Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-13 14:35:03 följande:
    ja men exakt, SKÅÅÅÅL ta mig tusan Skål 
    ja vi kan ju alltid hoppas det blir mer bebbar i helgen :)
    tandläkaren,fy va hemskt...hua....det skrämmer livet ur mig.jag har min lapp med nr till förlossningen med mig vart jag än går, hahaha taxi? ja ambulans funkar med, hahaha nu har jag sörplat fanta igen å lillman vaknar till, hihi busungen aså...tror inte han har en tanke på att komma ut, haha åååhhh man väntar ju nu..
    Jo ambulans fungerar oxå, men då ska det va jäkligt akut om jag ska ringa dit Men om det är så att jag inte hinner få hem sambon innan jag måste åka så rådde de mig att ringa sjuktaxi, så jag la in det numret oxå

Nu ska jag skriva förlossningsplan ikväll oxå, bara det speciella jag vet iaf...
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-13 14:45:05 följande:
    jo aså jag ska inte ta ambulans heller, jag måste ärligt säja det att jag litar mer på mitt x körning i det läget, pga hans förflutna. han e GRYM bakom ratten. Förlossningsplan? haha dom frågade mig om jag villa ha ngn sådan, men jag sa bara-jag tar det som det kommer..hade så mkt planer med lillan å inget blev som jag tänkt mig. Däremot så frågade jag om det ämnet petidin som fam mu pratade om, å det används inte längre, tack å lov för det vill jag INTE ha. sen har jag en skiva med musik...det e typ allt :)
    Jag har typ inget speciellt heller...Men vill helst slippa EDA även denna gången..Å sen har det lite med eventuell amning att göra! det är det enda jag kommer ta upp...Vet att vissa har såååå mycket önskemål m.m. men sen att det inte alls blir som de trott ändå..Man har ju ingen aning om vad som sker...Jag kanske BARA MÅSTE ha EDA när jag väl är där, å då är det så!!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-13 15:53:44 följande:
    Döör av skratt här, hahha shit va sur han blev :) det var väl inget att flippa ut över...hahahaha
    hahaha.....Han får väl "ställa upp" nu....han fixade ju in bebisen då får han ju hjälpa till med det han kan för att få ut den oxå
  • Malinski79

sådär ja..nu har jag satt i mig ett helt paket med kräftor (själv)  Å jäklar va gott det va!!!! *mums*

Pregga: Min underbara sambo kom hem med iskall FANTA idag, du förstår inte min glädje!!!!!!

lillabambi: skönt att det inte va UVI, då är det bara invänta meeeer smärta

• Malinski79
    lillabambi skrev 2010-08-13 19:36:16 följande:
    Fler som blir överlyckliga för den underbart goda kalla fantan Skrattande
    carohl skrev 2010-08-13 19:37:29 följande:
    Jag älskar fanta!
    Jag oxå...Å ÄNNU mer nu än innan

Å igår satt jag ju här å va såååå sugen på fanta å så skriver Pregga strax efter att hon varit till kiosken å köpt en kall fanta..Då höll jag på gå i taket här!!!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-13 19:44:25 följande:
    hahaha meh...inte bli sån nu, låter du lite vrång!!! hahahaha
    carohl skrev 2010-08-13 19:42:07 följande:
    Nä jag ska logga ut... ska antingen sätta mig ner och sy eller så ska jag cykla iväg till affären för att köpa nå gott, jag är sjukt sugen på nåt men vet ej vad! Har nån nå tips? Nå sött tror jag...
    ahlgrens bilar skulle sitta fint nu :)
    hahaha...IDAG är jag inte vrång

Ja det skulle va gott,det har jag packat ner i bb väskan Det å tuttifrutti ringar *mums*
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-13 21:02:09 följande:
    hahaha jo hon e faktiskt skitrolig...får mig många goa skratt aså, som hon sa för ett tag sedan-stressa mig inte, jag får sammandragningar!!!!!
    hahahahaa att jag inte dog av skratt, såå nu har man ätit å diskat, blir en promenix snart :)
    Hahahahaha......Hon kommer väl köra det där med sin lärare sen i skolan
  • Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-08-13 21:57:14 följande:
    nä dags att stänga ner datorn och låta den vila lite :D
    och dags för mig att lägga mig ner och låta ryggen vila. värker grymt mycket :S

ha en fin kväll och godnatt alla!

{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Hoppas du får fortsatt ont!!!!!!!
  • Malinski79

Jaha...då va klockan 22 då.. såklart så börjar krabaten  röja runt direkt...Skulle kunna ställa klockan efter den Hjärta

• Malinski79

Nej ni brudar!!!!

Nu ska jag ta å stänga ner här...Håller på å flyyyyyyyyter bort här Ska försöka lägga mig i sängen å se om man kan bli liiite mer sval där kanske...

Ses imorrn!!

Natti natti!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10