Pregga skrev 2010-08-03 00:17:52 följande:
Flickor jag blir helt till mig i trasorna, haha vissa av oss har följt varandra sen +et på stickan å man känner er hyfsat bra nu, andra har kommit in till oss allt eftersom å nu börjar bebisar kika ut, vilket påminner om lite olika saker, vi har stöttat,peppat,å funnist där för varandra under en tid av vårat liv som varit så oerhört viktig.
jag kan bara tala för mig själv men ett par av er, ganska så många har kommit att betyda en hel del, hur konstigt det än låter, Carohl, sofie&laura ,elinnnn ,malinski79 ,lillabambi, knyzzel, malten ...hihi å FLER, så om jag inte nämner ditt nick så e du inte glömmd för det. Ni kommer alltid ha ett minne å plats hos mig, ni har följt mig i min resa till att bära fram min son..
en resa med mkt tårar å glädje, skratt osv bakom. Ni ÄR alla speciella.
Nu börjar bebisarna kika ut....å så fort man hör om sofie&laura
knyzzel, å nu catsa så känner man sig ett steg närmare målet...snart e vi andra åxå där.
Lyckan e fulländad.
Som sagt, det finns fler här inne som betyder för mig även om jag inte rabblar alla namn, så ingen är glömd.
Tusen tack för alla stöttande ord, tusen tack för omtanke,kramar å pepp....
tusen tack för alla skratt, när man suttit å tjutit av skratt för era påhitt å inlägg..
Tack för er underbara tjejer, ni har delat en av de viktigaste bitarna i mitt liv med mig å för det e jag oerhört tacksam.....sen +et på stickan tjejer...hihi
Ni ÄR speciella....stor kram till er alla

Vad gullig du är pregga! Ni härinne har varit stort stöd för mig också. Jag har ju också varit väldigt nojjig från och till, särskilt i början och det har känts så skönt att kunna skriva och få stöd här. kramar till er!
hur var det nu med knyzzel, har missat om hon skrivit nåt här?