Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-19 17:46:17 följande:
    ja är dem helt klara så ska man väl få åka hem om man vill också, om allt fungerar som det ska vill säga, vilket vi självklart förväntar och hoppas på :D
    men ja, hoppas du slipper massa värkar och får gå ett par veckor till så han kan bli lite rundare =)

åh jag har ingen FB :S kanske hon uppdaterat sin blogg?? ..................nä det hade hon inte :(
    jaja, inte lätt som nybliven mamma att hinna med cyberspace också hihihi
    hoppas hon mår bra iallafall. planerar hon inte att komma in på tråden mera??
    jo man vill ju ha hem de små liven, haha jag tänkte att jag stannar tills dom gett den där sprutan eller stick i foten..sen åker vi hem. nu har värkarna avtagit, har haft lite molvärk bara..men inte alls samma som igår :)

Nej nej hon kommer in igen, det tror jag alldeles säkert, har för mig att hon sa det iallafall...jo men som sagt det tror jag :) som jag förstått det hela så mår dom jättebra å hon skulle ju få komma hem idag...hm eller vard det igår....? *förvirrad*
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-19 17:54:51 följande:
    ja men skönt att det avtagit iallafall.. jag har haft väldigt mycket ilningar idag och massa tryck neråt och mensvärk som går ända bak i ryggen :S
     och hemmisar som blöder andra dagen i rad :SSSS............

njae du sa i förrgår hon skulle komma hem dagen efter. alltså igår :)

nu ska jag kolla lite på tv och lägga mig ner en stund. kikar snart in igen, brukar inte kunna hålla mig borta så länge hihihihi
    jo det e skönt att det avtagit :) ja men dessa ilningar kommer alltmer tätt nu, gör AP ont!
    hemmisar har jag med, ser ut som en utslagen ros i röven ju, hahaha
    ok då var det igår, haha har vart så slukad av allt annat nu i ett par dagar...

Vila du gumman, en annan vräker i sig godis,chips å fanta, hahaha MUMS, läser lite sjuka trådar där en 32 årig kvinna flörtat med en 17 åring, sen en ts som hatar sin mans barn å kallar barnet för DEN å mannen har valt bort ungen....sjuka människor.
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-19 18:06:53 följande:

MIN BEEEBIS
    ÅÅÅ nu grinar jag-IGEN!!! lilla gumman, jag e så glad för din skull...Grattis Hjärta han e ju bedårande {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-19 18:08:01 följande:
    Vill tacka pregga för stöd under denna vecka!
    Dina sms får mig att må bra PUSSSS
    Men lilla gumman, *snyftar för fullt*  du får mig å må så bra med :)
    Ska inte skriva mer nu så alla får se dina underbara bilder, såå lik han e dig asså :)
    Puss Hjärta
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-19 18:06:16 följande:

Hej tjejjer!
    Här kommer första bilden på mitt och Alvins riktiga möte!!
    Dock var jag groggi men vem kunde inte vara det!
    Här hade dock även Alvin andningsvårigheter men som sagt, för barnmorskorna är alla barn på BB friska!
    Tills den där stränga finska Marja gick hem och jag fick en ny barnmorska för kvällen tjatade jag från 15.00 - 00.00 Och då fick han hjälp direkt när barnläkaren kom.
    Jag var i full Morfin men var så glad då!
    Alvin hade en liten premax (hål på lungan) men eftersom han kom så tidigt så kunde det läkas ihop själv, annars hade den varit ännu större.

Men nu mår han bra och vi kämpar med vikt och amning!
    Välkommen älskade lilla POJK
    jaaa VÄLKOMMEN till världen lilla Alvin, vi e alla så glada för att se dig :) älskade lille busunge :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-19 18:27:51 följande:
    ja jag har ätit blandgodis och popcorn hahaha, supergott, det var mer än ett år sen jag åt popcorn sist. det är ju så gott =)

ja det är inte så svårt att hitta sjuka trådar härinne på FL ;) jag läste om någon vars son hade rymt. han är 4 år och hon lämnade honom ensam hemma och sen när hon kom hem så var han inte där. vet inte om det är ett troll (hoppas på det) men man vet ju aldrig.
    ja vissa dagar så bara suget kommer över en fr ingenstans..haha mumsigt värre :)
    men du milde tid, va e det för mamma som lämnar sin 4 åring? ja jag hoppas med att det är en troll tråd. PUCKON asså. Å hon 32åringen tycker den 17 åriga pojken har läcker kropp....finner inte ord mer än smaklöst.
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-19 19:32:56 följande:
    hm, ja 17 åringar känns ju som barn nu när man är runt 30. jag fyller 30 i år..
    smaklöst  ja, jag håller med
    jo men verkeligen å jag som då är 32, asså blir kallad för moraltant för att jag inte tänder på 17åringar, då e jag mer än gärna moraltant.

malinski-hon e ju tvär söt :)
  • Bubbis10

Elinnn min goa moraltant, haha då e vi 2 :)
    jag försvann innan då jag har.....trumvirvel..tatatatataaaaaa VÄRKAR igen...kraam

• Bubbis10

tjejer

jag ska svara er så fort jag kan..har värkar igen, å nu gör det lite ont..avvaktar lite å ser...kraam
    kan ngn vara gullig å visa sofie&laura tråden om bebis födsel fr vår tråd..måste göra ngt här så det stannar upp..kram

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-20 11:27:24 följande:
    hehe
    hur gick det inatt? klockan är nästan halv 12 och du har inte uppdaterat härinne än?!?! är du på förlossningen månntro???? kramar till dig och lycka till oavsett vart du är nånstans ;)
    Hej gumsan!

Japp jag har vart inne igen, har haft värkar hela natten å fick en blödning nu på morrnen, kom just hem-IGEN! min livmodertapp är fortfarande omogen men dom tror blödningen kan vara pga alla värkar å livmodern e känslig. Dom kollade så jag inte blödde fr livmoder eller moderkaka för dom fann blod i urinet å jag har ingen Uvi. Jag har åxå bestämt mig för att inte sätta igång ngt i v 38 som var tanken sen i lörd då jag fick höra riskerna med det, då får jag fint vänta tills prinsen e färdig.

Tack för omtanken gumman, bamsekram {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10