Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-11 23:18:47 följande:
    har såå blandade känslor, jag älskar att vara gravid å detta e min sista gng..å sen när han e här så blir det inte ngn mer gng..samtidigt som jag längtar så...åhh va mkt känslor..
    Jag ska ju fixa det där... bara jag får låna din gjutjärnspanna Flört
  • lillabambi

ser att ni pratar om slemmisen, märkte aldrig den me sonen. Hur lång tid innan släpper den o så?

• lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-13 09:27:44 följande:
    Go morron!!!!

Perssonlund: Det är klart du inte ska känna dig dum för att du trodde det va vattnet..Hur ska man kunna veta att det INTE är vattnet..jag fick åka in när jag väntade dottern oxå..Där jag trodde jag kissade på mig men det visade sig va vattnet å det va ju tur att jag kollade upp det..För gå utan eller med för lite fostervatten är ju absolut inte bra!

Men åk till IKEA  så du får nåt annat att tänka på!!!!

elinnn: ja det är häftigt vad kroppen kan göra fast man inte känner av det...Men som du själv säger så kommer vi ju iaf närmare å närmare för varje dag som går

Själv har jag hela 18 dagar kvar, så jag kommer iaf få vänta 1v till..det är jag övertygad om!! Mamma fick min lillebror 17 dagar före bf,men nåt sånt tror jag inte på här..Bara hoppas jag kan få ca 10 dagar innan bf som jag fick dottern Det skulle jag inte säga nej till!!!

Idag ska jag till tandläkaren, känns skönt att ha det avklarat innan bebisen kommer!!!
    uscha tandläkaren Rynkar på näsan min största fasa här i livet men ibland måsyte man!

även fast jag har så himla svårt att gå så ska jag ut på promenad idag röra lite på mig så att de kanske kommer igång ordentligt :)
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-08-13 19:22:55 följande:
    Vad skönt för dig att det inte var UVI.
    ja då kan man slappna av igen o hoppas att de sätter igång snart :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-13 19:20:21 följande:
    JAAAAAAAAAA, jag har värkar...å det gjorde just svinont i muttan,m som om ngt gick sönder!!!!! AAAAJJJJJJJ
    ååååh va underbart, hahaha
    haha tänk att man vill ha smärta :D
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-13 19:28:34 följande:
    sådär ja..nu har jag satt i mig ett helt paket med kräftor (själv)  Å jäklar va gott det va!!!! *mums*

Pregga: Min underbara sambo kom hem med iskall FANTA idag, du förstår inte min glädje!!!!!!

lillabambi: skönt att det inte va UVI, då är det bara invänta meeeer smärta
    Fler som blir överlyckliga för den underbart goda kalla fantan Skrattande
  • lillabambi

jag börjar må jätte konstigt har förvärkar, konstigt tryck neråt, sprungiot på toa flera ggr o gjort nr två vilket händer typ max en gång om dan annars,känner mej kissnödig i stort sätt hela tiden utan att jag egentligen är de.Mår jätte illa och svettas som en tok känner mej jätte konstig plus jätte trött. Undra om jag börjar bli sjuk eller vad som händer...Rynkar på näsan

• lillabambi

blir ju överlycklig om det skulle ta fart men har inge stora förhoppningar. med sonen kände jag ingenting hade legat o kikat på film o skulle gå o kissa o när jag ställer mej upp så gick vattnet så kände inte alls dessa förvärkar utan gick raka vägen på krystvärkarna.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10