Inlägg från: puchelina88 |Visa alla inlägg
  • puchelina88

Vi fortsätter, Bf aug 10

hmm ja vet inte om de är slemmisar lr om de är flytningar!!

BF 100815
  • puchelina88

hmm fick nyss ont under naveln är det sammandragning/förvärk??
    gör ont när ja står upp??

BF 100815
  • puchelina88

hmm ingen som är inne här i dag??
    sambon har åkt till jobbat kommer hem o natt igen så är lite tråkigt att inte ha nått och göra,men ni kommer väl in snart;)

BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-26 14:50:03 följande:
    Tjejer , hur har ni tänkt er på BB, ska ni stanna över natten eller flera dygn, eller åka hem efter 6 timmar?
    pratade med Carohl på tel innan å vi tyckte samma där, vi stannar ju iallafall en natt, ifall attd et skulle hända ngt så e man på plats. känns tryggare så. Med dottern så stannade jag i 3 dygn å det tänkte jag inte göra nu, skulle åka hem samma dag hade jag tänkt....men ångrade mig så ett dygn blir det iallafall...kanske 2. får se.
    Hur har ni andra tänkt er?

ELINNNNN-jag känner romans i luften, hahahaha vi alla tänker på dig..å hoppas ni får en trevlig kväll {#emotions_dlg.flower}
    kraam
    Här blir de någ 1 lr 2 nätter är ju vårat 1 barn!
    känns tryggare att vara kvar!
    BF 100815
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-07-26 17:19:24 följande:
    Hej Flickor, innan jag svarar på era meddelanden så vill jag gå ut med en VARNING-

våra bilder stjäls här inne å läggs in på Flashback å under rubriken-Fl, mjölkfyllda milfs.
    En medlem här inne har visst lagt ut bilder på mig, hon kallar sig mariohymn eller nåt sånt! En störd stackare som inte verkar ha ngt liv. Men nu e bilderna jag lagt in inte ngt jag skämms över men ni som inte vill hamna där -kolla över era inställningar.

kraaaam

ska svara på övriga inlägg nu :)

va asså hallå så får man väl inte göra?

helt sjukt ju

BF 100815
  • puchelina88

men hur ser man om mina bilder är med?
    fy faan så sitter de gubbar och skriver så här"

En petite blondin. Undrar om hon blev fylld med sperma i en bakifrånhistoria, eller om det var en vanlig missionär?"

fy faan

BF 100815
  • puchelina88

jag tog bort alla på mini och på min mage för nu har jag kollat på den där sjuka sidan och folk skriver ju om vad som helst så sjukt!!!

BF 100815
  • puchelina88

nu i kväll har magen blivit jätte hård många gånger brukar inte känna så!
    hoppas att de är nått på g;)

ååå de är sååå träligt när sambon jobbar kväll;/

någon mera som har typ lite halv bruna flytningar inte så bruna men lite bruna

BF 100815
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10