• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-04-06 19:33:29 följande:
    Carohl- Skönt att du fått komma hem och kul att tösen håller igång i magen! Den lille håller igång rätt bra här med, men inte så att det känns utifrån..... 
    Hihi det är så kul när de gör sig till känna våra bebbar {#lang_emotions_smile} Snart känner du nog din utifrån med ska du se {#lang_emotions_wink}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • carohl

Nu ska vi äta här, åh vad gott det ska bli att äta maaaaat! {#lang_emotions_laughing}
    Mamma var förbi med våfflor tidigare också, det var också gott hihi...

Vi höres sen tjejer!

• carohl
    lillabambi skrev 2010-04-07 11:45:31 följande:
    hej vänner :)Nu är jag på bättringsvägen efter ca 24 timmar med magsksjuka tror jag aldrig varit så sjuk innan uscha :( Men nu är jag på topp igen men håller mej inne tills i morgon så jag inte smittar någon... Hur är de med er tjejer?
    Usch då.... {#lang_emotions_frown} Krya på dig!
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-04-07 18:35:50 följande:
    hej tjejer!!!Idag har jag varit på min "riskbedömning" eftersom det hitta en "vit fläck" (mjuk markör eller ekogent fokus i hjärtat) på UL...Läkaren mätte allt och på de han kunde se så fanns inga tendenser till D´s å risken va att om jag skulle på 255 barn (med exakt lika mått som dne i magen) så skulle jag få 1 med D´s..Så risken känns väldigt liten,så jag har bestämt mig för att bara njuuuta av resten av graviditetn nu!!!!Det som va ännu mer positivit är att han såg att det va en liten FLICKA i magen  är såååå glad,för att få en prinsessa till...Vi får ju veta helt säkert den 11 maj eftersom vi ska på könsUL då,men jag litar på denna läkaren oxå!!!
    Grattis till din lilla tös! {#lang_emotions_flower}
  • carohl
    Belly skrev 2010-04-07 20:18:41 följande:
    Hur mår du carohl?
    Hej!

Tack jag mår bra, jag har inte blödit nå idag så jag är glad {#lang_emotions_laughing}
  • carohl
    Belly skrev 2010-04-07 20:38:52 följande:
    Åh, det är framsteg! Hoppas att det var något tillfälligt!
    Ja! {#lang_emotions_smile} Man ska inte måla fan på väggen hihi men vi får väl se... jag är positiv som alltid.
    Ns mamma skrev 2010-04-07 20:43:45 följande:
    Hej,Skönt att du slutat blöda, men obehagligt att inte veta vad det beror på.Mår du bra i övrigt?
    Hej!

Ja jätteskönt, hoppas det håller i sig. Jag mår jättebra annars, min lilla tjej är jättelivlig och det gör mig till en superlycklig mamma hihi...

Nu tjejer blir det Greys anatomy för mig, nice nice!
    Seriöst tjejer vad skönt det är att ha er här inne, man kan alltid komma in och bli glad och få/ge stöd man är bänner fast man inte träffats, jätteroligt faktiskt!
    Hörs sen, kram!
  • carohl

Kommer ni vilja ha besök på BB? Jag vill inte det, jag vill nog att vi ska få finna oss det första dygnet iaf sen får de närmsta komma hem till oss men vänner kommer att få vänta {#lang_emotions_smile}
    Det där är så individuellt så jag säger inte att det är fel om någon annan tänker på nåt annat sätt än mig. Jag bara undrar hur ni andra tänker.

• carohl
    Pregga skrev 2010-04-07 23:00:42 följande:
    Oj vad ni skrivit mkt....orkar inte svara på allt typ så jag börjar med -e ngn inne?
    Ja jag är inne men ska gå och sova nu så vi hörs imorgon, kramen gumman!
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-08 11:14:20 följande:
    Så då var man hemma från UL nr 2 och nu såg allt normalt ut.Plutten har växt till sig och allt UA 0 (Uan anmärkning) enl henne iaf Men tror ni lill*n var villig och visa sig eller?Nix inte et smack bara för vi ville veta könet haha.Låg ihopkurad som en köttbulle i vänstra delen av magen med benen typ knytna och navelsträngen i mellan haha,MEN hon sa iaf att "här ifrån ser det ut som en flicka men kan ej ge 100% rätt svar"...Ja jag har iaf bokat privat ul nu på söndag och hoppas då lill*n knytit upp benen och visar sig Ansiktet däremot visade den glatt Skönt det inte var värre
    Grattis! {#lang_emotions_flower}
  • carohl

Jag var på barnenshus för en liten stund sen och köpte en bröstpump! Jag är så glad {#lang_emotions_laughing}
    Jag ska absolut amma men jag vill pumpa ur ibland så att min sambo och min dotter också få uppleva mysigheten att mata bebisen. Jag fick pumpen för 399 kr när den skulle ha kostat 549 kr. Så jag har med andra ord fyndat!

Nu ska vi äta, kram på er!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10