Vi fortsätter, Bf aug 10
Elinnn: Jodå idag är det mycket bättre =) Ringde en snäll bonde i närheten så nu är vägen plogad. Så så skönt.
Elinnn: Jodå idag är det mycket bättre =) Ringde en snäll bonde i närheten så nu är vägen plogad. Så så skönt.
Vad roligt med födelsedagskalas. Vi kom aldrig iväg till min svärfars i söndags pga all snö =(
För mig räcker det med telefonen med mamma just nu. Tror jag ahde blivit väldigt irriterad på henne just nu. Ska åka ner till henne över påsken och hoppas verkligen jag kan hålla mig i skinnet då =)
Whiii snart halvägs hihi.
Tack! =)
Och inte i samband med kaffe eller svart the. Utan gärna med c-vitamin. Det ökar järnupptaget i tarmen.
Pregga! Förstår att du är orolig. Men du, så här kommer det att vara i perioder. Det kan gå dagar och tom nån vecka emellan att man känner bäbisen. Det kommer gå bra!
Ähh sånt där tror jag inte ett dugg på. Bara för att skrämma upp. Som att säga till barn att om du inte äter upp kommer vargen och tar dig. Det gör den inte.
Däremot sen när barnet är ute och man inte är trygg som person då så kan säkert barnet bli oroligt.
Pregga: Jag tror precis som t0va att det kan skapa oro. Visst det är en rolig grej men det skapar nog ingen trygghet. Är man orolig kommer man dessutom alltid att "hitta" något att oroa sig för. Hoppas du förstår vad jag menar. Det bästa du kan göra är nog bara att försöka lite på att det kommer att gå bra. Försök intala dig själv att det kommer verkligen att bli en bäbis i augusti. Jag tänker på dig!
Pregga: Men vad sa han? Låtsades han som ingenting eller? Men framförallt och viktigast, hur mår du efter detta besök?
Jag kommer ha mitt UL i 18+6 Känns som en evighet dit.