• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu ska jag sova tjejer! Denna dag har varit jobbig även om jag mår bra så tog det psykiskt på mig och huvudvärken har varit ett faktum hela dagen.

Kram på er, sov så gott!

Ska förresten ringa imorgon och kolla om jag få göra mitt vul imorgon ist. för på torsdag.

Natti natt!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • carohl

Puchelina och Pregga: Grattis till vecka 16!

Elinnnnnn: Och grattis till v 17!

Godmorgon till er andra!

Denna dag är kall!!! Fyfan säger jag bara, när jag gick me min dotter till skolan var det -22 grader och nu är det -21 så det har iaf blivit 1 grad "varmare". Sjukt ju!
    Jag har ringt till gynkliniken iaf och de har inte fått några återbud än. Fy vad hemsk jag är, här sitter jag och hoppas att någon stackare ska ha blivit sjuk under helgen så att de inte kan gå på sin tid så att jag kan få den. Ego? Kanske, men jag vill verkligen ha en tid idag helst. Helt plötsligt blev väntan till torsdag längre än på länge och då har jag väntat sen v 8.
    Jag har mått bra men ändå jag vill få det bekräftat av de, det tror jag att ni förstår.

• carohl

elinnnn: Jo jag hoppas det jag med.

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-02-22 11:27:11 följande:
    Morrn tjejer! VAr in det sista jag gjord eigår, och det första jag gjorde idag, hade endå 10 sidor att läsa såg att ni snackat met skit endå heheVälkommen in till de nya!Imorgon ska jag iväg till BM och lyssna på hjärtat..myyys Kallt var det ja, hade 14 grader inne när jag vaknade, så nu ska det eldas för fulla muggar!
    Vad mysigt att få lyssna på bebbe{#lang_emotions_heart}t!!

Vilken vecka är du i nu?
  • carohl

Wiiiihoooo jag har fått en återbesökstid imorgon bitti! Nu mår jag bra med tanken i bakhuvudet och jag tror inne i mitt hjärta att det ska gå bra för att jag har kännt: knackknack knackknac, haha det var precis som att bebisen sa till mig hallå jag är här inne! Underbart!
    Hur som helst jag vill bara få det bekräftat. Jag fixade med jobbet så att en tjej jobbar längre åt mig så gör jag det för henne en annan dag.

Nu ska jag sminka mig för att jag ska på möte strax.
    Kram

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-02-22 11:36:41 följande:
    idag är det 16+4
    Ok min bm kommer inte att låta mig lyssna på bebbehjärtat förrän v 20 v 25 nån gång. Jag blir så less!
    Aja annars är hon faktiskt bra förutom den detaljen...
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-02-22 11:59:57 följande:
    ok jag fick lyssna första gången för 2 v sen! Men hon varnade mig  och sa att det kunde vara för tidigt och att hon inte skulle höra nåt. Fast det var hennes idé!Hon sa att jag skulle få lyssna även denna gång, så maken ska med han också nu så han får höra!Jag har sån jobbig huvudvärk! Det hugger och strålar lite varstans i skallen, ofta bara en sida i taget. Som tur är går det ju över efter enstund men drygt är det..Ska nog dricka lite mer vatten också, är lite dålig på det..
    Jag har verkligen tjatat!!! haha men hon vägrar....

Usch då din stackare. det är jätteviktigt att dricka massa vatten nu så det är bara att hinka! {#lang_emotions_wink}

Nu måste jag sätta fart men att göra mig iordning
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-02-22 15:42:20 följande:
    Det gick bra att berätta för arbetskamraterna. Alla sa grattis och inga andra komentarer. 2 blev väldigt glada =)
    Vad skönt för dig att det gick bra!! {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-02-22 16:30:58 följande:
    Min molvärk känns lite som sammandragningar..gu va orolig jag blir..e det inte lite tidigt..hade det med dottern, men kommer inte ihåg när det började....
    Jag hade sammandragningar med Michelle från v 16 ungefär och du vet ju att gick med henne till v. 42 {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-02-22 17:17:42 följande:
    Pratade med en på special förlossningen, å hon sa att det va för tidigt för att kunna göra ngt....att det e vanligt att man får sammandragningar tidigare andra gng...å skulle det vara ngt annat så går det inte att stoppa....då förlorar jag den lille....snyft..
    Näää gumman lugn nu! Stressa inte upp dig, sammandragningarna blir inte bättre då. Jag har för mig att det var Bizzie som fick så, hon låg en halvdag så. Och hon har barn sen förut...
    Usch då hjärtat det är som du säger vi skulle ha haft varandra närmare så vi kunde stötta varandra på ett annat sätt.
    Jag skulle ha varit hos dig nu.... {#lang_emotions_frown}
    Men som sagt ta det lugnt! Så gott det går iaf.... ta dit en kompis!!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10