Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

hejsan
    hoppas ni har de bra i värmen!!!
    vecka 36 i dag 34 dagar kvar;)

BF 100815
  • puchelina88

nu får de fan vara bra med värmen kan ju inte sova om nätterna;/
    och svullnar gör ja om fötterna!!
    ja som vill till ullared hmm hur ska de gå!!!
    men de ska väl gå va;)

BF 100815
  • puchelina88

hejsan!
    i går va jag och sambon först på ullared sen åkte vi till göteborg och sen till smögen och sen hem vart en underbar dag mysigt va de fast de va lite jobbigt att åka bil så långt!!
    30 dagar kvar i dag gud va ja längtar:)
    hmm någon mera som har massa flytningar?hmm sökte på näten de kan ju vara att fostervattnet kommer ut men hur märkar man om de är det??

BF 100815
  • puchelina88

Hejsan tjejer!

Hmm är de någon mera som känner sig jätte trött i bland och sen ibland så kan man inte sova alls!?

vill att mini ska komma ut nu;)

BF 100815
  • puchelina88
    lillabambi skrev 2010-07-18 18:31:34 följande:
    hej tjejerna hur står det till?

Hejsan

här är de bra mini grejar i magen hela tiden;)

lite svullen om fötterna blir ja lr mycket;)längtar så efter Mini nu men men bara 28 dagar kvar;)

BF 100815
  • puchelina88

Hejsan tjejer!
    i dag går man in i vecka 37;)
    hmm en fråga vad ska man packa ner i bb väskan?
    handukar och sånt får man låna de lr ska man ta med sig det!
    ja har packat ner till mig 1 kjol,2 linnen,2 amningsbh,2 par trosor,2 handukar
    till mini 2 byxor,2 bodysar,2 mössor,1 par strumpor,åk hem ovrall.
    om ni kommer på nått mera så får ni säga till bra med tips!

BF 100815
  • puchelina88
    Malinski79 skrev 2010-07-19 11:42:49 följande:
    Jag hade med mig kamera, godis (såååå gott efter), cola... Passa på och ta med dig några bindor från BB, för de jag hade hemma funkade sisådär Jag kommer inte ihåg om jag hade egen handduk,men det kommer jag nog packa ner..Mycket skönare att torka sig med en egen Men måste gråfa varför du har handduk med till bebisen?? Sen kanske packa ner lite kläder åt sambon om han får stanna

Hygien artiklar oxå såklart!! Kommer ihåg att det va UNDERBART att få duscha direkt efter förlossningen med sitt eget schampo och tvål

Hehe ne ja har med mig 2 handukar till mig en till kroppen och en till håret;)

jo ska köpa schampo och packa ner och baltsam;)

hmm får man ha med sig typ dricka till förlossningen ja är galen i ramlösa;)

BF 100815
  • puchelina88
    Malinski79 skrev 2010-07-19 11:52:59 följande:
    Ja jag tror man fick ha med sig egen dricka..Men jag fick jordgubbssaft där, och det va sååå gott Om inte annat så kan det ju va gott att ha efteråt..Jag hade med mig cola och ahlgrens bilar, å jäklar i min låda va glad jag blev när jag kom på att jag hade det med mig

haha,jaha..Jag läste att du hade 2 handdukar till mini det va därför jag undrade!
    hehe okej jo kan förstå att man kan bli sugen på massa efter förlossningen!
    ja börjar bli skit nervös inför den!!!
    är ju mitt 1 barn.men men de kommer säkert att gå bra ja är ju mer närvös att de kommer att göra ont efter den är ute som typ gå och kissa och sitta och sådär!men räker de med en kjol och sen att ja tar en klänning oxå för känns inte så kul att gå i varma mjukisbyxor;)
    BF 100815
  • puchelina88
    Karin86 skrev 2010-07-19 13:13:36 följande:
    men vilka jobbiga människor... klart man är trött men man vill ju ändå vara med sin bebis mycket i början... kan dom väl komma sen när barnet är några veckor och ta ut på en promenad kanske inte när bebis e 1 timma gammal :P

Dominic det va jätte fint ju... va skönt att du har bestämmt.. låter som med våran flicka.. kände inte alls vad hon skulle heta när hon kom men där va situationen lite annorlunda... men alla namn vi sa kändes bara fel, blev knepigt att helt plötsligt ha ett namn på bebisen.. fastän vi sagt långt innan vad vi ville hon skulle heta... men tillslut blev det Bianca som vi hade bestämma :)....ska bli intressant att se hur det känns nu!!

e det många som vet va det är för kön?

tetta: då har ni iallfall bara ett namn till varje kön då får vi se vad det blir då :).... spännande å inte veta ändå :D
    Hej!
    vi vet inte vad det ska bli;)
    Har 1 tjej namn Willma och 2 st kill namn Viktor,Linus Vi tycker att det är jätte svårt med namn!
    BF 100815
  • puchelina88

hmm tjejer någon mera som är öm i sina blygdläppar??typ att dom gör lite ont när man går?

BF 100815
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10