Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Familjen Mu skrev 2010-08-11 15:11:25 följande:
    Ah ja dem går ju ner lite i början...de tar dem igen snabbt igen!
    Pregga skrev 2010-08-11 15:08:51 följande:
    KaN INTE ENS LIGGA Å VILA NU, KÄNNER MIG SJUKT RASTLÖS...skit ASÅ...TACK VÄNNEN, oj caps...hihi
    va gulliga ni är här inne aså...Jo jag pratade med lillabambi innan idag å hon är hemma igen..
    Bra bra...rastlös e ett bra tecken...som mig då haha. Kramiz
    haha jo jag har hört på flera håll att städ å rastlöshet e bra tecken...men vette tusan om jag ska tro på det längre, haha du e så fin, tack.....
    alla tjejer här inne, tusen tack för alla pepp Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Ngt som kändes i hjärtat igår var att min dotter saknar mitt x..hon sa-mamma, jag längtar efter XXXX
    jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, aså hon har ju bara älskat honom å inget annat, å han skiter totalt i henne, hur förklarar man det? går ju inte......han e den enda fadersgestalt hon haft i sitt liv. Hur kan han bara klippa med henne?! hon är en egen individ som dessutom älskar han...förbannade svin aså.
    sen tror jag att han vill hålla síg osams med mig för han planerar att bråka med mig sedan, men visst...det kommer bli hans livs fight!
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 15:22:38 följande:
    Tack själv gumman!

Nä jag vet, de kan kännas hopplöst...Alla dessa tecken o sen avtar de bara Rynkar på näsan
    Men våra killar dem kommer. Har sedan även läst att killar gärna stannar lite längre än flickor...

Ang ditt ex..."jävla idiot" säger jag bara. Det bästa kanske skulle vara för både din o din dotters skull att klippa banden helt med honom?!

Kramar
    va?? stannar pojkar längre?? NEEEEJ, haha det ville jag inte höra ju, haha men som sagt alla tecken å så bara VIPS borta som om dom inte ens funnits där...
    ang mitt x, jo jag vet....men hur ska jag kunna klippa med han helt utan att skada min son?! kramar
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 15:31:07 följande:
    Nope de e de sista man vill höra men sen e de ju inte säkert att de stämmer eller att våra killar vill stanna extra hehe...Vi får hålla tummarna helt enkelt! Själv hade jag tyckt de var lite coolt om lilleman kom på fredag, de e ju den 13.e då och vårt turdatum.

Du de finns nog så många andra som e bättre för din son som finns runt er?! Kramar
    haha turdag? hm..jo man kan ju vä'nda på det å se det så..Glad japp, håller tummarna för oss båda, haha aså han ska ju ut åxå, tänker på att dom växer fort nu.
    jo det finns ju bra folk omkring oss helt klart, men jag anser ju att alla barn har rätt till båda föräldrar OM han kan sköta det såklart, å det vet jag ju inte än...kramar
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-11 15:40:59 följande:
    Pregga- Det blir nog bättre ska du se. Men förstår att det är jobbigt... Vilket as till x.... Svårt att veta hur man ska göra... Men kommer han verkligen att bry sig om den lille då?

Puchelina88 - GRATTIS!!! Skål
    Jo aså jag ska inte klaga heller, har det hur bra som helst med min ljuvliga dotter, å min kommande prins.
    Å kanske en dag så träffar man ngn längre fram som har vett på att uppskatta å älska mig å barnen :)
    jo jag tror han kommer bry sig om den lille, om inte annat så kommer hans hemska syster pucha på han till det.hon styr han helt!
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-11 15:47:39 följande:

Ser att ni pratar turdag och datum...Kan säga att det va det första jag sa när jag kom på att jag födde dottern den 11 september..Att  IDAG skulle jag ju inte föda Men sköterskorna sa att då har vi ju vänt denna dag till något postivt

Men Pregga: Blev det ingen bebis för lillabambi eller har jag missat det?!!? Å du....Ditt X finner jag INGA ord för känner jag..suck!

haha jo men man får se det så, vända en tregisk dag/otursdag till den mest fantastiska ist :) så kommer inte min son innan fre vilket jag inte tror så blir fre bra, hahaha
    nopp ingen bebis där än, hon fick åka hem...hennes värkar gjorde typ inte heller ngt. pratade med henne innan å dom skulle kolla henne för uvi.

ja mitt x, aså han e så styrd av hans hemska syster, kan tro att det e dom som haft en kärleksrelation för han försvarar henne med näbbar å klor i allt, fast hon gör uppenbart fel. Som förra veckan tror jag det var, han passade hennes son å hon var ute å söp, snörfull mitt på dan å sitter å skriker Gracias på spanska till juggar, snacka om att göra bort sig. Hon lämnar sin som till den som vill ta han så hon kan supa...å han väljer bort oss för en konflikt med henne å mig.
    lite stört enl mig å jag kan ju aldrig se på han som en man efter detta.
    OCH till saken hör denna, hon tyckte inte om hans tidigare x heller, han levde med en tjej i 4 år, henne hatade hans syster, sen var det en annan tjej som inte ville ha barn, ja då gillade hon inte henne heller. and so on-Svartsjuka?! En tjej gillade hon, å det var för att hon var ett riktigt mähä, en nicke docka som sa ja å amen.
    men mitt x var inte kär i henne så det sket sig, å vad säjer hans syster till mig då?
    jaa jag fattar inte att inte han stannade med henne å skaffade barn, det var en riktigt bra tjej-TILL MIG säjer hon detta som då levde med honom. eh ok...kanske passade hon systern bra för han hade inte dom känslorna för henne.
    Skulle jag berätta för mitt x vad hon sagt så skulle han inte ens tro på mig, helt sjukt! för han tror såå gott om henne å blundar för allt. hon har sagt nu att jag e en manupilativ psykopat som förstör hans liv som behåller det här barnet-ett barn som VI BÅDA kämpat för i 2,5 år å som han själv säjer e det bästa som hänt honom, men nej då...detta kan han inte tro att hon sagt...åååhh nej då...jäkla pucko!
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-11 15:48:34 följande:
    Ååå lät så mysigt.... Men gud är han en sån som styrs lätt? Jag hade blivit flyföbannad visst han kanske inte är pappa till henne men inte fan skiter man i ett barn som man levt med och helt plötsligt bara bryr sig om sitt eget när dom faktiskt är syskon?.... Hoppas att han börjar vara/bry sig mer om tösen också då så att hon inte börjar må dåligt och undrar vad hon gjort för fel....
    ja aså jag sa åt honom när det var en sak med dottern å han svarade bara-jaha, det är inte min unge så varför ska jag bry mig? kan du inte ta hand om henne sj så kanske du inte skja ha några barn. JAG klarar alldeles utmärkt att ta hand om min dotter själv, men ville att han skulle bry sig om henne.som sagt, hon har bara älskat honom. Jo just av sin syster så styrs han med järnhand aså..där har han ingen egen vilja eller eget tänkande...
    lillabambi skrev 2010-08-11 15:51:59 följande:
    Jag är tillbaka på tråden igen Skål
    Har fortfarande en massa värkar o galet ont i bäckenet o neråt.Har kommit hem nu iallafall. Valde de själv känns bara som man är i vägen om man inte ska föda barn. Varit till min egen bm idag och gjort urin prov för uvi. Får svar på fredag.
    fy va jobbigt med alla värkar som dessutom inte leder till ngt, man blir en aningen uppgiven. KJag svarade för dig då dom andra blev lite oroliga ,hoppas det inte gjorde ngt...hoppas du inte har uvi..kram
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-11 16:05:37 följande:
    MEN VA E DET FÖR BEBISAR i denna tråden?!?!?! Det va fasligt va de verkar vilja leka med er alla... Haha, jag räknas ju inte in där eftersom jag har bf 1/9 Hoppas septemberbebisarna inte retas lika mycket
    haha jaa det e riktiga busfrön i denna tråden , haha bebisarna aså..
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-08-11 16:09:34 följande:
    oj har du blivit bakåt flyttad så mycket?
    ja nu börjar de bli töttsamt har så ont i bäckenet o neråt. går som en tant! Min bm sa till mig i dag att inte vara ute o gå för mycket pga smärtorna. Var ju inte riktigt så jag ville ha det :P
    Gumman, märker du av om din lille blir trött av alla värkar? för de dagar/nätter som jag har det så då tycker jag han e ovanligt lugn....ja jag vågade inte ens gå å handla innan så det gjorde lillan :)
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-11 16:10:45 följande:
    Verkligen ett pucko!!! Verkar lite äckligt, men det verkar vara lite kärlek där... Visst kanske man inte vill tro illa om sina syskon,men herregud!!! Vill inte han att du behåller barnet? Jag tror faktiskt att hon är kär i honom,äckligt men ändå. Har sett en dokumentär om syskonkärlek... Äckligt! Men det verkar inte bättre. Vad har hon annars för anledning att vara så svartsjuk?
    ja aså jag vet inte vad jag ska tro när han väljer bort sin fam här för en svartsjuk syster, MEN åter igen..han ser inget av detta eller så blundar han bara för det. Jo för jisse namn han älskar vår son redan, å tycker det är det bästa som hänt honom. han ville absolut behålla bebis, vi har ju kämpat i 2,5 år för honom. det är hans syster som inte ville att vi skulle ha barn...hm...
    lillabambi skrev 2010-08-11 16:15:17 följande:
    ja det blir h*n nog för känner inte mycket rörelser. typ när bacon hickar och vänder på sig!
    Ok, samma som här då, om jag inte minns fel så sa en bm att dom blir kramade av alla värkar å lite trötta...
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-11 16:15:03 följande:
    Jag blev flyttad från den 25/8 till den 1/9 på ul, men det va precis lika när jag väntade dottern..så det va väntat
    nej nej det blir en aug bebis, hm..jag gissar på den 26te kanske...hm, näe den 27de då har du din bebis :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10