Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag funderar också på 3d/4d men det kostar visst 1000kronor, iallafall i malmö på emmakliniken tror jag den hette. Lite mycket tycker jag. Men vi får se hur vi gör. Kanske klarar vi att vänta tills augusti :P
Familjen Mu: grattis på födelsedagen:) vilket perfekt sätt att starta dagen på :)
vad många som har UVI :S men skönt att ni fått det bekräftat och medicin.
Jag håller på att städa och laga mat. Jag har inte städat ordentligt på 2 veckor ungefär, har bara dammat och dammtorkat både på bordsytor typ och golv. Men idag blev det fram med skurmoppen haha Ska bli skönt nr man är färdig. Just nu har jag vardagsrum och badrum kvar så jag har iallafall gjort hälften ;)
Igår mådde jag jättekonstigt hela dagen. Jag hade värsta hjärtklappningarna och blev ju andfådd för minsta lilla, kändes som om jag skulle tuppa av också flera gånger. Men som tur är känns det bättre idag :)
För nån vecka sen fick jag ont i magens sida så fort jag rörde på mig typ men det har gått över nu vilket så klart är skönt. Kanske berodde det på att jag nästan ramlade i dem dagarna. Snubblade över dator sladden men som tur var så hann jag ta emot med händerna. Men hela kroppen rördes ju hastigt så kanske berodde det på det...
Jaja, hoppas ni har det bra och njuter av påskmiddagar med familj och vänner. Glad påsk!
Lysmasken: åh kärleksmums som är så gott! Har du nåt smaskigt recept att dela med dig?
pregga: jag läste det dära om att du trodde du kissat grönt och att du sen kissade i ett glas för att kolla så det verkligen inte var grönt och allt jag kan tänka på är om det glaset är tillbaka satt i skåpet eller om du kastade det hahahha. om ditt x kommer på besök nångång så vet du ju isf vilket glas du ska servera honom dricka i :P *urk*
Godmorgon tjejer!!!!!!