• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • mammailund85

God morgon! Nu har jag ringt till sydsvenskan och klagat för 3:e gången på en vecka för att tidningen inte kommer, får väl se om den dyker upp imorn då...nån mer som har svårt att kontrollera sitt humör nu som gravida? jag tappar besinningen helt över sånna här småsaker....

Annars är det bra förutom ryggen. Ska man inte ens kunna gå på promenad? Idag blir det vattengympa igen med de andra pensionärerna :)  
  • den kära leken

Vilken tur ni har. Vi har mest läkare och annat löst folk. Vad ska man med 10 läkare till? Hade gärna haft en elektriker, en röris och ett par snickare istället. Alla är iaf väldigt hjälpsamma. Vi gör så mycket vi kan själva men el och rör måste man ju ha hjälp med.

SweetLilly skrev 2010-03-31 09:16:10 följande:
    Mest själva men vi har turen att ha hantvekare i vänskapskretsen, det är toppen!
  • den kära leken

Haha, jag fick just ett utbrott för någon hade lagt en tidning, som är på cirkulation, i mitt fack fast jag redan haft den. :)

Malten skrev 2010-03-31 09:20:28 följande:
    God morgon! Nu har jag ringt till sydsvenskan och klagat för 3:e gången på en vecka för att tidningen inte kommer, får väl se om den dyker upp imorn då...nån mer som har svårt att kontrollera sitt humör nu som gravida? jag tappar besinningen helt över sånna här småsaker.... Annars är det bra förutom ryggen. Ska man inte ens kunna gå på promenad? Idag blir det vattengympa igen med de andra pensionärerna :)  
  • den kära leken

Jag hoppas andra halvan går riktigt fort nu! Vill träffa den som finns där inne.

Malten skrev 2010-03-31 09:22:07 följande:
    Grattis till halvlek Den kära leken!! 
  • mammailund85
    den kära leken skrev 2010-03-31 09:21:05 följande:
    Vilken tur ni har. Vi har mest läkare och annat löst folk. Vad ska man med 10 läkare till? Hade gärna haft en elektriker, en röris och ett par snickare istället. Alla är iaf väldigt hjälpsamma. Vi gör så mycket vi kan själva men el och rör måste man ju ha hjälp med.
    Vi har nästan uteslutande studenter i bekantskapskretsen. Inte så otippat här i Lund kanske? Vi behövde en såg häromdan, men ingen hade ens ens såg hehe. Så nu har vi köpt en. Förresten har jag flera barnmorskor i min klass (en kurs i sexologi). Rätt kul att prata om graviditeten med dem :)
  • den kära leken

Åhh Lund mina fina hemstad :) 2 av mina syrror bor där. Och en del kompisar. Är där ganska ofta. Är ni därifrån eller bor ni där för att ni pluggar? Vad pluggar ni?

Malten skrev 2010-03-31 09:26:52 följande:
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-03-31 09:21:05 följande:
    haha jo men de kan vara bra att ha ifall man gör sig illa

Jo i badrummet blir det ju att ringa in folk, men även där så har en bekant firma, så då vet man iaf att det är ordentligt folk!
    Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

Haha jo men det räcker med ett par stycken inte halva släkten. Haha. Jag ska tvinga mina ungar att bli hantverkare så man kan ha nån nytta av dem ;)

SweetLilly skrev 2010-03-31 09:30:48 följande:
    haha jo men de kan vara bra att ha ifall man gör sig illa Jo i badrummet blir det ju att ringa in folk, men även där så har en bekant firma, så då vet man iaf att det är ordentligt folk!
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-03-31 09:32:49 följande:
    Haha jo men det räcker med ett par stycken inte halva släkten. Haha. Jag ska tvinga mina ungar att bli hantverkare så man kan ha nån nytta av dem ;)
    Ja det är väl därför man skaffar barn? För att de ska ta hand om en ? haha
    Lilla pyret väntas 100806
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10