Vi fortsätter, Bf aug 10
">
" target="_blank">

Du ställer alltid upp för mig och jag kommer alltid att ställa upp för dig!!

Tjejer nu ska jag som vanligt kika på film med min sambo...
Kram på er!
Herregud vet ni vad? Jag var redo att gå hemifrån imorse för att jobba ett kortpass (trodde jag) nä jag ska jobba ett dygnspass, suck! Jag har inte tagit fel nån gång på mer än 3 år. Jag kan säga att det blev STRESSIGT! Nu är jag på väg iaf. Bizzie: kul! Grattis!
Jag har en sån där angelsound hemma och min bm har sagt åt mig att INTE invända det. Vissa saker kan de avråda från att använda men hon var väldigt bestämd där så jag kommer absolut inte att invända den. Jag har skaffat mig ett stetoskop istället men jag får nog vänta några veckor innan jag hör nå.
Tota: Just nu är ju jag såklart lugn då jag var på vul igår. Men Pregga gumman snart så kommer att bebisen ha fest inne i magen :). Du vet att jag nås när du vill via mobben. Kramen
Hej tjejer!
Jag är bara inne och vänder. Jag gick av mitt pass imorse och nu måste jag duscha för att sticka på nästa grej (suck) och det blir en kurs genom jobbet. Jag hade helst sluppit, så jävla tråkigt!
Ha en bra så kommer jag in senare.
Kram
Fyfan vad jag är slut nu! Igår jobbade jag ju ett dygnspass utan att jag ens hade haft det i tankarna och idag efter att ha jobbat 24 tim och 15 min så var jag tvungen att gå på utbildning i några timmar i en mrök lokal. Jag är slut som artist nu!!!!!!!!!!!!!!!!!