Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-07-21 12:24:09 följande:
    Men fy vad läskigt det där lät.
    Min slemmis har lossat massor (Även de på fl såg bitar av den) och även lite med blod i med men sist dom kollade tappen så hade då inget skett iaf.
    Vilken sida kan man se hennes son på???

Pregga har inte du o jag samma klänning??? Denna jag har på mig på bilden har du en lika dan???
    jo den kan visst lossna bitvis, mysigt värre ju..hua..vet inte exakt vilken sida vet jag inte, men backa lite så ser du..
    haha jo det e nog samma klänning :)
    carohl skrev 2010-07-21 12:35:23 följande:
    Hej tjejer!

Vad härligt det låter när ni skriver att ni har sovit gott!
    Jag och sessan är på väg till Hälsingland nu, sitter på tåget Skrattande
    Vi ska åka till mina svärföräldrar och bara njuta av det lugna. Jag ska träffa en kompis som jag bodde med under gymnasietiden. Jag har inte träffat henne på 6 år nu så det ska bli roligt.

Tetta: Gott det lät med glass och jordgubbar!
    Elinnnn: snart är det måndag! Glad jag blir för dig!
    Pregga: Jag tycker att det är bra att du inte frågar, då ser han att du intresserar dig för att han bryr sig om er sån och att du inte "snokar" i hans....
    Knyzzel: jag tänker på dig.
    en till som sovit gott, hihi hoppas ni får trevlig hos dina svärisar :) Gu va kul å träffa en vän sedan så längeGlad
    jo jag har inget intresse av å veta om han träffat ngn annan. Mitt intresse ligger i att han ska vara en del av vårnas son,s liv. kraam
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-07-21 13:09:18 följande:
    Oj vad man börjar längta till att få se sin lille bebis, kanske särskilt när det börjar droppa in födda barn Glad

Är dock ruskigt trött på att vara gravid och önskar det vore v 38 nu istället för v 35..
    haah det e ett par st som e trötta på att vara gravid, asså jag älskar å vara gravid, tycker det e sååå mys-MEN längtan gör sig allt oftare påmind om att få hålla min lille discoprins nu :)
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-07-21 13:24:54 följande:
    Ja det är mysigt att vara gravid med men just nu på slutet så har jag verkligen börjat längta. Du vet när man gör klar spjälsängen, fixar med vagnen och kläder  till lillen och hämtar babyboxar på babyland.. Sen när man får svarsbuffar och den lille i magen gör "hela-havet-stormar" så vill man ju se och kanske framför allt gosa med..

Min graviditet har varit hyfsat bra fram till för ett par veckor sen då sd/förvärkar satte fart och jag fick njursten och nu uvi.. Äter så mycket piller just nu för att hålla han kvar och mota bort busiga bakterier.. Men från och med 35+0 (är i 34+1 nu)  behöver jag inte längre äta "stoppa-förlossning-tabletter" så det känns att det börjar närma sig. Glad
    haha hela havet stormar? jag skulle just ställa frågan- ÄR det ngn mer än jag som puttar på magen för att få respons? Jo men jag förstår dig, jag känner ju med stundsvis att det hade vart sååå skönt att vara klar nu, så man får se å hålla sin lille.

Hur upptäckte du din uvi/njursten? jag har ju fått blod fr urinet men det visar inget på stickan så dom har skickat iväg på odling, men jag har inte ont varken när jag kissar eller så. Däremot sd, å förvärkar nu vissa dagar som heter duga, dock inget idag....
    dom kollade mig igår å allt ser bra ut med bebis å livmoder,moderkaka.
    nu går jag som sagt in i v 37 imon, så här stoppas ju inte ngt heller, men jag skulle önska att han väntar lite ändå...tills v 38, sen så..hihi
  • Bubbis10

får fortfarande blod blandade flytningar....suck..

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-21 13:56:26 följande:
    hmm fick inget svar i från någon men kanske inte är någon som vet om bebisen kan komma tidigare lr om de är farligt att den ligger väldigt långt ner med huvudet?
    glömde ju fråga bm i går om de!
    E varken farligt eller konstigt. min dotter fixerade sig i 5te månaden, å det betyder ingenting. som förstföderska är det mkt vanligt.
  • Bubbis10

jag har för mig att det var ngn annan, kanske malinski? som gjorde en undrsökning 1 gng å började ha små blodiga flytningar efter det?? jag har inte blött ngt innan dom kände efter om jag var öppen eller inte...så det borde väl bero på att dom vart där å kännt å hållt på?

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-21 14:09:16 följande:
    de har den vart sen vecka 35 men nu så låg den väldigt långt ner med huvudet
    inget konstigt alls!
  • Bubbis10

Tjejer

Glöm inte ikv kl 21.00
    livet på bb hette det va? kanal 5 :) kan man grina en skvätt till..hahaha

• Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-07-21 14:43:32 följande:
    hmm ja som inte har 5an;/
    vet ni om man kan se de på nätet?
    Inte en aning faktiskt, men det bör man kunna göra....
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-21 15:22:17 följande:
    BRA att du påminde mig!! Tack! :)
    hehe så lite =)
    Belly skrev 2010-07-21 15:23:11 följande:
    Ja, de borde ju bero på det.. HAr du frågat nån BM eller nåt om det?
    Jo jag har ringt upp om det å dom säjer att det säkert beror på undersökningen då dom inte hittar ngn blödning alls...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10