• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-14 07:30:44 följande:
    hahhah har pratat en del med en annan go tjej här inne som e sååå rolig, när jag berättade igår att jag vart med lillan å sålt majblommor så sa hon-men undra om det va dig jag såg? jag bara va?jag frågade vart bor du då? hon-sthm...hahahahhahahjag sa, nej nej jag bor i götet...så länkade hon mig denna inatt, jag vaknade nu med lillan å läste högt...vi fick oss rejält gott skratt nu på morrn :)www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51951245.htmlhon e ju bara för rolig asså...hahahahha
    Hahahaha....
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

God morgon!

Vilket härligt väder! Underbart! Det var dock extremt jobbigt att gå upp imorse. Jag är ledig från jobbet idag men Michelle skulle ju till skolan och därför är man tvungen att kliva upp i vilket fall...
    Vad ska man göra denna dag? Ingen aning men härligt blir det iallafall!

Kram på er

• carohl
    puchelina88 skrev 2010-04-14 09:15:28 följande:
    Godmorgon alla!Gud vilket fint väder det kommer att bli i dag oxå såå skönt;)i går ringde dom och sa att våran barnvagn plus bilbarnstol hade kommit så blir väl att åka till tranås och hämta det i dag kanske;)ne nu ska ja göra frukost åt mig och sambonha en bra dag alla
    Åh vad roligt med vagnen! Grattis! Man blir så glad när man har sin vagn hemma, då kan man gå och kika på den då och då och drömma sig bort... {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    Malten skrev 2010-04-14 09:43:39 följande:
    Nej den gäller från att barnet föds, står tydligt på vårt kvitto och jag frågade särskilt om det
    Vad skönt! Garantin gäller i två år va? Skitbra att det börjar gälla när bebben föds! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-04-14 09:38:07 följande:
    Godmorgon gumman!jaa här skiner solen må du tro:) så underbart, jag försökte somna om när lillan gått till skolan, men det va ju bara att tvärglömma...haha lilleman började protestera..haha nu ringde tel å en kvittrande röst i tel...heeej gumman...haha hm, undrar vem ?! haha hahaha eller hur :) vadå över ambitiös :) Godmorgon gumman!Oj, va spännande med vagnen...haha ni får övningsköra hemma nu =) blir ju så sjukt mkt mer verkligt...hihi hahaha jaa min lilla vek sig av skratt imorse när jag läste detta ...=)
    Haha jaaa jag är en personlig väckare åt massor! Hihi...
  • carohl
    Malten skrev 2010-04-14 09:48:27 följande:
    Funderar på detta med HP förresten. Jag ska jobba på kollo i sommar för intellektuellt funktionshindrade. Hade tänkt jobba till 15 juli, men kanske skulle ta och söka HP och bara jobba första veckorna (fram till midsommar). Vet inte alls om det är svårt att få. nån annan som tänkt söka?
    Jag ska söka och kommer nog att få det beviljat då en tjej på mitt jobb redan fått det. Jag jobbar som pers.ass. Du måste ha ditt moderskapsintyg som man får av sin bm och det får man efter rul:et. Om du inte har fått det så ring din bm {#lang_emotions_smile}
  • carohl

Jag har kommit på en till grej att skaffa innan vi får lillan, vi måste skaffa en riktigt bra filmkamera {#lang_emotions_smile}

• carohl
    Lysmasken skrev 2010-04-14 10:01:31 följande:
    Garanti är bara 1 år men om du upp täcker fel på vagnen tex den börjar rosta på ställen fast du vet att du har kanske haft vagnen väl skyddad typ inomhus. Konsument garantin är 2 år
    Ja men två år är det ju enligt lag... och konsument lagen är alltid den som har sista ordet.
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-04-14 10:11:19 följande:
    Jag har inte rakat/vaxat på flera år nu. Det är så skönt. Märker ingen skillnad alls på mitt hår. Kanske tappar jag lite mindre hår.
    herregud jag skulle inte klara mig utan rakhyveln den är min bästa vän jag avskyr hår (förlåt) men jag tycker hår är äckligt.
    Alla tycker olika och tur är väl det...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10