Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-07-31 19:14:25 följande:
    Hahahahaha tack sötnos för att du länkade denna.
    Du gav mig verkligen ett underbart lördagsgarv så det krampar i magen
    hahaha va bra att jag kunde få dig å skratta genom att länka :)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-31 19:17:44 följande:
    Pregga och Nallepuhmamma Kan inte sluta skratta åt erat samtal med könshår XD... Lät så himla roligt,men det är inte lika roligt när det ska bort XD... Det är tur att speglar finns. Rakade mig här om dagen och det tog tiiiiiiiid. Tror att BM har varit med om värsta buskarna, men man vill ju inte tillhöra dom. Sen att man kanske inte är helt ny rakad är ju en annan sak. Bara busken är borta XD
    hahaha asså jag hatar kroppshår på mig själv, urk...så man stod ju som ett U med en spegel å försökte behålla sina delar kvar där nere, skar mig liiite...men nu e det fint :) haha skämdes ju ihjäl sist jag var inne.
    Belly skrev 2010-07-31 19:17:50 följande:
    Men ååhh Pregga.. Tack för rosen! Krama!

För övrigt e jag så hiskans trött... ska försöka läsa ikapp sen..
    Så lite gumman, ni/du har varit ett så gulligt stöd för mig när jag vart ledsen :)
    Perssonlund skrev 2010-07-31 19:26:01 följande:
    Oj känner att jag skriver en del nu,men å andra sidan har jag ju inte skrivit här inne på typ hela dagen tills nu =) ... Jag måste fråga om någon vet vad man kan göra åt rygg ont. Mycket värk nere i slutet av ryggen... TYP som när mina värkar är på g och när dom har slutat....Gör sjukt ont. Måste också fråga om det är någon mer som svettas som en gris när värkarna kommer?
    haha skriv , haha kände mig ensam på tråden för en stund sen så SKRIIIIIVVV!!!! hahhaha, asså ring till Fl å kolla för det där låter som riktiga värkar!
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-07-31 19:37:09 följande:
    Du är klok du!!! Skönt för din dotter att ha en sån smart och klok mamma vid sin sida.... Ja jag tycker hon borde få väldigt snart.... Aja spännande iallafall =) ...

Ååå vad roligt. Jag ska kolla in den tråden XD
    haha tack så mkt gumman :) jaa det e spännande, hihihi
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-31 19:45:16 följande:

Hej tjejer!

Hur har ni det på kvällskvisten?? Haha nu ska ni få se vad magen har sjunkit kraftigt!!
    ÅÅHH så fin gumman, hihi blev såå paff, trodde det var en bild på mig ju ;)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-31 19:59:50 följande:
    Pregga: Haha näää det är jag denna gång Tungan ute

Nallepuhmamma: Ja barnet sjunker ner i bäckenet och det känns kan jag bara meddela! Jag kommer inte ihåg detta från när jag väntade Michelle.
    I bakgrunden är det Roger som fick komma ner idag från nedervåningen för att umgås med oss lite Glad Roger är en hamster och nä Michelle städar hans bur och jag brukar hjälpa henne. Gör man det ofta så luktar det ju inte, sen så beror det på vad de har för hus de sover i om de pinkar inne där eller ej. Våran gjorde det då åkte huset ut och han fick annat...
    hahaha jo det hoppas jag annars så e det ngt galet, haha mina grannar säjer ju det,åh va din mage sjunkit-MEN jag tycker inte den ligger riktigt så lågt nere som din. inte riktigt,men ganska så nära.
    När jag väntade lillan så sjönk den inte så mkt som den har gjort på dig nu, hahaha men du e sååå fin :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-07-31 20:06:53 följande:
    Tack gumman Glad
    Aja fast den har sjunkit så hoppas jag att jag får gå med henne därinne 25 dagar till som det är tänkt att hon ska gö, eller åtminstone 20 dagar till. Gå över vill jag inte! Med Michelle fick jag ju gå över men vi får se när lilla Alexis är redo att göra entre Skrattande
    Så lite hjärtat :) jo vi får hoppas att hon stannar lite till..det e lite tidigt än, asså jag har själv blandade känslor för det...vill ju att han ska komma så jag får mysa med han snart, men samtidigt så vill jag att han väntar tills han hullar på sig lite....men dom kommer när dom e redo, å jag kommer inte försöka påverka det hela på ngt sätt.
    men jag vill inte gå över heller....
  • Bubbis10

Då jag inte hade några förvärkar med lillan så e detta nytt även för mig, så jag tror ju det e på g varje gng, haha vilket har lett till att min morsa har fått ränneskita hon med å kramper i magen samt huvudvärk, hahahaha stackarn, helt sönderstressad.

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-07-31 20:53:39 följande:
    Hej tjejer, det var inte igår inte :) Hoppas allt är bra med er alla?

Kom bara att tänka på en sak...borde vi inte lägga in en lista på dem som fött/föder? Då har man ju lite mer "koll" Tungan ute
    hej gumman :)
    men vi har gjort en lista för det, hihihi
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-07-31 21:04:05 följande:
    Aha, men var hittar jag den då? :)
    haha en sek så länkar jag :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10