Perssonlund skrev 2010-08-03 13:46:14 följande:
Jag är ju ganska ny i denna tråden,men älskar den!!! Ni stötter än så otroligt bra och får tiden till att gå. Känner att jag kanske inte hjälpt någon men är så otroligt tacksam för all hjälp jag fått.
NO Pregga DU får inte lämna tråden!!!!! Aldrig,tänk inte ens tanken!!!!
VERKLIGEN TACK FÖR ALLT HJÄLP OCH STÖTTNINGAR!!!! EVIGT TACKSAM,detta är ju mitt absolut bästa ögonblick i livet. Denna tiden betyder så mycket för mig och ni finns här och hjälper. Att bli mamma är alltid stort och betyder mycket,men kanske lite mer förvirrande att vara första? Jag vet inte men iallafall så betyder ni något för mig iallafall

hihi eh gumman, haha jag går ingenstans...skulle inte klara å lämna alla underbara här inne, även om man i vissa stunder kännt så...å vi e glada att du hittade in här åxå :)
kram
Nallepuhmamma skrev 2010-08-03 16:33:46 följande:
Hej tjejer nu är jag hemkommen från BM...
ALLT var bra UTOM (EN) SAK
Tösen ligger helt fel.
Hon har fortfarande inte viljat lägga sig rätt.
Så om 10 dagar ska jag in på UL igen för att glo om hon behagat sig att vända sig rätt vilket jag inte tror hon kommer gjort...Det är ju dessutom fredagen den 13:e då
Ligger hon fortfarande fel blir det vändningsförsök då på måndagen därpå vilket jag är rädd för att få ta bricanyl som ger hjärtklappning (vilket jag är rädd för),att det ska göra ont osv. Dessutom sa bm att det alltd finns en risk att barnen blir medtagna och måste ut med snitt då.
Blodtryck: 127/69, SF-mått: 35, Fosterljud: 144, HB: 122
men gumman, du har ju bra värden å allt å din lille hinner absolut att vända sig om, asså lyssna på denna...när min mamma väntade mig så satt jag upp i säte fram tills krystvärkarna, då slog jag över så hela magen gungade å gick ner...tror du min mamma var nervös?! haha å dom sa bara, men du har fått barn innan så du fixar det. hahaha men jag vände mig exakt när hon skulle börja krysta, så var inte orolig....det hinner ändra sig. jag känner mig åxå lite orolig då min lille ligger med ansiktet uppåt, men men jag får lita på att dom hjälper oss, sen att han inte e fixerad å jag har gbs...DET är stressande men jag får lita på att dom hjälper oss....även om det ibland gnager i mig...ang vändnings försök så ska det visst vara lite jobbigt å jag tror inte dom kan tvinga till dig det,. MEN dom är duktiga idag så man får försöka lita på dom att dom vet vad dom gör, även om det e svårt ibland..jag vet.
imon ska jag på Tul, hihi tidigt som attan men men ska bli kul :)