Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-08-02 14:52:15 följande:
    Jag LOVAR  att han inte mår dåligt av det!!! Jag höjer rösten flera ggr per dag här hemma på min rara lilla 3 åring som TROR hon kan bestämma och göra precis som hon vill!!!

Nu har jag stenhård mage + en bebis som har hicka!!!
    tack gumman....jag känner mig så nära bristningsgränsen här nu...ringde min mamma å bölade som en dåre...asså min dotter har tappat allt vad det heter plocka undan efter sig, släpper allt exakt där hon står, en klädhög på golvet i badrummet, en hög på soffan å en i hennes rum nertryckt i ett hörne, glasspapper på skrivbordet osv osv....säjer jag åt henne å fixa så e man en TJATA!!!!! å hon e tyken till tusen nu åxå vissa stunder.
    hihi min son hade åxå hicka innan å jag tycker det e så mys :)
    tetta skrev 2010-08-02 15:21:08 följande:
    Du behöver inte vara orolig har en trotsig 11 åring här. Som tror sig veta allt om allt! Testar en till bristningsgräns just nu.

Slemmis går rejält här!!
    Har sammandragningar som ger mig svettningar efteråt. Ringde min bm och hon tror att det kan vara på G!! Tydligen kan man svettas efter en sammandragning eller värk som hon sa.
    Har ont i ryggen varje halvtimme. Spänner som ett band. Har en olustkänsla i kroppen. Hon sa att det kan vara så.
    Så det är vila och ta det lugnt så man orkar om det är verkligen på G...
    Skulle vara skönt om det var det.
    har du åxå en 11 åring?? jo saken e denna att jag har ju försökt å hålla mig så lugn som möjligt under hela graviditeten vilket har lett till att hon testar å tänjer på ALLT för jag undviker gärna tjaffs nu...å detta är hon INTE sen att ta fasta på, nu kör vi över morsan för hon vill inte bli arg å upprörd. Å sååå sätter hon igång, aså jag känner mig jagad stundtals.....sitter jag här vid datan å i tel, å råkar ha min msn på...ja du tror inte ungen sitter i sitt rum å stressar mig genom å skriva på MSN??!! bara för att jag stängt dörren efter mkt om å men för att få vara ifred lite. Blir skogstokig.

jisses, hur vet du att det e slemmis? ååhhh va spännande, kanske e på G nu då :) weeeehooooooo
  • Bubbis10

Tjejer, denna la jag in för ett ganska så bra tag sedan, men några har nog missat den.
    För mig så brukar den hjälpa lite i stunder som denna då man känner sig hopplös som mamma å det e krig här hemma....Ni som väntar ert första eller har smått, ni kommer ju så småningom ha en trotsig tonåring hemma....
    å det går så betydligt mkt fortare än man tror....så håll till godo..tror vi alla kan känna igen oss.....

LÅT MIG!

Låt mig vara en trotsig tonåring, jag kommer att bli vuxen
    Låt mig få skrika och springa min väg ,jag kommer att återvända..
    Låt mig få hitta min egen väg ,jag kommer ändå att söka..
    Låt mig få snubbla, jag kommer att resa mig
    Låt mig få deppa och vara sur, jag kommer att bli glad igen
    Låt mig få hitta mitt eget liv, jag kommer att lämna dig snart
    Låt mig få ha hemligheter, jag kommer att berätta dom sen.
    Låt mig inte bli sårad, jag litar ju på dig
    Låt mig få prata när jag behöver ,jag klarar inte det här själv
    Låt mig få gå när jag är redo ,men släpp mig inte helt
    Låt mig få komma igen och vara liten ,jag vill inte alltid vara stor......

Min älskade natta, ingen gör mig så arg som du, men det finns inte heller ngn som jag älskar så mkt Hjärta
    Du å din lillebror är mitt allt å jag älskar er högre än ngt annat, inte så lätt att vara en bra mamma alltid....

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-02 17:01:48 följande:
    hej allihopa!

tjoho vecka 40 går jag in i nu.

Grattis Mandy till samma vecka :D:D:D:D

jag har varit hos BM idag, tyvärr inte min ordinarie, denna var så sur och gnällig. kanske ville hon också ha semester som dem andra ?:P

lillans huvud har gått från helt rörligt till ruckbart nu så antagligen är det det som hände för ett par kvällar sen då jag hade förvärkar och många bitar av slemmisen lossnade....

jag fick inbokat en tid till den 11e augusti!!!!
    jag hoppas VERKLIGEN att jag slipper gå på den ;;)

hoppas alla ni andra mår bra <3
    Grattis gumman till V 40, wow asså....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-02 17:22:41 följande:
    Man är nog alltid en bra mamma, ibland lite klumpig och lite för rädd bara. Men din dotter ser dig säkert som en lika bra mamma iallafall. Kanske inte just när ni bråkar men både före och efter. Det där med bebisen tror inte jag heller skulle vara någon fara då jag jag höjer rösten åt min sambo. Skrattande 
    Höjer rösten till din sambo? haha du, jag e HES i stämbanden här...jo jag har pratat med henne å hon blir ju helt bestört när jag blir ledsen...men vi har pratat ut iallafall...
    tetta skrev 2010-08-02 17:23:07 följande:
    Ringde och frågade min bm och jag förklarade. Hon sa grattis det är slemproppen!  Så nu går man och väntar på de jobbiga värkarna. Än så länge är de svaga :)
    Barnen märker att jag inte mår bra och oj vad de tycker om varandra!
    jag sa bara kom inte och gråt sen för jag hör inget! Fy vad jag var taskig och de slutade direkt!

Den stora testar allt! Gå lägga sig??? Jag har sommarlov och då får jag göra vad jag vill!
    igår tröttnade jag rejält och sa varsågod: Gå lägg dig när du vill och gå upp när du vill. Men har vi andra ätit så har vi ätit. Här är ingen restaurang om du tror det. Jag väcker dig inte på morgonen om vi ska iväg någon stans det för du sköta själv!
    ÅÅÅÅ vad jag var elak! :)
    Oj, va spännande...då får vi vänta med spänning på att det ska dra igång nu då :) lova att skriva som snabbast efteråt iallafall så man slipper gå å vara orloig för er ¨å undra....?!
    hahaha men jag förstår dig, sj e jag helt slut här hemma efter värsta grälet...uch...
    japp det där med att lägga sig-JAAA SNART; LÄGG AV Å TJATA!!!!
    tycker inte du var elak alls...men jag var det Gråter
    sa till henne-sluta nu så jag inte får stressvärkar för då har du dragit igång den, å han ska komma när han e redo å inte pga bråk!!! men jag har pratat med henne, men jag känner mig fortfarande nedstämd....
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 17:20:52 följande:
    Hej snyggingar!!!

Nu är man precis hemkommen från läkaren.
    Kan ju pusta ut nu iaf för det var iaf inget farligt som han sa.
    Alla test som tagits innan var bra så dom tippade på och tyckte det såg ut som ett vanligt "skavsår" i slidan so man kan få av tex sköra slemhinnor osv *Skönt*

Imorgon är det tid hos BM.

Haft mensvärk hela jäkla dagen idag men förvärkar nu som varigt "värre" och känts mer nu i eftermiddags och känne rmig bajsnödig fast det inte kommer något.
    Dess jäkla förvärkar gör mig galen.

Åhhhh jippi hejsan här börjar det hända grejer i råden.....Åhhh slemmisar osv..

Jäklar snart "trillar" det ut ungar här
    Åh va skönt gumman, e glad för din skull :) lämna nu dildon ifred ett tag så det får läka ihop :) haha
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-02 17:26:56 följande:
    åh gumman vad skönt att det inte var något farligt! hoppas nu det läker fint och snabbt så du slipper störas av det.

ojdå det där med att vara bajsnödig fast du inte är det, låter spännande :) låter som förlossning på G, hoppas verkligen det, håller tummarna för dig =)

Tetta: håller tummarna för dig också att det inte stannar av utan bara blir värre och värre haha, vad hemskt det låter men du vet ju vad jag menar :)

nu ska logga ut igen, ha en fin kväll allihopa!
    kramisar
    men nallepuhmamma bör nog vänta lite, hon har ju en bit kvar,.....så för henne å bebis skull så hoppas jag den väntar lite....
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-02 17:38:41 följande:
    Ja,jag blir hes av det. Kanske inte "höjer" rösten utan blir lite carzy på honom. Aja skitsamma tror inte det är farligt alls. Tråkigt att du fortfarande är nedstämd. Hade gärna piggat upp dig,men vet inte riktigt hur...
    Ok, tack gumman....men det går över..näe jag ringde till en Bm å hon sa att det inte var ngn fara för bebis...tack å lov :)
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-02 17:40:38 följande:
    Jag lovar att skriva om det händer ngt!!
    Kan ju inte vara ifrån er!!

Du var inte alls elak. När de är så stora så måste veta vad det är för konsekvenser för allt.
    Här blev det rumsarrest när man hade sagt fula ord till mig.
    hihi va skönt, man har ju ändå lärt "känna" er nu å vill ju veta att allt går bra med fl osv..även om man efteråt bara orkar skriva-vi mår bra!
    så vi ändå får veta, man blir ju orolig.....Jo jag vet att dom e stora å att dom måste lära sig konsennkvenser av sitt handlade.....
    jo men rumsarrest har det med varit här efter-DIN JÄVLA APA; JAG HATAR DIG!!!!!
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 17:41:56 följande:
    Åh nej men jag vill ju ha mina två jätte dildos juh i vardera "ingång" haha...

Ja det kändes iaf mycket skönt att just det var bra.

Man kanske skulle avstå sex helt nu ett bra tag framöver tills det läkt helt?
    Visserligen kan jag ju inte stava till sex just nu direkt men iaf...
    haha klart du ska vänta med sex tills det läkt sig, annars så e du ju där å irriterar hela tiden....haha jaa vade  sex??? har jag banne mig glömmt, sista gng så var jag i v 6 typ.
    Perssonlund skrev 2010-08-02 17:42:50 följande:
    Jag håller med tetta, pregga. Barnen ska inte få göra som dom vill, bara för att du är gravid. Konsekvenser måste dom få veta.
    jo jag vet, å absolut så är det så...hon kom in här nu å gav mig en kram å sa -förlåt mamma, jag ska inte tjata eller stressa dig mer...Men man får dåligt samvete, å jag e rädd att det ska skada lilleman...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 17:44:35 följande:
    Japp får gärna vänta till 38 fulla veckor då den är färdig så att säja.

Men asså detta är bara vanliga hederliga "underbara" förvärkar/sd...Inget annat men för er alla andra där ni, ni e ju i mål
    Mja asså jag har trott flera gng att det varit på g asså, haha å så som vi hetsar varandra här inne med slemmis osv så blir det ju en kedjereaktion, NU e det nog på G...men jag låter mig inte luras längre, tror min prins trivs bra som det är, haha har inte hafr någon molande värk idag, å bara typ 1-2 sd....inget mer...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10