• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-02-25 17:14:11 följande:
    har köpt mina första mamma byxor, hehe Gumman, jag ringer dig nu, natta e med madde å handlar för mig, hehe gu va bra vänner man har asså...lyckos mig säjer jag....fick skriva en lista så går väninnan å handlar för mig....jag e helt slut...pözz
    Nice! Jag vil med ut och shoppa!! Jag kan gö det imorgon kanske {#lang_emotions_smile}

Gör det! Ring!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl
    Malten skrev 2010-02-25 21:27:34 följande:
    Kärlektionen gick väl bra, men kändes som man knappt hann med nåt. Lektionen är 40 min men läraren körde till området där vi skulle köra så typ halva tiden gick åt att köra dit fram och tillbaka.
    Vad roligt med körlektioner!! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Nu är det dags för mig att sova...
    God natt gott folk!

• carohl
    den kära leken skrev 2010-02-26 06:49:13 följande:
    God morgon vännerna!Tjohoooo FREDAG!
    God morgon vännen!

Äntligen fredag! jag ska njuta av denna dag då jag jobbar heeeela helgen annars. Jag har jobbat som en gnu denna vecka känns det som, suck....
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-02-26 08:42:36 följande:
    Ja du har verkligen varit superduktig. Själv ska jag va ledig hela helgen.
    Tack, igår tog det ut sin rätt. Jag var extremt trött.
    Vad skönt {#lang_emotions_smile} Ska du/ni hitta på nå speciellt i helgen?
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-02-26 10:21:02 följande:
    Ja vi ska åka till Göteborg och träffa lite kompisar. Annars så blir det väl mest att försöka göra klart i badrummet som vi håller på att renovera. Det verkar aldrig vilja bli klart bara.
    Låter ju trevligt!
    Vi ska försöka ta oss i kragen och lägga nytt golv i babyrummet. och ev ta oss iväg och köpa en vagn, hihi vad roligt!
    kanske så att vi måste välja vad vi ska göra kanske inte hinner med båda sakerna då vagnen är i en annan stad.
  • carohl

Hej tjejer!

Tråkigt att läsa att ni har det jobbigt med era partners.... {#lang_emotions_frown} Hoppas det löser sig.

The Jeryds: Har din sambo ett eget ställe?

Hur som helst alla relationer går upp och ner... Bara man ser sin egel del i problemet så att man inte bara ser den andras. Och sen när man gjort det så måste man komma ihåg att aldrig ta skit.

Kram på er.

• carohl
    Line80 skrev 2010-02-26 13:39:15 följande:
    hej får jag oxå sälla mej till gänget? tredje barnet på väg i augusti, RUL 1 april då får vi veta datum. Är i v.15 nu å fick panik shoppa nya byxor igår efter jobbet. Magen bara poffade fram!
    välkommen! Vi är ett stort men ganska tajt gäng som alltid välkomnar andra att joina oss {#lang_emotions_smile}
    Sen när du har varit på rul får du hojta så ska du få en länk till en bf-lista som du kan skriva in dig i om du inte vill göra det redan nu.
  • carohl

Briogirl: Vad roligt at du är tillbaka på fl. Dock med ett annat nick, det tog mig en stund att fatta vem du var men till slut så {#lang_emotions_smile}

• carohl
    Pregga skrev 2010-02-26 20:20:07 följande:
    Btw, var sjutton har Bizzie tagit vägen??
    Hon skrev förut att hon har fått ett jobb som ssk och skulle vara borta härifrån mycket. Dock så skulle hon skriva så fort hon fick tid {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10