Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Vi kör våran andra tid på föräldra gruppen i morgon.... åhh vad jag längtar. Är en sån skön grupp o jag har en helt otroligt underbar bm så jag skrattade så tårarna sprutade sist! Min bm berättar på ett sånt sätt så allt blir så himla skoj :)

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-06-03 10:42:43 följande:
    Roligt att du har en så bra Bm, det e ju så viktigt att det klaffar, jag fick ju en riktigt hemsk ragata först som jag bytte efter första besöket. men den jag har nu e så go:)
    ja det är ju verkligen jätte viktigt :)
  • lillabambi
    Mandy86 skrev 2010-06-03 11:03:50 följande:
    Kanske inte så jättepassande så när på att vi snart får våra bebisar, men tänkte bara dela av mig av en artiken i Hemmets Journal som min mamma gjort. (Denna veckans nr)

www.hemmetsjournal.se/Reportage/reportage/Eft.../

Hoppas ingen tar illa upp eller kommer på dåliga tankar nu!

Kram på er
    fint :) tragiskt men man måste även läsa lite om den tragiska sidan me :(
  • lillabambi
    Lysmasken skrev 2010-06-04 09:16:07 följande:
    Här börjar bli ganska varmt har dock inte kollat temperaturen än men solen lyser rätt så bra.

Usch ungarna har slängt 2 el 3 våtservetter på golvet och jag har 2 men jag tror att valpen har ätit upp en. Är väldigt osäker. Har dock ringt till vetrinären och dom sa att jag skulle ge honom matolja och vatten och hålla koll på honom. Om han nu har svalt en och den inte kommer ut så blir det åka till djursjukhus. Jippi SkrikandesRynkar på näsan
    Usch då... Jag hoppas att det kommer ut så ni slipper krångel Rynkar på näsan
  • lillabambi

Idag blir det andra gången jag o sambon ska på föräldragrupp... Kl ett börjar det och jag längtar som en tok, var så skoj sist!

Har dragits med ett otroligt illamående i ett par dagar nu. Kräktes typ fem ggr igår. Bara jag såg nå mat så var de dax o huka framför toan... Uscha :( Idag har jag fått i mig lite yoghurt som sitter kvar.. Känner av lite illamående men inte så att jag behöver kräkas.

Igår skulle jag till bvc med min 4 åriga son på kontroll mäta o väga kolla syn och hörsel vi hade bokat tid kl 13.00 men när vi väl hade tagit oss dit (cyklade) så visade de sej att hon inte var där och ingen hade hört av sej om det heller riktigt dålig stil :(

Nu har jag gnällt klart och jag hoppas det är bra med er? Kramar{#emotions_dlg.flower}

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-06-05 11:07:42 följande:
    Lillabambi

jag har åxå mått rejält illa i ett par dagar men börjar koppla det till värmen? jag e ju KOKHET!
    känns som om jag brinner upp å då börjar illamåendet komma.
    sen batterisyran, jag har ju utan tvekan druckit 3 liter mjölk om dagen å funderar på om det e laktosen? kanske man e lite känslig.....

ja det kan absolut vara laktosen, jag är laktosintolerant så håller mej till laktosfritt :P

Helt allvarligt jag är toknervös inför mitt besök hos bm på måndag :S Hade ganska lågt sf mått sist och alla säger att jag är så liten så klart man nojjar :( uscha!!

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-06-05 17:03:15 följande:
    jo eftersom jag drack så skjukt mkt mjölk varje dag typ 3 liter, så kan det nog vara så-la ner mjölken igår å mår redan bättre, firade med en smörgåstårta idag :) förstår att du e nervös, men det behöver inte betyda ngt dåligt mer än att bebis e liten å alla kna ju inte väga 5 kg, hihi. Fick idag 4 påsar smockfulla av barnkläder-HEMSKA!!! skulle inte ens sälja dom för 1 kr st. hua...hur ska man säja detta nu då? FÖR JAG KOMMER INTE ANVÄNDA ETT PLAGG.
    haha usch och fy. Jag hade sagt som det var. Jätte snällt av er men inget som föll mej i smaken typ :P
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-06-07 14:58:22 följande:
    Allt är nog som det ska, annars hade nog bm sagt annat Flört
    tur jag har er... är ett nervvrak... suttit o jkikat på kurvan o jag ligger exakt på linjen på nedersta kurvan¨
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10