Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-08-08 08:37:54 följande:
    och ni sover och sover och sover som vanligt, eller? :P

själv sitter jag här och njuter av "frukost"

jag började lite smått med några bitar kexchoklad
    sen en bit japp

och nu sitter jag här med vattenmelon så söt och röd som få =)

kan livet bli bättre?
    ja med min dotter i min famn såklart, men annars så är det faktiskt väldigt underbart just nu
    Hoppas din lilla dotter får för sig att livet ÄR bättre utanför magen än i HUR ska vi kunna lyckas övertala dem till det

Jag hoppas verkligen inte behöva gå över denna gången heller, för med det trycket jag har neråt när jag reser mig/går så känns det som att hon redan är på väg ut ibland

Får gärna stanna inne i 1-1,5 v till men sen kan hon gärna få komma ut å myyysa med oss.....

Nu ska jag göra mig iordning å åka iväg å kolla på studsmatta till dotter + köpa ståbräda till vagnen (ingen billig historia det inte)..

Hoppas ni får en mysig dag!
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79

Hej hej igen!

Nu har vi farit runt runt..Först Jula, MediaMarkt, Babyland i Barkarby..Sambon köpte ny dataskärm, jag (vi) köpte ståbräda till dottern Men det fanns ingen studsmatta så vidare till Häggvik för där skulle de ha 9 st studsmattor kvar åkte dit, DEN fanns men inget skyddsnät Hon blev sååå ledsen..För vi vägrar låta henne hoppa utan nät..Så vi beslutade oss för att vänta tills nästa vår istället!

Men jäklar va de tryckte på..Va på toa på Jula och sen va jag tvungen att gå in på Mc Donald´s för att kissa igen!!

Galet va det kan trycka på nu! Blir inte många såna här utflykter till nu innan bebisen kommer inte, jag måste ju för f*n ha en toalett i varje hörn

det va värst vilka seeeeega augustibebisar ni har (räknar inte in mig själv eftersom jag har bf 1/9 enligt ul)

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-08 19:04:06 följande:
    Hellu girls=)

Idag så har det kännts vid flera tillfällen som om mitt ben i muttan ska klyvas å det har gjort ONT så in i fasen asså..jag ger det 2 dagar nu så kommer han nog...känns bara så..men vi får se.
    tetta, haha jo jag såg ju din status på Fb, å ska du behöva förklara det så  det ngn som helt saknar humor.
    Jag har oxå såååå jäkla ont på högersidan i muttan..Eller i "muttanbenet" haha, eller hur f*n jag ska förklara det Så fort jag reser mig upp så "hugger" det hugget

Sa det till sambon idag att jag HOPPAS verkligen inte jag behöver ha sååå ont där nere alltför länge, iaf inte gå över tiden, för då kan jag ju ha 1 mån kvar..Men det varken tror eller hoppas jag på!

Blir förvånad om jag går över med tanke på hur långt ner den ligger redan, men man ska aldrig säga aldrig!
  • Malinski79
    lillabambi skrev 2010-08-08 19:17:25 följande:
    fler som har nå känningar?
    Jag har bara precis som Pregga...

Men jag har ju ändå 3,5 vecka kvar så jag tror inte det är nån "känning" direkt...Inget jag räknar med att de ska sätta igång inom närmsta veckorna direkt..Men om 2 veckor kan de ju få sätta igång
  • Malinski79
    Perssonlund skrev 2010-08-08 21:16:12 följande:
    Hallå tjejer! Måste fråga vet ni någo affär som har en massa fina påslakan till vettigt pris. OBS INTE ikea eller Jysk,tycker inte dom har så mycket att välja på. Vill gärna ha mer motiv på påslakan och örngott, och mer färg =)
    Har du testat att googla??
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-08 21:27:33 följande:
    kan inte säja vem då jag inte frågat om lov, men ngn har starka värkar här på tråden, ÅÅÅHHHH så spännande :)
    Späääännande...det va på tiden att det händer nåt i denna tråden Jag HOPPAS jag vet vem...
  • Malinski79
    puchelina88 skrev 2010-08-08 21:32:13 följande:
    hej hej
    den 6/8 kom våran son;)
    Men åhhhh GRATTIS!!!!! ÄNTLIGEN händer de grejer Hoppas allt gått bra!
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-08 21:41:05 följande:
    Va??? å my good, haha GRATTIS Å I VANLIG ORDNING-SKÅÅL SkålHjärta

Stort Grattis till puchelina flickor, vi höjer våra glas i vanlig ordning å skååålar,
    så skål ta mig tusen Skål
    Haha..Ja just ja..Glömde..SKÅÅÅÅÅÅÅÅL {#emotions_dlg.flower}Skål
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-08 21:42:44 följande:
    Hihi jo det vet du kanske , hihi men jag vill inte säja ngt ifall hon inte vill...haha sätter det igång så, äh jag ska fråga henne, hahahaha
    Ja gör det...Här delar vi allt
  • Malinski79

Fortsätt skåla på här ni..Själv ska jag å å försöka sussa lite! Är ju sååå morgontrött, men det är inte alltid dottern tycker som jag

Sov så gott alla nu så hoppas vi på fler bebisar i tråden snaaaart!!!!!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10