlar ju oftast om hur man säger något. Klart kloakråtta kanske kan va svårt att få till så det låter positivt. För mig är det oftast något otroligt positivt med djur.
Det handlar ju oftast om hur man säger något. Klart kloakråtta kanske kan va svårt att få till så det låter positivt. För mig är det oftast något otroligt positivt med djur.
På tal om djur så undrar jag om någon hört talas om en steriliserad katt som ändå lyckats bli gravid. Vår katt är steriliserad men beter sig konstigare än vanligt och har blivit bra rund om magen. Hoppas verkligen inte på några kattungar nu mitt i alltihop.
Nej jag tycker inte heller det kan vara så. Kanske är hon bara fet för att det inte varit så mycket spring ute nu med all snö. Säkert känner hon av att jag är gravid. Hon ska jämt ligga på min mage eller iaf kurra upp sig mot den så gott det går. =)
Hunden är ganska lugnt faktiskt. Men henne kan man nästan trampa på, av misstag då, utan att hon ger ifrån sig ett pip.
Nu går katten mest ute men när hon använder lådan får kärleken tömma den. Så klart. Vill ju inte riskera parasiter.
Ja magen har verkligen sagt poff! Går in i vecka 17 på onsdag. Nu går den bara att dölja med en stor vinterjacka.
Tvättmaskinen går varm med de 4 ombyten jag får på mig. Snart får jag väl ge mig ut och handla lite eller sätta mig vid symaskinen. Är ju trots allt sömmerska. Omlottkjolar och klänningar lär ju fungera rätt bra. Och tyg finns det i travar hemma =)
Jag var också väldigt trött på det när jag jobbade som sömmerska men det har gått över nu. Fast jag syr bara åt mig själv och mina närmaste. Aldrig på beställning igen. Fy fan vilket slitgöra för ingenting. Shoppa hatar jag.
Pregga: Haha, dramaten. Men bra att du har en med hjul iaf. Usch vad tvättkorgar man släpat upp och ner i trappor. Det som är bra när man inte har egen tvättmaskin är att det blir av när man bokat tiden och så blir allt gjort. Nu tvättar man en tvätt när man känner för det. Tvättkorgen blir aldrig tom.
Tack för tipset. Jag ska ha koll på henne.
Här mår vi bra. Våren tog ju ett stort steg närmare i helgen.
Alltså nu blir jag ju lite orolig. Jag får ju sammandragningar när vi har sex, alltså när jag får orgasm. Är det också farligt. Det ska ju inte vara farligt att ha sex ju. Om det bara är normal sex vad fan det nu är?