Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Flickor, ska ta å vila en stund..å hoppas bli på bättre humör, ses senare..kram på er underbara{#emotions_dlg.flower}

• Bubbis10

Nu e jag tillbax, shit aså jag svettas som en gris..va e detta?!

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-10 17:45:35 följande:
    Gör du? Din stackare...
    Jag är täppt i näsan!
    Jo just när jag ska sova, vila så svettas jag som attan...inte annars...fy va jobbigt å vara täppt...
  • Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-10 18:08:01 följande:
    Jag har återkommande problem med lock för höger öra....knepiga saker ska man stå ut med. Annars är ju svettningar också något som kommit på senare tid, kan aldrig säga NÄR, helt plötsligt så känns det som om någon dragit upp termostaten på max....får torka mig i ansiktet pga värmepåslaget. INTE kul....man känner sig ju inte direkt fräsch.

Har annars fått ont i magen på em, och faktiskt sprungit på toa vid ett par tillfällen idag (brukar annars inte gå varje dag ens).  Hade ju värkar natten till lördag som höll på från 23:15 tills jag somnade av ren utmattning kl 5 på morgonen. Värkarna blev inte mer smärtsamma utan var mer som ömma rejäla sammandragningar, mot slutet 3-5 min emellan och satt i 45-60 sek. Men efter att jag somnat vid 5 och vaknade 7 så var de som bortblåsta. Kändes rätt snopet. Har bara gått och väntat på att något ska hända igen, men icke.....
    Men nu har jag ganska obehaglig värk i magen, över hela magen liksom, och lite sammandragningar. Får väl se om det är något på G nu då eller om det bara är "mini" som fortsätter luras...
    Lock för öronen har jag inte haft, tack å lov för det avskyr jag..japp svettningar har kommit det sista rejält åxå..speciellt när jag ska sova/vila..blir ju våt i håret...å nej, man känner sig inget vidare fräch aså..haha
    jaa du jag har blivit tvär lurad av min lille å tom inlagd över natten, UTAN bebis..haha men får jag fråga-e du lös i magen? kroppen brukar göra det så fiffigt att man tömmer magen innan bf :)
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-10 17:59:28 följande:
    Ja haha det är jobbigt...

Nä nu måste jag käka lite... du kan ju läsa på min FB eller förresten jag kan berätta för er alla som ska föda att då vi ska föda så går det 500 kalorier per timme....

Måste hetsäta lite nu, haha, nädå men äta Drömmer
    såå har med käkat nu å diskat upp :) blev kyckling i vanlig ordning, hahaha
    oj 500 per timme, det e inte dåligt..men dom säjer ju samma sak om sex, hahaFlört
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-10 18:54:48 följande:
    Jaså? Haha men jag är övertygad om att en förlossning tar längre tid än sex även om nu man så skulle hålla på som kaniner Skrattande

Jag är så proppmätt nu att jag ska bara lägga mig ner på soffan och ta det lugnt, kanske sova lite, hihi...
    haha mjo, såvida man inte är som mig å mitt x då, hahahahaah
    lillabambi skrev 2010-08-10 19:00:29 följande:
    hej tjejer. är hemma igen. skönare att kunna ta det lugnt hemma o ha ont än att ligga på ett ställe man inte trivs på eller känner sig välkommen. Har fortfarande värkar som är ca 40 sex o 3-5 min emellan. Tappen är mjuk men fortfarande inte öppen..
    Hey, men vad menar du? vadå inte känner sig välkommen? som jag skrev på fb, jag hade likadant i ett dygn, men min tapp var fortfarande hård...din e iallafall mjuk :)
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-10 19:07:18 följande:
    Fick världens otrevligaste bm igår när jag skulle göra undersökningen först tvär vägrade hon sen var hon bara allmänt grinig
    va?? vilken hagga!!! vad tvärvägrade hon?
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-10 19:11:06 följande:
    göra undersökning :(
    men va???? varför det? lider hon av ngn störning? klart dom måste kolla dig, å vad hade subban för skäl till att inte vilja göra det? ååhhhh jag skulle vart med aså..GRRR
  • Bubbis10

såå har man legat på alla 4 som en valross å rensat röret under badkaret....vi har ju långt hår båda 2, behöver jag säja mer...URK!

• Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-10 19:47:09 följande:
    Vilka barnmorskor/mvc det finns!

På min mvc vägrar dem att ge mig en tid före bf som är nästa veckor Förvånad trots att dem från början lovade mig täta besök då jag hade stora blödningar förra graviditeten samt att vi förlorade vår dotters tvilling!

Blir så jävla förbannad! Demon

Annars är det OK me mig men känner att lilleman får komma nu. Har som LillSkruttet skriver; sprungit en massa på toa, har sammadragningar och värkar om vartannat och det trycker nedåt nu som bara den. Jaaa nu e de ävl ändå dax för lillanman att komma?! Glad Tungan ute Längtar gör man ju som bara den!
    mja kan dom slippa å jobba så gör dom väl det, klart man blir förbannad å speciellt med ngt sånt i sitt bagage, fy va hemskt. ja jag har en tid till innan bf faktiskt nu på tors, men hoppas ju på bf innan..haha men det kan jag nog fetglömma. Jag springer åxå mkt på toa faktiskt, men har börjar tro att alla dessa tecken bara e önsketänkande....som jag sa innan, jag älskar att vara gravid å detta e min sista gng, men jag längtar ju åxå nu...hahahaha min dotter sa det när jag hade mitt x i tel för ett litet tag sen, hälsa han det att jag önskar mig ett syskon till sedan.hahaha heeeelt otroligt me tanke på hur orolig (jobbig) jag varit...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10