Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Familjen Mu skrev 2010-08-12 09:40:51 följande:
    Nope inte farligt. Jag har färgat ett par ggr under grav. o det har blivit hur bra som helst!

Wiiiie...Idag går man in i sista veckan (förhoppningsvis) alltså vecka 40 idag Tungan ute
    GRATTIS till förhoppningsvis sista veckan
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79

Nu är jag oxå tillbaka från bm besöket Detta besök gav inte mycket det inte..   Tycker hon va lite nonchalant idag..Men men! Vi lyssnade iaf på bebisen å allt lät bara bra, å nu ligger jag på den övre kurvan inte över den längre så bebisen har sjunkit..

Frågade om den ligger långt ner eftersom vikarien förra veckan sa det då fick jag bara till svar att - jo då den ligger en bit ner...suck!

Men fick en ny tid den 26/8 å det är ju 5 dagar innan bf så nu ska jag ställa in mig på att få gå på den iaf (även om jag hoppas jag slipper)

Haha, är det bara jag som har min slemmis kvar eller?? tycker ni alla skriver om att den går hit och dit flytningar har jag å det kan ju iofs va delar av den..men HUR märker ni skillnad på en flytning å del av slemmis?? bara nyfiken!!!

• Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-08-12 14:07:42 följande:
    Har också kommit hem ifrån mitt BM besök, nu är han fixerad och troligtvis har vattnet gått så ska in på koll så fort gubben slutat... Rinner lite då och då...
    Härligt...nu börjar det hända grejer åt alla håll å kanter
  • Malinski79
    carohl skrev 2010-08-12 16:28:02 följande:
    Jag är så glad! Jag och Michelle har bäddat lillans säng så nu är hon mer än välkommen Hjärta Det blev såååå fint! Vad mysigt Hjärta
    Va roligt!!! För det gjorde precis jag och min dotter oxå Hjärta Såååå mysigt...Hon gick och sa - mamma när bebisen vaknar så kan jag gå upp å göra välling åt den...det är min prinsessa det Hjärta
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-12 19:54:07 följande:
    Flickor, jag tror vi har en ny tråd bebis :)

perssonlund har skrivit på sin Fb-sååå underbart-skatten kom idag?!
    menar hon bebbe tro? hah
    Nja...jag tror på skatte pengarna för annars har det banne mig gått undan!!! Pregga, hur dax skrev hon det då??
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-12 20:50:04 följande:
    Nu e jag tillbax. haha tog en sväng till kiosken med för att köpa fanta, ååh vilken tur jag har, dom som äger butiken e kurder å¨jaa, dom gillar mig Oskyldig såå hon skickade med mig ett fat med dolmar hem, som jag ÄLSKAR!!! mums:)
    Men ååååhhhh..Jag sa precs till sambon att jag vill ha fanta!!!!! Men men det blev jordgubbssaft istället!!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-12 21:15:55 följande:
    hahaha mums va gött å svalkande det var Flört
    Nääääää fy f*n för dig!!!!!!!! Skrikandes
  • Malinski79

Knack knack knack....Är det någon hemma?????

Nä det verkar inte va någon inne så då stänger jag oxåner nu så ses vi imorrn!!!!

• Malinski79

Go morron!!!!

Perssonlund: Det är klart du inte ska känna dig dum för att du trodde det va vattnet..Hur ska man kunna veta att det INTE är vattnet..jag fick åka in när jag väntade dottern oxå..Där jag trodde jag kissade på mig men det visade sig va vattnet å det va ju tur att jag kollade upp det..För gå utan eller med för lite fostervatten är ju absolut inte bra!

Men åk till IKEA  så du får nåt annat att tänka på!!!!

elinnn: ja det är häftigt vad kroppen kan göra fast man inte känner av det...Men som du själv säger så kommer vi ju iaf närmare å närmare för varje dag som går

Själv har jag hela 18 dagar kvar, så jag kommer iaf få vänta 1v till..det är jag övertygad om!! Mamma fick min lillebror 17 dagar före bf,men nåt sånt tror jag inte på här..Bara hoppas jag kan få ca 10 dagar innan bf som jag fick dottern Det skulle jag inte säga nej till!!!

Idag ska jag till tandläkaren, känns skönt att ha det avklarat innan bebisen kommer!!!

• Malinski79

GRATTIS Karin86...Detta ska såklart firas som det brukar...Med en SKÅÅÅÅÅÅL Skål 

Pucchelina: (vet att det är fel stavat): Såååå söt han är er lilla pojke

Det verkar som det kommer bli fler bebisar här i helgen troligtvis

Själv är jag tillbaka efter tandläkarbesöket..Gick väldigt smärtfritt, bara ta bilder å kika lite i munnen å få höra att jag ska fortsätta precis som innan med tandtråd + flux Så va ute igen på 10 min, såna besök gillas

Nu håller jag på å lägger in förlossningens + sjukresetaxis telenr i mobilen..Kom ju på att jag inte alltid har det pappret med mig å det kan ju va bra att veta VAR jag ska ringa om nåt händer

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10