• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    Belly skrev 2010-03-31 23:01:04 följande:
    Imorrn har vi vårt andra RUL btw eftersom vi blev flyttade tillbaka 9 dagar sist... Håll tummarna för att ungen vill blotta sig så vi kan se könet..
    Åh hoppas du får se vem som bor därinne {#lang_emotions_smile} mysigt med rul!!

Ang. babyskydd ska vi låna av kompis. Hon och hennes kille har inte haft bil så den har knappt blivit använd. Hon frågade om vi ville låna den och då den har isofix så kör vi på det. Bilstolen efteråt blir en ny.
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Nu tjejer blir det sängen för mig då jag jobbar imorgon, ett dygnspass. Jag tycker att det är så mycket roligare att vara hemma med er än där men aja jag ska bara knega några månader till sen så! {#lang_emotions_laughing}

God natt! Och tack för en trevlig kväll!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-31 23:15:16 följande:
    Nu tjejer blir det sängen för mig då jag jobbar imorgon, ett dygnspass. Jag tycker att det är så mycket roligare att vara hemma med er än där men aja jag ska bara knega några månader till sen så! God natt! Och tack för en trevlig kväll!
    Godnatt gumman, sov så gott....natti natt..kram
  • knyzzel
    Belly skrev 2010-03-31 22:58:31 följande:
    Hur ska alla göra med bilbarnsstol? Nytt eller begagnat? Jag blev livrädd när jag hörde att man inte ens får ha tappat bilbarnsstolen i golvet/marken, för då är den bara att kasera. Så vi kommer köpa en ny. Vi har bestämt oss för en BeSafe iZi Sleep.. www.hts.no/se/products/izisleep.php
    Vi har kvar dotterns babyskydd. SOM ÄR HEL. Skulle aldrig våga köpa begagnad av någon som jag inte känner väl, men varför slarva med säkerheten av alla viktiga ting?
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-31 22:57:36 följande:
    Hej!
    Hej jätte fin vagn. Jag har bild på bebisens i galleriet Bebis å Thyras i hennes galleri om någon vill titta.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-31 23:20:22 följande:
    Godnatt gumman, sov så gott....natti natt..kram
    Allt bra me dej?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-31 23:29:05 följande:
    Allt bra me dej?
    haha jodå, jag mår TOPPEN :) sj?
  • knyzzel

nä, nu ska jag ut med mina stackars vovvar, sen ska jag sova på soffan lite. Trivs bättre där än i sängen. Sover piss där inne. I natt vaknade jag av att jag inte kunde vända mig. Jätte läskigt. har varit stel hela dagen å i kväll när jag va på promenad me familjen så fick jag håll (tror jag d stavas) rakt framifrån i magen. Gjorde inte ont kanske, men d kändes ordentligt varje steg jag tog. Jag har förvisso moderkakan i framvägg, men kan d vara farligt. Släppte igen i nerförbackarna å nu e d helt väck. har mest ont i bäckenbenet nu. Känns som om jag har hoppat av en herrcyckel för snabbt. Jävla bajs! God natt å sov så gott

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-31 23:40:41 följande:
    nä, nu ska jag ut med mina stackars vovvar, sen ska jag sova på soffan lite. Trivs bättre där än i sängen. Sover piss där inne. I natt vaknade jag av att jag inte kunde vända mig. Jätte läskigt. har varit stel hela dagen å i kväll när jag va på promenad me familjen så fick jag håll (tror jag d stavas) rakt framifrån i magen. Gjorde inte ont kanske, men d kändes ordentligt varje steg jag tog. Jag har förvisso moderkakan i framvägg, men kan d vara farligt. Släppte igen i nerförbackarna å nu e d helt väck. har mest ont i bäckenbenet nu. Känns som om jag har hoppat av en herrcyckel för snabbt. Jävla bajs! God natt å sov så gott
    haha det lät som om fogarna eller ligamenten spökade tror INTE det e ngt farligt alls. natti natt sov gött......
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-31 23:46:35 följande:
    haha det lät som om fogarna eller ligamenten spökade tror INTE det e ngt farligt alls. natti natt sov gött......
    D-samma. Tack för svaret. Nue soffan MIN
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10