Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-08-03 17:04:28 följande:

Men fy det är läskigt. Och kan dom tvinga till vändningsförsök?

Kanske lika bra att isåfall "kräva" planerat snitt?

har hört så mycket hemskheter också om vändningar som gått fel osv

Inte en aning faktiskt. Har faktiskt blundat och hållt för öronen när de gäller vändningsförsök. Men jag håller med om att man kanske lika gärna kan begära planerat snitt. Tycker du ska ta upp din rädsla om detta med din bm så hon kan förklara för hon borde ju veta.
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-03 17:35:31 följande:
    hej Hjärta hur e det ?? Kraam
    lite småvärkar bara annars är de toppen sj?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-03 17:42:16 följande:
    jaså? hihi jaa mina värkar lyser plötsligt med sin frånvaro....hm..funderar på om jag kommer gå över iallafall :/
    haha annars så e allt jättebra :){#emotions_dlg.flower}
    Noo!! inte ska vi väl gå över men bara för att man vill ha ut bebben så kommer bacon ligga där långt in i september :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-03 18:25:44 följande:
    hihi näe det hoppas jag inte.....asså nu fick jag sjukt ont under höger bröst...aj wtf??
    det är där jag me har ont fast du kanske inte har de i revbenen ?
  • lillabambi
    augustibarn10 skrev 2010-08-03 18:38:37 följande:
    Hej tjejer! Besöket hos bm gick inte riktigt som väntat har varit en runda på förlossningen och gjort ett ultraljud och kollat så att allt är bra med bebisen, vilket det va tack och lov. Men nu är jag på bb istället för att de vill hålla koll på mitt blodtryck vilket va uppe i 160/105 så det blir att sova här inatt.
    Tråkigt att höra men ändå bra att dom har koll på dig! Kram till dej :)
  • lillabambi
    sofie och laura skrev 2010-08-03 19:57:12 följande:
    Men pregga Gud vilket vackert inlägg fick lite knip i magen av att någon visar så
    otroligt fina känslor till någon som man inte träffat!

EELIN, KNYZZEL, CAROHL, MALTEN, NALLEPHUMAMMA, LILLABAMBI, MALINSKI
    Tänk er från första + ET OROLIGHET och snart sitt underbara knyte i famnen !

Den kärleken som jag känner för mina barn vill jag att ni ska få känna på så fort som möjligt

så ni bebisar kom ut så skall ni bli mätta på moderskärlek..

Tårar i ögonen har jag nu så vete faaan vad som skrivs hahahaha
    ja helt galet mycket man längtar nu. Går helt galet nog o räknar dagar.! min bm sa igår att bacon är leveransklar
    och får komma när som helst gör ju inte att man längtar mindre direkt :P 
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-03 20:33:10 följande:
    Pregga: Varför skulle du börja prata om det "brännande" under bröstet..Nu har jag oxå fått tillbaka det Det känns ungefär som halsbränna fast under bröstet Inget värst vidare skönt alls!!!lillalambi: Mysigt!!!!!! När har du bf???
    den 24 men har tänkt pressa ut den helgen den 13-15 :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10