Vi fortsätter, Bf aug 10
Ja här e vi två orosfall i högklackat
Men fy varför har du haft ångest?
Fy fasen jag lider med dig, vet ju själv hur det är med det där med ångest. Har ju ständigt det jäkla skiten också men försöker tänka klart iaf.
Hur är det med dina flytningar nu?
Mitt kommer och går vilket är lustigt och desutom blöder det fårn min "älskade" kompis där bak som inte alls verkar vilja försvinna trots behandlingen av salvan i baken.
skönt att hon vänt sig rätt också =) grattis
usch då ingen mat sen kl.12??? ja då är det verkligen dags att äta. gott med grillat och pommes =)
Jag har haft en skön fredag, var iväg och lunchade och handlade "hjälm mössor" till lillan och present till min syster som ska firas imorgon. sen har jag dammsugit och dammat och plockat och städat, usch blev nyss färdig och jag är helt slut. orkar inte ens gå och duscha :S men förhoppningsvis snart ;)
nåja, jaqpp det e la vi 2 det, 2 oros moln, haha näe asså jag har ju haft problem med ångest i ett par år, å sen jag blev gravid så har jag inte haft ett enda riktigt "anfall" ja du vet vad jag menar, fast jag vart orolig. Men efter ambulansfärden å blödningar mm så har det kommit tillbax de sista 2 dagarna...
jag får ju blodblanadade flytningar emellanåt, men jag pratade med dom ida å hon sa det att -man blir tyngre å det trycker på neråt så det e inte alls ovanligt att ngt ytligt blodkärl brister i underlivet utan att det är ngt, å jag e ju sten kollad.
men ändå...efter mina erfarenheter så säjer blod mig=katastrof å sorg.....så det känns ändå lite jobbigt...
men han mår ju bra den lille busen :)