Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi
    den kära leken skrev 2010-03-11 15:05:02 följande:
    Grattis!
    den kära leken skrev 2010-03-11 15:06:42 följande:
    Hjälp, kan inte sluta äta idag. Massa äpplen, bananer, kivis, yoghurt och fullkornsskorpor. Men vill bara ha mer. Är inte riktigt hungrig eller sugen men vill bara ha. Konstigt
    Tack :D
    Idag skulle jag kunna äta precis hur mycket som hellst känns de som går och är hungrig i stort sätt hela tiden :P
  • lillabambi
    den kära leken skrev 2010-03-11 15:15:27 följande:
    Så konstigt det är. Vissa dagar alltså. Vill bara åka hem och duscha nu. Känner att jag luktar pyton med. Har börjat svettas massa mer än innan :( Men det är väl bara att vänja sig.
    haha ja verkar som att man måste dras med sina hormon förändringar tyvärr... och så är det så olika från dag till dag
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-03-11 16:43:27 följande:
    Lillabambi och Malinski79: Grattis till en ny vecka!Jag tror jag också är i vecka 17. Det var läkaren som ändrade mitt bf datum så att jag är i v 18 men jag vet inte jag... Tror att jag kommer att dras bak en vecka i samband med rul. Jag får se då... bara 11 dagar kvar nu!
    Åhh spännande jag har rul den 30 mars så bara väntar o ser om vi räknat rätt :P
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-03-11 17:33:31 följande:
    Roligt! Efter rulet blir det jakt på riktigt för oss att leta en vagn som vi vill ha... Tänkte köpa en begagnad men årsmodell 09 eller 10 och det ska vara en emmaljunga city cross så vi får se när vi hittar en...
    ja är väl lite samma här faktiskt... spjälsäng o så har jag sen sonen men kläder o vagn o massa annat :P
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-03-11 17:53:35 följande:
    Vi har lagt nytt golv i babyrummet så möblerna dit ska vi med börja handla strax. Vi ska köpa hensvik serien... eller spjällsängen och skötbordet iaf. Vi får se vad vi får se vad det blir för byrå för hensvik-serien har ingen byrå...
    Har faktiskt en riktigt bra byrå/skötbord sen sonen :)
    ser ut som en ja jag vet inte vad det heter man fäller iallafall ner en skiva så blir de ett skötbord med ett litet skåp o tre lådor under...ganska praktiskt :)
    Haha vet inte om du förstod min skumma förklaring :P
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-03-11 18:14:18 följande:
    Jaha men gud vad bra! Jo jag hade en sån med min dotter med, det fanns tom ett badkar i den. Men det var många år sen nu då hon är 9 år i sommar. Men jag var super nöjd med den byrån. Jag får leta en byrå som passar till rummet nu då vi bestämt oss för denna serie. Nu ska jag dammsuga här hemma lite... usch ska konka dammsugaren upp för trappan, jag hatar det!
    duktig du är.... behöver ta en riktig storröj här hemma men hittar aldrig orken blir lite småplock o dammsugning o så menbehöver en riktig rens dag
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-11 20:49:49 följande:
    hehe aa jag vet, jag blir rörd till tårar varje gng..asså hon...har alla emot sig...så öppnar hon munnen å ut kommer det vackraste....hihihi
    helt galet bra är hon :D
    Bölar varje gång jag hör henne.. Finns bara ett ord VACKERT!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10