Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Mandy86 skrev 2010-08-16 21:12:50 följande:
    HJÄLP!

Sen mitt BM besök idag har det varit blött på pappret i trosorna hela tiden!
    Det rinner även rakt ner i toan när jag har kissat varje gång.

Har nyss kissat och pappret är blött igen! har tagit på en binda nu, vad ska jag göra?

ska den bli blöt och förbli blöt eller vad?
    håller me tjejerna åk in o kolla ..*håller tummarna*
  • lillabambi

hörrni kom o tänka på en grej jag tror inte att jag har börjat få nå mjölk än borde man inte de??

• lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-16 21:49:58 följande:
    Hur menar du??? Att du inte läckt,eller varöfr tror du inte du fått nå mjölk???
    inte läckt nå o känns inte som dom blivit större liksom. med sonen gick jag från c kupa till DD Flört
  • lillabambi

hej tjejerna :)
    sonen började kl 11 idag på dagmamman så hade hoppats på sovmorgon men så blev det ju inte riktigt, upp o hoppa halv sex liksom  :)
    Sitter nu och dricker mitt hallonbladste och kikar på reprisen av våra bästa år på 8:an :) Mår allmänt konstigt idag och är tok trött!
    Har exakt en vecka till bf idag men jag vill ha ut min bebis NU! Otålig som fasen :)

• lillabambi

haha här är ingen bebi allafall... så himla trögt de går då... sovit bort hela dagen idag så galet trött :(

• lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-17 18:36:06 följande:
    Ok....Härligt att höra...Hoppas det håller i sig nu då + att det händer grejer...

Å du vet vad som "gäller" nu..Du ringer INTE XXX när det är dags

Ja man vill ju verkligen helst slippa både igångsättning + snitt, men jag ska inte säga nåt...För än sålänge mår jag bra å trivs med att va gravid..Men det ändras säkert snabbt  runt bf
    hahah Malin tro mej det ändras över en natt Flört
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-08-17 18:55:27 följande:
    Aså det e helskumt, jag fick ju höra för längesen att jag var öppen 1 cm å det var fingerblomman, MEN det e tydligen alla redan i v 34 fick jag veta å det räknas då inte som öppen. MEN nu var jag öppen 1,5 cm.tappen e ca 1 cm nu, så inte helt utplånad. det gröna slimet var en sådan flytning man kan få strax innan Bf-ett.....TECKEN! hahahaha
    Familjen Mu skrev 2010-08-17 18:49:22 följande:
    Åååh gumman, men du väntar väl in mig? Tungan ute
    Här verkar jag inte få någon mer hinnsvepning förrän den 23.e som sagt men jag hoppas verkligen lilleman snart tittar ut ändå!

Imorrn så är det ju bf och har jag inga riktiga värkar då så tror jag att jag åker upp till speciallist mvc!

Vart var du och fick din svepning?
    haha klaaaart rappa på nu :) jag åkte ju in till spec mvc nu för att kolla det gröna, men det var inte vatten, tack å lov. grönt vill vi inte ha, hon kollade min tapp å jag bad henne göra svepning samtidigt, hon sa-jaa du har ju varit här en milj gng å ringt så det e väl skönt om det sätter igång nu , hahaha guu som jag skämdes. PINSAMT! så sa hon, jag kommer dra lite i tappen nu å det kommer kännas-NO SHIT!? blöder med..
    okok för jag är nästan utplånad men inte öppen nått så segt
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-17 19:04:41 följande:
    Jo det är ju det jag menar Men som det är JUST NU så mår jag bra å har ju inga förvärkar eller sammandragningar heller...Det enda jag har är mitt tryck neråt..Får helt enkelt hålla tummarna för att få innan bf trots uteslutna tecken som förra gången..När de *poff* började sippra vatten

Men håller alla min tummar å tår för att ni inte ska behöva vänta för länge nu Bara ni alla inte överger mig helt här inne!!!!!
    ingen risk vi ska inte överge dej :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10