Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-16 09:00:15 följande:
    haha jaså? asg hur länge då å för vad? jag var inne på en tråd av misstag å såg en brud skriva att hon gjort  7 aborter å skulle göra fler om det krävdes då det bara var en oönskad slemklump! jag skrev då att abort ska inte användas som prev medel, å hon sa då att hennes kille hade ett barn sen innan som han inte ville ha eller veta av. å ångrade!! japp jag blev lite sne.
    haha ja snackade om bloggar på en blogg tråd men inte riktigt fattat varför jag blev bannad. Gjorde ingenting man inte fick ansåg jag iallafall... var bara 24 timmar men för ingenting ? :P
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-16 12:38:27 följande:
    Undrar om jag blir bannad för dettaDu är ju sjuk på riktigt!! En sådan man som dig skulle min MAN ge på käften om han såg att du var på flickor på det vidriga sätt som du beskriver! jag är 32 år å långt ifrån bitter, man behöver inte vara bitter för att inse att du e ett uppenbart svin!Nu e det ju mitt x som e 41 men men sak samma! sjuk sate det där asså.
    Haha helt rätt men dom bannar ju för allt och inget så inte omöjligt du blir det lär märkas :P
    Go girl :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-16 12:41:42 följande:
    En fråga bara snabbt nu-jag va tvungen att flytta på en kartong, den vägde lite.....kan detta skada liten? man ska ju kunna leva som normalt, å den va ju inte astung men vägde lite.....
    nej det ska inte ha skadat. bara du inte gör de jätte ofta liksom :) lev som vanligt
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-16 12:56:11 följande:
    mja jag kallade han för gubbsjuk gris åxå som inte kan stå för sna åsiketr då han skriver anonymt! as!!!!haha ja det märks väl om jag bannas...haha Nej nej det har INTE hänt mer än kanske max 2 gng på hela graviditeten. jag var tvungen att ta ner en låda fr vinden, den vägde lite...men inte så jag fick ont, men blev ändå nojjan i dojjan nu ju....
    det är ingen fara Pregga :)
    Var rädd om dej vännen :)
  • lillabambi

Så himla dåligt samvete jag har nu.... Vi har släppt ut våran misse för första gången var ute en timme med han och sen fick han knalla runt själv... NU kommer han inte ens om man ropar på han.. Vad ska jag göra... varit ute o letat men hittar han inte....

• lillabambi
    elinnnnn skrev 2010-03-16 21:23:07 följande:
    jag v'ntar på att mina muffins ska bli färdiga (står i ugnen nu) och kollar på tv. maken är och kollar på fotboll hos en kompis :D
    men fy vad avis jag blev nu gott gott :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-17 07:52:54 följande:
    här va det dött-natti natt :)
    Verkligen :)

god morgon brudar :)
    Jag har känt mini som en fisk i magen men igår fick jag några riktiga buffrar till och med sambon hann med och känna för att sen försvinna sen :) Vilken lycka :)
  • lillabambi
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:07:54 följande:
    Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..Nån mer än jag som funderar mycket på namn förresten? Jag känner mig lite stressad, hittar verkligen inget namn jag känner för, och de namn jag gillar ligger på topp20 listan, och det vill jag inte.. *suck*
    Vi har faktiskt nästan redan bestämt oss för namn... KIllnamnet e klart :) tjej namnet är näst intill färdigt.
    Vi ska inte ta reda på vad de är för kön så de blir en överraskning :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10