Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

hej tjejer. är hemma igen. skönare att kunna ta det lugnt hemma o ha ont än att ligga på ett ställe man inte trivs på eller känner sig välkommen. Har fortfarande värkar som är ca 40 sex o 3-5 min emellan. Tappen är mjuk men fortfarande inte öppen..

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-10 19:04:04 följande:
    haha mjo, såvida man inte är som mig å mitt x då, hahahahaah
    lillabambi skrev 2010-08-10 19:00:29 följande:
    hej tjejer. är hemma igen. skönare att kunna ta det lugnt hemma o ha ont än att ligga på ett ställe man inte trivs på eller känner sig välkommen. Har fortfarande värkar som är ca 40 sex o 3-5 min emellan. Tappen är mjuk men fortfarande inte öppen..
    Hey, men vad menar du? vadå inte känner sig välkommen? som jag skrev på fb, jag hade likadant i ett dygn, men min tapp var fortfarande hård...din e iallafall mjuk :)
    Fick världens otrevligaste bm igår när jag skulle göra undersökningen först tvär vägrade hon sen var hon bara allmänt grinig
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-10 19:10:20 följande:
    va?? vilken hagga!!! vad tvärvägrade hon?
    göra undersökning :(
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-10 19:14:55 följande:
    men va???? varför det? lider hon av ngn störning? klart dom måste kolla dig, å vad hade subban för skäl till att inte vilja göra det? ååhhhh jag skulle vart med aså..GRRR
    ja för att hon skulle behöva byta jobb... Usch vilken kall människa hon var. hon hade ingen anledning egentligen hon fattade bara inte varför hon skulle göra en undersökning! Bläää för henne
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-10 20:00:08 följande:
    Öh ja för att se om du kanske öppnat dig ngt??? PUCKO, ska man behöva förklara det för henne?
    tetta skrev 2010-08-10 19:57:04 följande:
    Den var en bra idé!  hahahaha
    ungar är påhittiga!
    hahaha eller hur :)
    ja man kan ju undra. så man kände sej inte så välkommen men men nu är vi hemma i allafall :)
  • lillabambi

fick nyss samtal av min bm som ville att jag skulle komma o ta en urin odling så inte jag fått uvi för då kan man tydligen me få sk framkallade värkar! Allt för att utesluta!

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-10 22:03:48 följande:
    oj, va sent hon ringde..men det kan vara en bra ide att dom kollar dig för det aså...för det kan framkalla värkar. dom har ju kollat mig med en massa för det.

tog en promenix nu å JAPP, fick värkar..hahha, men men dom la sig så fort jag kom in :/
    Attans! lilla bebis kom ut :D

Ja vi är vänner så ganska frittfram att ringa :P
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-11 14:51:58 följande:
    Pregga gumman!!! Förstår att du känner dig uppgiven nu...Va drygt att ha värkar så länge utan att nåt händer Men du vet att vi alla håller tummarna för att du snaaart har discoprinsen här...Styrkekram till dig...

Jag håller tummarna för alla er som sitter med värkar stora som små, för att det snart sätter igång på riktigt..

Förresten är det nån som hört nåt med från lillabambi???
    Jag är tillbaka på tråden igen Skål
    Har fortfarande en massa värkar o galet ont i bäckenet o neråt.Har kommit hem nu iallafall. Valde de själv känns bara som man är i vägen om man inte ska föda barn. Varit till min egen bm idag och gjort urin prov för uvi. Får svar på fredag.
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-11 16:05:37 följande:
    MEN VA E DET FÖR BEBISAR i denna tråden?!?!?! Det va fasligt va de verkar vilja leka med er alla... Haha, jag räknas ju inte in där eftersom jag har bf 1/9 Hoppas septemberbebisarna inte retas lika mycket
    oj har du blivit bakåt flyttad så mycket?
    ja nu börjar de bli töttsamt har så ont i bäckenet o neråt. går som en tant! Min bm sa till mig i dag att inte vara ute o gå för mycket pga smärtorna. Var ju inte riktigt så jag ville ha det :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-11 16:11:31 följande:
    Gumman, märker du av om din lille blir trött av alla värkar? för de dagar/nätter som jag har det så då tycker jag han e ovanligt lugn....ja jag vågade inte ens gå å handla innan så det gjorde lillan :)
    ja det blir h*n nog för känner inte mycket rörelser. typ när bacon hickar och vänder på sig!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10