Catsa skrev 2010-07-21 22:50:27 följande:
Hej på er flickor :)
Hoppar in och vill bara skriva att BM-besöket idag såg bra ut :)
Busfröet har fixerat sig, vilket känns skönt :)
Mitt blodtryck var 122/84 och puls på bebis så bra ut också, fast det var lite högt. Fick ligga på rygg, då var det först ca 170, sen på sidan och det var samma. Satt upp en stund och sen provade hon igen och då gick det ner till ca 150. Tyyckte det lät väldigt högt, men det kanske är så? Busfröet började i alla fall sparka så fort hon skulle lyssna, så det var ju inte konstigt om det var lite högt.
Pregga: Hoppas verkligen att allt löser sig för dig. Håller med föregående talarna och säger "ta med någon du vet att du kan lita på", hur hårt det än må låta.
Du kan få med dig lite av min överskotts-energi också :D
Ang. "Livet på BB". Jag blir besviken, jag hade trott att det skulle vara mer som "Förlossningskliniken" där det händer saker så man får se. Men tydligen inte. :( Var lite drygt program..
Hur är det med er andra idag?
Kramkram
Va skönt att ditt Bm besök gick bra gumman :) jag e glad för din skull....
tack så mkt, jo jag får ju ta med ngn som jag kan lita på då han visar sig inte vara pålitlig...vem vet, när det e dags å han säjer-men jag stängde av mob för jag sov?!
jag blev åxå besviken på dagens avsnitt men förra var mkt bättre å det tror jag nästa blir med..
Malinski79 skrev 2010-07-21 22:50:38 följande:
Ja discoprinsen behöver en pappa men då ska det va en närvarande pappa, inget barn behöver en förälder som kommer och går när det bahagar dem själva!!!! Barn känner ju mer känslor (och tidigare) än vad vi vuxna tror många ggr!!!
Stänga av mobilen för att sova NU- det va kanske inte sååååå värst smart tänkt av honom....Han vet ju som sagt vad du precis gått igenom!
Nä,jag tycker inte du ska hålla på å sms å ringa honom när det är dax, utan ta med dig någon som verkligen bryr sig och framför allt HAR brytt sig om hur du/ni mår....Kraaaaam på dig gumman!
Jo du har såklart rätt...en närvarande pappa...ändå så ville han visa seíg sååå engagerad de sista dagarna, men det höll i tja 3 dagar....sant som du säjer, det blir ingen som helt trygghet för dominic att ha en pappa som kommer å går som gubben i lådan, han kan ju tvärglömma gemensam vårdnad å det har han sagt att han ska stämma mig på med. han kan ju försöka, denna sååå väldigt engagerade pappa, SUCK!
jo han stängde av mob för att sova, asså egenteligen så kan man bara skratta åt det men jag blev först besviken på hans brist, sen fly förbannad tills jag insåg att det e HAN som ger mig Sd..
jo jag ska ta med mig den väninnan som var tänkt fr början, för henne vet jag att jag kan lita på till 110%
Kramar om tillbax..