Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej tjejer!
    Hoppas ni haft en bra valborg och att det är bra med er o magarna :)

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-01 10:16:24 följande:
    hellu gums :) allt e toppen här, hade en såå mys valborg....hur e det sj?
    hey sis!
    jo den var helt okej var iväg med sonen och kikade brasa... (sambon jobbade) sen hem o fixade tvätt... så den var lugn....
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-02 11:29:23 följande:
    Ns mammaGrattis till att änteligen gått in i trimestern, va roligt..hihitjejer e det ngn mer än jag som upplever att magen sjunker under natten???? tycker den i vanliga fall ligger under brösten men inte nu när jag vaknade....OROLIG!!!
    Jo man har ju större mage på kvällarna och mindre på morgonen förmiddagen så du behöver inte vara orolig :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-03 14:44:02 följande:
    Tjejer...ni underbara här inne...ni vet ju om min situation med mitt x..nåja en liten uppdatering, vi umgås som vänner å INGET annat. inga pussar,kramar å definitivt inget sex...men helt ärligt så gör det mig inget, blev själv förvånad över att jag inte reagerat annorlunda. men tanken om att HAN har en bakrtanke har etsat sig fast rejält-vad e han ute efetr??  gemensam vårdnad? för det kan han fetglömma han ska inte ta mig för en idiot!!Men vänner, visst för min prins skull absolut.Nu ska jag hämta min dotter....
    Tycker de är bra att ni försöker att vara vänner men som dom andra säger var försiktig känns tyvärr lite som att de finns en baktanke....
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-05-03 16:00:31 följande:
    Pregga; ta det bara lugnt och ta varje situation som den kommer, ingen ide att fundera och älta, han kommer nog visa vad han vill så småning om, på det bra eller det dåliga..Nu ska vi grilla och måla lite fasad
    Fy vad gott med grillat :D
  • lillabambi
    Malten skrev 2010-05-03 16:28:16 följande:
    Pregga- det är ju jättebra om ni kan vara vänner, men jag förstår din oro för att han har baktankar. Tack för lyckönskningen förresten :)
    Läste att du ska ut o flyga vart ska du då?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-03 18:20:24 följande:
    Jo jag ska bara avvakta å se vad som händer, mysigt å grilla ju :)här blir det kyckling i gräddsås å ris :) Jo om vi kan vara vänner så e det ju bara bra, men som sagt jag känner att jag måste vara på min vakt då han gjort en helvändning.Så lite gumman jo jag vet gumman, men ngt annat än vänskap e uteslutet. kraam
    Ja du vet och känner bäst själv. Han verkar ju inte vara Mr right guy så du gör helt rätt :)
    {#lang_emotions_flower} Skickar över en blomma till dig!
  • lillabambi

hej tjejer...
    Ja ibland är det riktigt drygt och tungt med alla fulla människor spec nu när man är gravid då man är på sin vakt så alla håller sej ifrån magen. Men jag trivs... Man får nöja sej med de jobbet man har. Två kvällar i veckan typ :P

• lillabambi
    carohl skrev 2010-05-09 12:54:29 följande:
    Jag är som jag berättat förut hos mina svärföräldrar i Hälsingland och njuter av naturen här. De bor vid vattnet.Min sambo tvättar bilen, Michelle flyger med olika flygplan och helikoptrar, Min svärmor fixar med rosorna, svärfar klipper ner häcken på baksidan och jag  sitter på en solstol med laptopen i knäet och njuter som sagt.... hihi...Ikväll blir det till att åka hem, Michelle är så svår att få in i bilen när vi ska åka, hon skulle kunna flytta hit vilken dag som helst.
    Låter helt underbart :) Sommaren är snart här :D
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10