Vi fortsätter, Bf aug 10
Hoppas navlen läker fint nu iallafall! Kramar 
jäkla kräk! klart som fasiken att det e hans son, å det sa han med-jag vet att det e min son men jag vill ha det svart på vitt. IDIOT!
Hoppas navlen läker fint nu iallafall! Kramar 
Här har både lilleman o snuttan blivit sjuka. Lilleman kräker o snuttan har diarre 

Varsågoda: http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGZReXQ1Rm9DZlRlSlZnVGM4a0htMGc6MQ&ifq
Tänk på det tjejer att frukt innehåller oxå socker tyvärr.
Jag själv kör på kolhydratfattig kost, stoppar knappt några kolhydrater i mig alls. Sockret har jag dragit ner på rejält.
Man kan säga att allt som växer ovanför jorden får man lov att äta förutom frukt...bär och grönsaker är ok!
Inget ris, pasta, potatis osv. Sedan är det fritt fram med kött, fisk och kyckling!
ZUMBA...ja det är en kul motionform. Vår dotter dansar gärna zumba tillsammans med mig hehe
Detta tillsammans med lite annat fungerar utmärkt.
Dock orkar jag inte zumba så ofta som jag skulle vilja...tyvärr pga min fibromyalgi 

jodå allt e bra med min å barnen, mina små busfrö :) tack å lov så har vi klarat oss undan förskylning än sålänge iallafall.

Har inte vart med om det här än, men det kallas för fallkänsla, hon känner det som om hon faller å blir såklart rädd. e nog ganska så vanligt tror jag.
Ang amning så kämpade jag på trots blödande bröst å mkt tårar å nu ammar jag helt smärtfritt, för mig var det värt det..

fast vår dotter var oxå tidig. Hon var bara 5 dagar när hon vände sig från en sida till den andra.