elinnnnn skrev 2010-07-22 12:43:44 följande:
usch vad jobbigt med såna undersökningar därnere nu ju... fast som du säger tack gode Gud att inte livmoder eller moderkaka det är som blöder.
Jo det gjorde apont för att dom skulle komma åt tappen ordentligt, AJ säjer jag bara..helt öm var man efteråt ju...men som sagt, tackar gud att det inte var ngt annat...
Catsa skrev 2010-07-22 12:44:14 följande:
Skönt att det finns nån annan som kan och vill följa med. Detta kommer gå galant :)
Hoppas han bestämmer sig väldigt snart iallafall.
Haha, ja men hon var ju hemsk. Jag satt och funderade på vad det var jag såg egentligen . :S
Men du kommer klara detta mycket bättre tror jag :D Du är stark! :)
Jodå jag har flera som vill vara med, haha men jag har valt ut 1 som ska vara med om han inte visar intresse å det jäkligt fort! Jo det kommer gå såå bra, jag får ju min prins, haha asså han kallas inte för discoprinsen för inget, spelar en låt nu å han kickar igång direkt, hahahaha
japp hon var hemsk, jisses-asså du ska veta det att sådär e låååångt ifrån alla som skriker å håller på. Visst jag skrek åxå emellanåt, men INTE så. När du ex krystar så tar du i så du låter, men det är för att det faktiskt hjälper. fick jag lära mig på träningen, när du slår eller sparkar så skrik ut, för du pressar ut luft å får på så sätt mkt mer styrka bakom.
men som sagt-inte som hon, haha
tack så mkt gumman, jo jag e nog rätt så stark...tror jag, haha