Vi fortsätter, Bf aug 10
Wiiiie...Idag går man in i sista veckan (förhoppningsvis) alltså vecka 40 idag

Nu är jag oxå tillbaka från bm besöket
Detta besök gav inte mycket det inte..
Tycker hon va lite nonchalant idag..Men men! Vi lyssnade iaf på bebisen å allt lät bara bra, å nu ligger jag på den övre kurvan inte över den längre så bebisen har sjunkit..
Frågade om den ligger långt ner eftersom vikarien förra veckan sa det då fick jag bara till svar att - jo då den ligger en bit ner...suck!
Men fick en ny tid den 26/8 å det är ju 5 dagar innan bf så nu ska jag ställa in mig på att få gå på den iaf (även om jag hoppas jag slipper)
Haha, är det bara jag som har min slemmis kvar eller?? tycker ni alla skriver om att den går hit och dit
flytningar har jag å det kan ju iofs va delar av den..men HUR märker ni skillnad på en flytning å del av slemmis?? bara nyfiken!!! ![]()
Det blev såååå fint! Vad mysigt 
Såååå mysigt...Hon gick och sa - mamma när bebisen vaknar så kan jag gå upp å göra välling åt den...det är min prinsessa det
såå hon skickade med mig ett fat med dolmar hem, som jag ÄLSKAR!!! mums:)
Knack knack knack....Är det någon hemma?????
Nä det verkar inte va någon inne så då stänger jag oxåner nu så ses vi imorrn!!!!
Go morron!!!!
Perssonlund: Det är klart du inte ska känna dig dum för att du trodde det va vattnet..Hur ska man kunna veta att det INTE är vattnet..jag fick åka in när jag väntade dottern oxå..Där jag trodde jag kissade på mig men det visade sig va vattnet å det va ju tur att jag kollade upp det..För gå utan eller med för lite fostervatten är ju absolut inte bra!
Men åk till IKEA så du får nåt annat att tänka på!!!!
elinnn: ja det är häftigt vad kroppen kan göra fast man inte känner av det...Men som du själv säger så kommer vi ju iaf närmare å närmare för varje dag som går
Själv har jag hela 18 dagar kvar, så jag kommer iaf få vänta 1v till..det är jag övertygad om!! Mamma fick min lillebror 17 dagar före bf,men nåt sånt tror jag inte på här..Bara hoppas jag kan få ca 10 dagar innan bf som jag fick dottern
Det skulle jag inte säga nej till!!!
Idag ska jag till tandläkaren, känns skönt att ha det avklarat innan bebisen kommer!!!
GRATTIS Karin86...Detta ska såklart firas som det brukar...Med en SKÅÅÅÅÅÅL
Pucchelina: (vet att det är fel stavat): Såååå söt han är er lilla pojke
Det verkar som det kommer bli fler bebisar här i helgen troligtvis
Själv är jag tillbaka efter tandläkarbesöket..Gick väldigt smärtfritt, bara ta bilder å kika lite i munnen å få höra att jag ska fortsätta precis som innan med tandtråd + flux
Så va ute igen på 10 min, såna besök gillas
Nu håller jag på å lägger in förlossningens + sjukresetaxis telenr i mobilen..Kom ju på att jag inte alltid har det pappret med mig å det kan ju va bra att veta VAR jag ska ringa om nåt händer ![]()