Vi fortsätter, Bf aug 10
nu har jag iallafall käkat en dl russin... kan ju inte skada iallafall ;)
jag har inte hört nåt från nallepuhmamma...... hm
Jo det e så sant, varje bebis-en ny individ att älska för deras egen personlighet :)
å klart så är kärlekne lika stor,...hihi asså han beter sig som en bitter gubbe, som ni alla vet här inne så mådde jag ju riktigt skit ett tag efter mitt x å det tror han att han ska använda emot mig, han sa-när du ligger tvångsomhändertagen på psyk så kommer jag dit med vår son så han får träffa sin mamma!
totalt störd asså, jag mår skitbra utan han nu,men jag vet att han kämpar på så innerligt för att jag ska tro på han att jag e värdelös, dum i huvudet,retard osv. FÖR skulle jag tro på han ja då kan han ta över kontrollen helt-FETGLÖM!
han valde å skaffa barnb med mig lika mkt som jag valde honom. Jag försökte få han å inse igår att vi ska inte snacka om ett "oss" som inte finns längre. Utan hur vi ska kunna komunicera som bäst för dominic, men det ville han inte ens lyssna på. shit va bitter å gammal han har blivit asså....
iallafall, jag mår prima idag som jag trodde, vaknade å insåg att jag behöver inte lyssna på denna skiten mer. å jag har haft vittnen med vid våra samtal där dom hör att jag inte tänker neka han å träffa sin son men att han svarar på det genom att kränka mig.
han ska visst till familjerätten å prata med dom på mån, å där lär han inte komma särskilt långt. han är kriminell, jobbar svart å lyfter a-kassa samtidigt. sen gnäller han på mig som har varit sjukskriven att jag inte jobbar, hm...vilket e värst. jag är iallafall ärlig.
Sen har han engagerat sig att hitta mina trådar här inne, vilket jag visste fr början men fick bekräftat igår att han gjort. Snacka om att vara nyfiken eller bara patetisk.
iallafall, det goda som kom ur det hela igår var att jag insåg ngt-jag älskar han inte längre å det var skönt.
inatt har jag haft lite värkar som jag inte haft innan, såå jag antar att det börjar lite smått nu...bara han väntar iallafall 2 veckor till, hoppas jag.....

jag vet..hihi asså jag blev så stressad av hans gap å skrik å elaka ord så jag bara tog på mig tofflorna å gick till slut, står på spårvagnen å på kommer 2 killar som den ena råkar blotta en pistol av misstag, jag blev rädd asså å det e inte likt mig, gick av vagnen å ringde 112....kraam

jo men exakt så e det ju, lågt blodsocker såklart, hihi jo värkarna har gett med sig, men i skrivande stund så känner jag lite ändå....å det hugger i tappen, AJ aj.....
tack så mkt gumman, va gulligt av dig...men nu kan jag släppa allt å veta att jag försökte iallafall in i det sista.
jag vill inte ha han som man på ngt vis, men nu närmar det sig Bf å jag ville ju veta om han tänkte vara med i lillemans liv, oavsett vad han skulle sagt så ville jag ha klarhet.
har lite värkar nu med...hm...har inte ens haft sd innan..men jag blev ju upprörd igår med, å rädd avb dess konstiga typer med vapen på sig, dom hade åxå öronsnäckor med typ telefonsladd ner i nacken å dom var INTE poliser. hua såg hemska ut...
bamse kram tillbax å tack...@>->>
jag fick be mnoderator å ta bort min andra tråd, då han e inne å spionerar på allt jag skriver här inne.men det hade jag nästan räknat med...
Åker in nu, har kraftiga värkar....håll tummarna..kra,m
Hej flickor!
tusen tack för omtanke, jag blir ju rörd till tårar här ju...har grinat som en tok sen igår, å hade carohl i tel nu som bad mig gå in å tala om vad som händer. Fick kraftiga värkar igår som inte ville ge med sig å har hållt i sig ett dygn ca nu, har öppnat mig 1 cm men inte mer. Fick ligga över inatt med koll hela natten med Ctg, samt temp osv då jag till slut blev mkt medtagen, hade kraftiga värkar med mindre än 1 min mellanrum så vi var alla säkra på att det var på gng, men vi vet inte säkert än om detta var startskottet, men jag fick åka hem idag å ska återkomma om det tar fart igen.
är helt slut å har ont i hela kroppen, blöder lite efter undersökningar men prinsen mår prima.
Ska dock på ställningstagande i v 28 för ev igångsättning då jag e helt slut i kropp å själ.
Skulle ta bussen upp igår men fick så jäkla ont ute på hållplatsen så jag kunde inte stå upp så det blev ambulans in, med blå ljus på hela vägen å en ambulans som mötte upp oss å gav fri väg.
det var rena kalabaliken.
vi vet ännu inte om det var falsk alarm eller om det är på g, så skulle det sätta farg som igår så måste jag åka in i ilfart. men vi får se.....nu e jag helt slut som sagt.
har gråtit hela natten med en helt fantastisk Bm hos mig, en så underbar pers.
nu när jag skulle åka hem så stod ett par st på rad å kramade om mig, hihi det kändes i hjärtat..
Mitt x kom med min mamma igår sent å stannade tills natten sen åkte dom hem ihop, å han kom å hämtade mig idag å körde hem mig, jag blev helt paff..men mamma sa att han var rädd nu....
jag blev än mer paff...men det e klart, det är ju hans barn med,å jag uppskattar att han hämtade mig även om bilfärden hem var helt i tystnad ...skulle inte orkart sitta på en spårvagn hem nu...
Vi hamnade på Mölndahl å jag har ångrat mig med att föda på östra, dom var så ljuvliga där jag var asså...
så en liten uppdatering fr mig å tusen tack ni underbara här inne...känner mig så sjukt känslig nu...
tack till er, ni e mina stöttepelare 

Ps, läkarna tror åxå att han kommer tidigare, frågan e ju bara när....men dom sa innan jag åkte-detta kan vara början på förlossning så vänta inte hemma om det tilltar som igår..
får nya värkar här nu så jag ska lägga mig lite å se om det ger med sig..jo han får gärna vänta lite, jag bölade som en dåre å snyftade fram-jag är inte redo än igår...jisses...