Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-11 17:02:02 följande:
    Flickor!

jag funderar på att fixa världens överrasskning till min dotter som uppskattning för att hon hjälpt mig så sjukt mkt under graviditeten, hade inte fixat vissa saker utan henne. Hon har varit såå snäll å funnits där, det e så man får ångest.

Funderar på att skicka iväg henne med mamma under ett par timmar å fixa en riktig surprice fest till henne när dom kommer hem, med blåsta ballonger,tårta,godis mm å tacka henne för allt....

Har ni ngt annat tips?
    du är så himla söt pregga det skulle hon uppskatta! Tycker det låter helt galet bra {#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-08-11 17:22:24 följande:
    tack fina du {#emotions_dlg.flower}

sen jag skrev sist har jag fått 2 förvärkar till..... ska nog börja klocka dem fastän dem inte gör så fasligt ont. men jag brukar inte vara så känslig... inte förräns jag är öppen 8-9 cm och jag vill ju helst vara inne på förlossningen redan när jag är så pass öppen...

kanske skulle man gå och lägga sig istället för att läsa här?
    nä, jag är nyfiken på allt ni skrivit hihihi

TACK SÅ JÄTTEMYCKET ALLA SOM SKRIVIT TILL MIG OCH ALLA SOM HÅLLER TUMMARNA OCH ALLA LYCKÖNSKNINGAR! NI ÄR VERKLIGEN FÖR SÖTA! Hjärta
    Du är rolig du :) hoppas verkligen du får ut din krabat snart :) väntar med spänning :)
  • lillabambi

blivit en lugn kväll tagit hand om min trotsiga 4 åring som grinar för allt oavsett om de är bra eller inte. Skapligt jobbigt nu när man verkligen behöver lite lugn, ont ont! vill bara ha ut våran bacon :O)

• lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-11 20:22:50 följande:
    Va lugnt det blev här nu då.....

vi lyser med våran frånvaro Flört

• lillabambi
    Perssonlund skrev 2010-08-11 20:25:05 följande:
    Oj ni skriver en massa, ett tag trodde jag inte att jag skulle hinna läsa ikapp för att jag såg att sidorna ökades =) ... Hoppas att det är bra med alla. Varför ska vi behöva gå med värkar hur länge som helst innan det är dags? 2 eller 3 v med värkar och en evighet till BF... Aja ska ju till BM imorgon så får väl prata lite med henne där... Nästa besäk är inte försen den 31.... SUCK, skönt att det är så snabbt efter BF men känns inte kul för att jag vet att jag kommer att få gå på det besöket.....
    ja vi är nog en hel hög som går me våra pinvärkar o bara hoppas på att de ska vara dax snart. Kämpa på nu brudar :){#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi

hehe sitter ni o skrämmer upp er till livet på bb?
    här så övertog sambon tvn o kollade fotboll, nu har han åkt iväg till jobbet.

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-11 22:01:00 följande:
    Aså seriöst, dom visar ju skräck exempel, jag hade ont så in i norden, men jag skrek inte så, å sen alla akuta Ks,...man blir ju stressad....å lipfärdig.
    tur jag inte tittar på det där låter inge bra direkt  :/  är tok nervös för min förlossning :S
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-11 22:13:22 följande:
    Nej nu ska jag nog försöka ta mig en tidig kväll å hoppas på att man kan sova relativt gott inatt!!!

Hoppas på massa värkar hos er som ligger närmast nu under natten!!!!!!!

"Ses" imorrn!!!! Natti natti
    Nattinatt :) sov så gott :){#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-11 22:25:22 följande:
    hahaha men dom visar ju skräck ex gumman, det kommer gå så bra ska du se{#emotions_dlg.flower}
    du är bara så himla söt blir så tår ögd  *torkar bort tårarna*
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10