Pregga skrev 2010-08-17 18:55:27 följande:
Aså det e helskumt, jag fick ju höra för längesen att jag var öppen 1 cm å det var fingerblomman, MEN det e tydligen alla redan i v 34 fick jag veta å det räknas då inte som öppen. MEN nu var jag öppen 1,5 cm.tappen e ca 1 cm nu, så inte helt utplånad. det gröna slimet var en sådan flytning man kan få strax innan Bf-ett.....TECKEN! hahahaha
Familjen Mu skrev 2010-08-17 18:49:22 följande:
Åååh gumman, men du väntar väl in mig?

Här verkar jag inte få någon mer hinnsvepning förrän den 23.e som sagt men jag hoppas verkligen lilleman snart tittar ut ändå!
Imorrn så är det ju bf och har jag inga riktiga värkar då så tror jag att jag åker upp till speciallist mvc!
Vart var du och fick din svepning?
haha klaaaart rappa på nu :) jag åkte ju in till spec mvc nu för att kolla det gröna, men det var inte vatten, tack å lov. grönt vill vi inte ha, hon kollade min tapp å jag bad henne göra svepning samtidigt, hon sa-jaa du har ju varit här en milj gng å ringt så det e väl skönt om det sätter igång nu , hahaha guu som jag skämdes. PINSAMT! så sa hon, jag kommer dra lite i tappen nu å det kommer kännas-NO SHIT!? blöder med..
okok för jag är nästan utplånad men inte öppen nått så segt