Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-08-19 21:09:06 följande:
    Heeeeej!!!!!!!!!

Jag har nyheter! Hon fick sin Dominic och han har kolsvart lockigt hår och bruna ögon. Han var 49 lång och vägde 3500. Jag har inga mera detaljer men jag är så lycklig för hennes skull herregud tårarna bara rinner här! Hon lät såååååååååå lycklig!!! Tjejer hon skålar för alla jämt härinne så nu är det våran tur att höja glaset för henne! Skål SKÅÅÅÅÅL!!
    Wiiihooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!

Åhhhhhhh, ja nu kommer tårarna!!

PREEEEGGA....Skåååååååååååååååååååååååååååååååååålll tamejtusan ..........SkålSkålSkål (känns konstigt att skåla FÖR dig inte MED dig )
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Mandy86 skrev 2010-08-19 20:57:13 följande:
    Så nu gick slemproppen precis innan jag skulle bada :)
    Har badat klart och nu väntar jag på mera....hmm....come on
    Håller både tummar och tår för att det va startskottet!!!!!!
    carohl skrev 2010-08-19 21:31:48 följande:
    Ja eller hur?! Åh jag är så lycklig för hennes skull!!
    Ja verkligen, som hon har vääääntat å lääängtat och haft ooooont!
  • Malinski79
    lillabambi skrev 2010-08-19 21:44:59 följande:
    nej nu ska jag logga ur här o hoppas på lite värkar, har ont i nederdelen av ryggen o ner på skinkorna o låren så bara hoppas det tar fart snart :)  vill ha min bacon <3
    Hoppas det börjar nu!!!!!! {#emotions_dlg.flower} Men du vet att du LOVAT att inte överge mig här när jag sitter hrä ensam snart om att inte fått
  • Malinski79
    elinnnnn skrev 2010-08-19 21:47:58 följande:
    lycka till! som sagt en stor del av min slempropp gick nyss (med lite blod i) och har också ont i låren närmast blygdläpparna...Jag trodde det berodde på att jag skurat badkaret idag, fast kanske är det på G iallafall? jaja, jag ska göra som du, gå och lägga mig och hoppas på värkar :)

lycka till tjejen!
    Good luck!!!!! Håller tummar och tår även för dig inatt!!!!!!!

Försök vila lite nu innan det riktiga startskottet går!! {#emotions_dlg.flower}
  • Malinski79
    puchelina88 skrev 2010-08-19 21:51:46 följande:

Mammas sötnos!
    Sicken sötnos!!!! Hjärta
    lillabambi skrev 2010-08-19 21:51:24 följande:
    Åh spännande här syns inte en slempropp till... Märker man alltid den?
    Nope det är inte alla som märker den!!!  Så andas ut
  • Malinski79
    Mandy86 skrev 2010-08-20 10:50:17 följande:
    Har ringt till förlossningen nu. Har ju också fått pappret av BM med 5 minuter..men nu sa dem att som förstföderska ska där bara vara 4 minuter mellan innan jag ska åka in. Och mina värkar varar 30-45 sekunder och dem ska vara mellan 45 sek - 1 minut innan man ska åka in....bara att vänta på det sa hon

Har badat och duschat och vilat redan och inget hjälper men jag väntar och väntar, tålamod ska man ha
    Men va härligt, då är det ju iaf på rätt väg nu Håller tummarna för att det går undan nu!!

Här är det lugna gatan än sålänge, har varit å handlat nu på morgonen..Så det börjar ila lite neråt bara + förbaskat kissnödig HELA tiden...Min dotter (3år) säger t o m men mamma du HAR redan kissat

Men som sagt jag är inställd på att få vänta ett par dagar till!!! Men det vore ju toppen om denna ville komma ut på "samma dag" som dottern, dvs 10 dagar innan bf (alltså på söndag)..Men sån tur har man väl inte Har ju sett hur seeeeega dessa augusti barn är
  • Malinski79

ssssssss8: Vilken liten goding!!!

LillSkruttet: haha, så trevligt med en liten färdknäpp..man kankse ska ta till med den i helgen Men jag har som sagt 12 dagar kvar, så har ingen större förhoppning..

• Malinski79

Familjen Mu: Skååååååååål tamejtusan!!!!!! Skål{#emotions_dlg.flower}

Det är ju just det där jag är lite nervös för..HINNER man in?? Haha, det gäller att åka i god tid denna gång för mig tror jag

LillSkruttet skrev 2010-08-20 13:05:20 följande:
    Just ja. Ja, våra är ju välkomna lite tidigare än beräknat datum också eller hur?
    Kanske blir som maken trott, att "mini" kommer nästa lördag, vilket skulle vara BF+3. Skulle kunna stämma med att andra barnet i genomsnitt kommer ungefär 2-3 dagar tidigare än första. Fick ju dottern på BF+6.
    Fast lite roligt vore det om bebisen ville komma i morgon, den 21/8 eftersom dottern är född 21/3. Väldigt lätt att minnas datumet.
    Om det sägs att andra barnet kommer 2-3 dagar innan första så borde min komma IDAG så ja tack

Hmmm,antar att jag kommer få vänta lite till iaf jag!!!
  • Malinski79
    Familjen Mu skrev 2010-08-20 14:40:09 följande:
    Tusen tack allihopa! {#emotions_dlg.flower} Skål

Nope jag fick ingen hinnsvepning igår då,läkaren tyckte att jag inte var tillräckligt mogen. Men tji fick hon för visst vart jag mogen och likaså vår lille prins!

Han är världens snällaste och har en helt underbar storasyster som är så stolt!

Förresten, hur har det gått för Pregga?
    Hahaha..Ja du va väl MOGEN om någon då

Pregga fick sin discoprins igår...Så ni fick samma dag
  • Malinski79

Hörrni tjejer!!!

Måste bara fråga er en sak..Som sagt nu tror jag ju ändå inte att nåt händer de närmsta dygnen (bara för det så gör det SÄKERT det) men sambon har gått å blivit sjuk..han hostar å kom hem med feber, OM det skulle sätta igång nu tror ni han verkligen får följa med in till förlossningen då???

Känner inte att jag vill va "löjlig" å ringa å fråga en sån grej när jag absolut inte känner nåt Men ska förbereda min älskade mamma i"fall om att" att det kanske blir så att HON får följa med..Inte direkt va man önskar å vill, men men va gör man!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10