Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Catsa skrev 2010-07-23 13:39:02 följande:
    Haha, ja jag såg det. HAHA.
    Skrattar så tårarna nästan rinner. HAHA.
    Sicket rikspucko! haha
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-07-23 14:56:25 följande:
    Pregga:
    Gumman det e det jag har gjort låst in mig i en liten bebis värld här hemma!
    Men på måndag skall jag ut på första riktiga vagn prommis till bvc då skall det fotas så det skriker hahahaha
    hahaha kan tänka mig detta :) va mysigt asså...ska göra likadant, hihi å nu hickas det i magen, min älskade prins hihi
    nu ska här lagas pasta sallad med kyckling file bitar å pesto :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-23 16:29:13 följande:

pregga: jag såg du skrev att du hade sd och mådde illa... alltså jag vaknade inatt och mådde jättekonstigt. magen var helt hård och jag ville bara kräka. i och med att jag fått en bit av slemmisen igår så trodde jag nästan det börjat hahaha men tillslut somnade jag om iallafall...

idag trycker lillan nedåt och det känns som om hon ligger nere i ljumskarna och massa ilningar när jag går...
    som sagt, varje dag som går innebär en dag närmre förlossningen =)

ja jag hade Sd å mådde jätteilla...väckte XXXX å sa åt honom att jag mådde dåligt , han vaknade illa kvickt, hahaha jag kände mig åxå jätte konstig.
    samma här e öm i ljumskarna idag å lilleman ligger på andra sidan å hickar nu, haha men visst närmar det sig nu, kan ju hända exakt närsom :)
    Malinski79 skrev 2010-07-23 17:39:38 följande:
    Ja du gumman!!! Jag är väldigt säker på att ni inte skadat eller klämt discoprinsen

Idag har jag varit banrvakt åt en kompis son som även han är 3 år och JÖSSES vilken skillnad det är på våra barn Min Ella kan va "vild, men denna lilla pojke han är VILD....Han springer runt med Ellas dockvagn å helt plötsligt ser jag honom ta sats å bara springa rakt in i Ella med vagnen å sen kastar han grejer runt sig m.m. Det har tagit lite på mina krafter idag måste jag säga
    ok, hihi tack så mkt vännen, detta betyder mkt för mig...då det var rätt mysigt å få lite kärlek...var längesen nu ju..å du milde tid aså, barn kan ju vara vilda men det där låter ju bestialiskt, e han som han ska då? hahahaha förstår att du e trött, jisses....en annan e bjuden på stort kalas imon i varberg, men jag orkar inte...känner mig som en riktig tråkmåns men lillan får åka själv asså...tack igen gummanHjärta
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-23 17:51:09 följande:
    Varsågod!!! {#emotions_dlg.flower}

Haha..Jodå jag tror han är som han "ska" va Det ligger nog bara i hans natur
    Tack {#emotions_dlg.flower} haha ok, en sådan som alla trodde min dotter skulle bli, haha men ack va dom bedrog sig....men men nu kommer lilleman, å vem vet..haha käkade glass innan å sen var det full rulle, magen stod åt alla håll..hahahaa
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-23 17:51:09 följande:
    Varsågod!!! {#emotions_dlg.flower}

Haha..Jodå jag tror han är som han "ska" va Det ligger nog bara i hans natur
    Hoppas du inte tog illa upp av frågan? :/

jisses, ngn mer som bara älskar crossianter?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-23 18:05:45 följande:
    jaaaaaaaaaaa, jag älskar croissanter! det åt jag till frukost varje dag under min smekmånad hahaha. choklad croissanter med extra nutella och så vattenmelon. åååh herregud alltså turkiets vattenmelon, finns nog ingen godare.
    varenda gång jag är i libanon så går svärföräldrarna ut på morgonen och köper nybakta croissanter till mig =) givetvis med choklad i, det är dem enda som gäller ;)
    Jaaaag meee ju, har just smällt i mig en MUMS,det där med svärisarna lät ju riktigt trevligt ju :) wow...haha turkiets vattenmelon? e det stor skillnad?
    Malinski79 skrev 2010-07-23 18:06:21 följande:
    hahaha...Nä absolut inte!!!

Jag har knappt smakat en crossiant i hela mitt liv, å kanske inte borde det heller (om man blir fast alltså)!!!!
    ok, va bra :)
    dåå har du missar ngt :) jag älskar dom ...
    elinnnnn skrev 2010-07-23 18:07:31 följande:
    ja, närsom helst =) lite nervöst faktiskt att man inte har exakt datum och tid för NÄR.... fast hm, det är nog lika bra annars hade man nog varit ännu nervösare hahaha
    jo klart det e nervöst, haha på ett sätt så e det jätte nervöst å inte veta men på ett annat sätt så e det ju själva tjusningen :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-07-23 19:01:36 följande:
    hej tjejerna :)
    Äre bra med er?
    här är de sådär ont i revbenen än tyvärr o har en sjukling här hemma som har över 40 graders feber. Karln min åkte iväg på fotbollsmatch för en stund sen, ska laga lite god mat tills han kommer hem sen, enchilladas eller hur de nu stavas :P

heeej gumman :)

aalt e bra här, men jag e genomsvett...sjukt kvavt..har sluppit apsrkar på revbenen tack å lov, hahaha

elinnnnn skrev 2010-07-23 19:22:22 följande:
    Pregga skrev 2010-07-23 19:02:56 följande:
    Jaaaag meee ju, har just smällt i mig en MUMS,det där med svärisarna lät ju riktigt trevligt ju :) wow...haha turkiets vattenmelon? e det stor skillnad?
    ok, va bra :)
    dåå har du missar ngt :) jag älskar dom ...

jo klart det e nervöst, haha på ett sätt så e det jätte nervöst å inte veta men på ett annat sätt så e det ju själva tjusningen :)
    ja, svärisarna är otroligt gulliga och omtänksamma, skämmer alltid bort en när man är där hihihihi
    ja turkiets vattenmelon sägs vara den bästa =)
    härligt juicig och sådär perfekt tuggmotstånd lite krispig på nåt sätt, röd och söt.
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmu ms!!!

åh va mys asså, har en väninna i tel som kom hem fr turkiet för ca 1 vecka sen, å hon håller med ang melonen :) mumma...hon säjer åxå att deras körsbär e såå goa...det vattnas i munnen här....hahaha

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-07-23 19:32:31 följande:
    det som är konstigt är att bacon har inte sparkat där troligtvis nån inflammation eller liten spricka :P
    oj, men har du kollat upp det då?
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-23 19:35:52 följande:
    Hej sötnosar!

Då är man precis hemkommen från förlossningen pga smärta IGEN samt jag inte känt tösen sen tidigt tidigt imorse vid kl 4 på morgonen en liten buff som knapt kändes. Så vi hann abra gå knapt 1 timme på marknad och fick åka in direkt då dom ville kolla så allt var bra med henne vilket det var som tur var.

Dom vet inte varför jag får ont titt som tätt eller varför tösen är så stilla så jag inte känner henne på en hel dag men där mådde hon bra iaf vilket är en lättnad så jag skulle komma in direkt igen om det uppstår igen jag inte känner av henne.

Just nu iaf låg hon rätt med huvudet neråt vilket var super skönt att höra för inget av våra andra två barn har lagt sig till rätta förrens i v 37-38 tidigast och vi nästan fått gjort vändningsförsök med dom.

har inte fått nån mat sen vid kl 12 då jag bara åt en macka så vi får käka sen mat här. Blir grillat och pomme.

Hoppas ni andra haft en bra fredag iaf???
    Hej min partner i oro, haha
    asså lika bra å åka in om man e orolig å mår dåligt, sj har jag haft lite svår ångest sen igår å även idag, men det ger med sig..tror det började med ambulansfärd å allt....å känslan av vanmakt, samt blodiga flytningar..
    va skönt att allt var bra med lillan, när hon e sådär lugn, har du provat å putta på henne då?
    jag vet att saft, kall sådan eller isglass brukar få fart på de små, haha
    min moderkaka ligger i framvägg så det e många rörelser som jag missar pga det, kanske du har likadant?

va skönt att hon lagt sig med huvudet neråt nu iallafall:)
    Gött med grillat, å du att du inte ätit kan göra bebis lugnare med, det sa dom på spec mvc till mig :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-07-23 19:44:20 följande:
    pregga: hehe, mmm körsbär me like, nej det hann jag inte smaka några hahaha. men ska komma ihåg det tills nästa gång vi är där =) längtar så tillbaka.......nästan så det är värt att resa ner dit bara för att kränga vattenmelon (och körsbär) hahaha
    haha låter som en bra ide, jisses va härligt aså....värme, god frukt...mumma...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10