Perssonlund skrev 2010-08-02 17:22:41 följande:
Man är nog alltid en bra mamma, ibland lite klumpig och lite för rädd bara. Men din dotter ser dig säkert som en lika bra mamma iallafall. Kanske inte just när ni bråkar men både före och efter. Det där med bebisen tror inte jag heller skulle vara någon fara då jag jag höjer rösten åt min sambo.
Höjer rösten till din sambo? haha du, jag e HES i stämbanden här...jo jag har pratat med henne å hon blir ju helt bestört när jag blir ledsen...men vi har pratat ut iallafall...
tetta skrev 2010-08-02 17:23:07 följande:
Ringde och frågade min bm och jag förklarade. Hon sa grattis det är slemproppen! Så nu går man och väntar på de jobbiga värkarna. Än så länge är de svaga :)
Barnen märker att jag inte mår bra och oj vad de tycker om varandra!
jag sa bara kom inte och gråt sen för jag hör inget! Fy vad jag var taskig och de slutade direkt!
Den stora testar allt! Gå lägga sig??? Jag har sommarlov och då får jag göra vad jag vill!
igår tröttnade jag rejält och sa varsågod: Gå lägg dig när du vill och gå upp när du vill. Men har vi andra ätit så har vi ätit. Här är ingen restaurang om du tror det. Jag väcker dig inte på morgonen om vi ska iväg någon stans det för du sköta själv!
ÅÅÅÅ vad jag var elak! :)
Oj, va spännande...då får vi vänta med spänning på att det ska dra igång nu då :) lova att skriva som snabbast efteråt iallafall så man slipper gå å vara orloig för er ¨å undra....?!
hahaha men jag förstår dig, sj e jag helt slut här hemma efter värsta grälet...uch...
japp det där med att lägga sig-JAAA SNART; LÄGG AV Å TJATA!!!!
tycker inte du var elak alls...men jag var det

sa till henne-sluta nu så jag inte får stressvärkar för då har du dragit igång den, å han ska komma när han e redo å inte pga bråk!!! men jag har pratat med henne, men jag känner mig fortfarande nedstämd....