Vi fortsätter, Bf aug 10

Grattis Pregga och ni andra som byter vecka idag :) 
hej tjejer... :)
Ser att det har varit lite tjafs eller så på kvällskvisten. Oros inläggen har inte varit nått problem för mig för jag anser att när pregga startade den här tråden så var det ju meningen att man skulle stötta och hjälpa varandra avsett vad det gällde! Missfall till gud vet vad. Alla är ju oroliga för nått nångång och då fanns vi. Och stack de i ögonen så behöver man ju inte läsa det.
Men sen har det ju blivit någon indelning i tråden för när man skriver något så är det bara två tre st som svarar och dom andra skiter i en liksom. Trodde alla skulle stötta alla. 
Oavsett så går jag in i vecka 31 idag, känns underbart att tiden går skapligt snabbt, till helgen flyttar vi till vårat underbara hus :) Har börjat små plocka in lite grejer men det är svårt men så himla skoj :)
så himla otäckt de känns då... när jag sitter ner så känner man hur bebis trycker ut revbenen och bh bågen får liksom stöd från en rumpa elller ett huvud... men fränt :)
hej tjejer :)
Vill bara meddela att jag fortfarande lever, flyttat till huset nu och har inge internet hemma kommer efter den sista :) Allt är i allafall bra med mej o bacon, en aning nervös för måndag har vi bm koll och mätning, låg ju exakt på strecket för understa kurvan sist så är super nervös och håller tummarna för att magen växt en del sen sist :)
Ha det bra tjejer :)
hej tjejerna...wihoo :) Im back :)
Har varit mycket nu den sista tiden. Hus renoveringar utan dess like. En vända till förlossningen med jävulskt ont i revbenen vilket jag har fortfarande men det sitter där :(
Nu är det inte långt kvar här. Ingen som fått än va?
Hur mår alla nu för tiden?
hej tjejerna hur står det till?
kul o höra att vissa fått vissa är ganska nära o vi andra har några veckor kvar 
Nu har vi fixat klart vårat hus eller klart är fel ord men de som var ett måste innan bacon kommer :) Men jag har lite planer på att måla om i bacons rum nu även fast vi sa att det inte var så bråttom men tapeten som sitter där nu är totalt kräslig. Varannan våd grön o varannan vit *blää*
Men nu kommer jag bli mer närvarande här :)
hej tjejer :)
Var hos barnmorskan igår och allt såg kanon ut sf måttet är på 29 cm 110/60 i blodtryck och vikten har ökat me 10 kg 
Min lilla bacon har lagt sej med huvudet neråt, men han ju vända sej nån vecka till men jag håller tummarna för att bacon stannar där den är :)
*HUGS*