Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

jag måste kolla...hahahhahaa

• Bubbis10

hade det vart min man....jäklar asså....

• Bubbis10

äh jag måste de det, hahaha plåga mig själv lite...shiot asså...hon tracy, hennes man skulle man ju klubbat ner, hahaha jaa det ser ju härligt ut -NOT!

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-14 21:15:41 följande:
    hahaha tänkte du med så? jag också, tom jag den fredligaste personen i världen hade slagit ner honom!
    töntgubbe
    hahahahaah töntgubbe? den va ny...*asg*
    asså jag måste ju se det nu, haha jaja dom sitter inte på utsidan å ut ska dom ju....du milde..fick mig en flash back utan dess like nu....
  • Bubbis10

Grinar som en dåre här, haha min dotter kom å kramade mig å sa-mamma gråt inte...varför gråter du?....snart e det vår tur tjejer....

• Bubbis10

jag bajade inte ner mig, haha jag bad dom å säja till å sen så hade jag min dotters pappa å mamma med å dom sa att det kom inget, haha tack å lov!

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-14 21:43:04 följande:
    men ååååh jag med!!!!!!!!!!!! särskilt när "lisa" frågade: meh varför gråter han inte?"!!?!??! och sen när man hörde bebisen gråta.
    aaaaaawwww :)

alltså jag är lite nervig och tror väldigt mycket på kraften i ens eget psyke och nu funderar jag på att man kanske sätter igång sin förlossningen om man tittar på såna här program hahaha. alltså jag vet att det inte GÅR men tänk om :P
    åååå jag grinar som en dåre här nu.....återkommer, ska bara hämta mig....
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-07-14 22:04:23 följande:
    Jag vågar helt enkelt inte att ge mig på amningen igen, jag mådde så fruktansvärt dåligt av att inte kunna ge vårt barn bröstmat och sedan att se henne tappa så otroligt mycket i vikt!!! Då tillförlitar jag mig hellre på ersättning då jag oxå vet att vår baby får det han behöver och slipper oxå på såsätt att bli stressad och ledsen!

Hellre en glad och pigg mamma än en frustrerad, eller? Skrattande
    jo men absolut, det ska ju inte bli ngn psykisk press...
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-14 22:18:21 följande:
    Jag vill verkligen amma.. i alla fall 6 månader.. Jag veeet att det är det bästa som bebisen kan få i sig..
    Jo men så e det ju, å jag kommer åxå amma länge om jag kan å det funkar :)
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-14 22:28:38 följande:
    Åhåå, tack!  Hoppet verkar inte helt ute i alla fall Glad
    haha nej nej det finns jättegoa läkare å bm, sen har jag stött på värsta sorten med, MEN de bra finns allt Glad
    Catsa skrev 2010-07-14 22:33:22 följande:

God kväll :)

Sitter här med tårar i ögonen, det är så underbart att se barn födas :) Och få höra dom gråta. Tårarna sprutade när ks-bebisen gav sitt första skrik, blödig som man är/blivit :)
    Det var så att jag satt och ville hjälpa till att trycka på när den ena mamman inte orkade. Haha.

Det där med amning är jag helt för, jag vill verkligen amma mitt barn och hoppas att jag kan. Men jag har också sagt att jag vill att sambon ska få möjligheten att vara tryggheten vid matning, så jag kommer antagligen att pumpa ur så även han får ta del av det :)

jag började med böla å sa högt, men kryyyysta du klarar det ,kom igen...hahaha jaa det var såå känsligt asså..du milde tid, haha  att du pumpar ut så din man åxå kan mata e en fin gest å barnet får fortfarande bröstmjölk...:)
    Catsa skrev 2010-07-14 23:38:21 följande:
    Måste fråga er en fråga så här mitt i natten. :)

Har ni känt av som hugg i en/båda ljumskarna? Ungefär som, ja jag vet inte riktigt, smärta i ljumsken (på mig kan det stråla ner på insidan låret också) som försvinner med en gång? :/ Det känns nästan som att blodflödet i ljumsken blir kapat för en sekund..

Gud vad svårt det var och förklara. :/
    Hoppas någon kanske förstår iallafall :)
    japp det känns igen, jag tror det är en nerv som kommer i kläm pga fogarna....
    Familjen Mu skrev 2010-07-14 23:50:58 följande:
    Har känt något liknande dem senaste dagarna och idag så konstaterade bm att prinsen var fixerad. Vet dock inte om det hade någon samband....Tungan ute
    Just det, det va ju du som skrev det, jag satt hela dan ida å funderade på vem det var, haha jag fick ont i ljumskarna idag å har som små hugg i livmodertappen....

ang amning, så ska du göra det som känns bäst för dig, självklart så vill din bebis ha en lugn harmonisk mamma :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10