Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

är väl säkert mycket som spelar in..... avstånd, relationen mellan mamman och pappan osv

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-19 18:16:15 följande:
    Såg att ni har pratat om värmen, jag e såå lycklig att den änteligen kommer, idag har solen skinit å jag satt med en väninna utanför hennes hus å vi bara myste,...hihilängtar tills den riktiga sommaren kommer igång :)Pratade med Fr innan idag med å fick veta vad jag behövde, å är MKT nöjd
    hoppas de gick bra med info från fr :)

Jag njuter jag oxå älskar att sommaren är här/påväg! :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-19 18:46:41 följande:
    hihi jodå jag fick svar, å blev mkt nöjd med dom.
    hehe glad för din skull :D
  • lillabambi

tjejer jag var hos bm igår och mätte sfmåttet för första gången denna graviditet och hade 23 cm i 26 fulla veckor är de normalt? Har även lagt in bild på magen i galleriet kika om ni vill :)

• lillabambi
    Mandy86 skrev 2010-05-19 19:47:11 följande:
    hade samma mått i v.26 så det är fullt normalt.min bm sa att det var precis mitt i kurvan =)
    hehe tack för svar Mandy :) För det låter som alla har typ samma cm som antal veckor typ :P jag fick se kurvan o jag låg lite lite under "normal" men ändå inom gränserna :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-19 20:14:36 följande:
    haha jo man blir ju det :)
    sitter o kikar babykläder på nätet galet lite de finns av de... nytt alltså..
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-05-22 19:58:14 följande:
    Imorse var mina röda prickar borta typ....å nu e dom tillbax..e det värmeutslag tro??det har varit mkt hett här idag..
    Det är mycket möjligt att det är värme utslag....  du får lufta mycket så brukr dom försvinna
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10