Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ja det är väl snart dags att börja handla lite. Usch har ingen lust alls. Verkligen hatar att handla. Åsså måste jag röja lite hemma först. För att få plats med nya grejer. Antagligen blir jag tyungen att plocka bort min syhörna. Jaja kommer väl inte ha tid att sy ändå :)

Vaknade 3 i morse av en mardröm och kunde inte somna om. Är galet trött nu.

• den kära leken

Men vad fan är det frågan om egentligen? Självklart ska du använda sakerna du har! Hur hade världen sett ut om alla bara köpte nytt hela tiden. Då hade vi inte haft nån miljö kvar. Nej använd du ärvda kläder och va stolt över det. Riktigt stolt.

Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 10:57:23 följande:
    Hej tjejer! det blir ett jävla håll i gång på några i våran omgivning när v säjer att vi har lite babykläder som lill*n kan ärva från våra barn... Vad tycker ni om det? Är det så jäkla hemskt att dom får ärva lite? Givetvis kommer vi ju köpa nytt med och dom kläderna som skall och kan ärvas är ju i nyskick och vissa har ej hunnit blivit knapt använda mer än 1-2 ggr
  • den kära leken

Åhh spännande! Lycka till imon :)

lillabambi skrev 2010-03-29 11:00:45 följande:
    Hej hej brudarna :) Jobbat på krogen i fredags och resturangen i söndags så har varit galet slut och inte orkat vara inne o skrivit.. Bara småkikat lite. Hur är det med er? Ultraljud i morgon för mej och jag är galet nervös.. Usch!
  • den kära leken

Jag ska äta hemmabakad surdegspizza med massor av oliver på till lunch! Gottis. Min man gjorde fler plåtar i helgen.

• den kära leken

Sweetlilly: Ja hjärnan har gått och lagt sig. Tagit tidig semester. Har vissa uppgifter här på jobbet som jag bara måste få gjort innan sommaren men tar inte på mig nåt nytt. Phuuu. Lär ju inte bli bättre när det är dags för ammning vad man hört.

• den kära leken

Nej man kan bli lite stressad av allt man kan läsa på nätet. Man får komma ihåg att allra oftast går det ju faktiskt bra. Så tänker jag om min moderkaka nu. Den kommer med allra största sannolikhet att följa med upp.

Pregga skrev 2010-03-29 11:24:39 följande:
    men det e ju inte så konstigt att man blir, man läser det ena värre än det andra här inne på Fl...jag har lärt mig nu att sålla...annars så skulle man ju må skit..det kommer gå bra. asså jag sj tittar fortfarande i toan när jag kissar å på pappret....hoppas jag kan släppa det snart...
  • den kära leken

Har era navlar börjat puta ut? Min är inte i närheten av att puta ut. Ser inte botten på den.

• den kära leken

Nej tack, jag har nog av min egen huvudvärk. Ajaj.

Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 12:27:50 följande:
    Inte min heller. Har alltid haft en djup navel..Som min man säjer: Är som en grotta kanske full av skatter Hua ingen som vill ha en ihållande jäkla huvudvärk? Samtidigt kommer smått illamående
  • den kära leken

Nej det tycker jag inte. Det är en viss procent av alla som får missfall och ifall andra får det så minskar ju risken statistiskt att jag får det. Man önskar ju verkligen inte olycka på nån annan men inte på sig själv heller.

Pregga skrev 2010-03-29 12:29:03 följande:
    Var mitt tidigare inlägg så tabubelagt att inte ngn vill svara på det??
  • den kära leken

Ja det är verkligen jobbigt. Är inte alls van vid det heller. Men nu kommer den och går lite som den vill och jag kan inte göra nåt. Den jag har nu beror nog iof på att jag vaknade 3 imorse och kunde inte somna om. Katten kom och gosade med mig som tur var så jag var inte helt ensam.

Nallepuhmamma skrev 2010-03-29 12:32:48 följande:
    Vist är det otroligt jobbigt? Min har fasen suttit i nu några dagar
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10