Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-08-09 16:43:32 följande:
    Hej på er! Hur har ni gjort med storlekar till era små? Jag har handlat nästan allt i strl 56 men börjar undra nu om jag ska köpa lite mer i strl 50 utifall att. Enligt TUL är det ju en liten tjockis, men man vet ju aldrig. Hur har ni tänkt? och hur mycket kläder tar ni med till bb? 
    haha en liten tjockis? vad väger den lille vasen då? mja jag har handlat det mesta i stl 56, men ngt plagg i stl 50 med, men dom växer ju så sjukt fort aså...jag har tagit med mig 2 ombyten i bb väskan ifall att han skulle kräkas ner ngt eller kissa igenom osv...
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-08-09 16:56:13 följande:
    På TUL som var 34+0 om jag minns rätt vägde den lille 2700 om jag minns rätt. 16% över medel och magen var 1cm tjockare än medel. Själv var jag 49 cm och 3800g så jag var också en liten tjockis :) Enligt den bm var det vanligt att få barn som var ungefär så stora som en själv, men jag vet inte om det stämmer. 
    haha ok, min lille buse vägde 3039 i tors å dom lägger på sig mellan 250-350 g i veckan nu tror jag det var..hahaha aså han e helt vild här nu, jag gungade till rejält, höll på å tappa balansen ju, hahaha
    jag skrev innan att dom inte kan släppa sin fixering, å det kan dom väl inte? blir lite orolig nu för han e helt vild här..hela magen gungar fram å tillbax...
  • Bubbis10

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!

Ringde in till fl nu å frågade om detta med fixering, å på omföderskor så kan det släppa, å så vild som min lille e nu....du milde...

• Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-09 19:23:42 följande:
    Det blir ingen bebis här idag heller! Haha, tror inte det iaf men vi får se.... Hon kan få stanna inne en vecka till åtminstone kan jag tycka även om det börjar bli tungt om benen...
    nej nej gumman..IDAG e en bra dag att föda :) hahahaah
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-09 19:27:02 följande:
    Haha näää inte för mig Tungan ute Jag kan få henne den 12:e tidigast då kan jag tycka Skrattande
    haha ja men då bestämmer vi det, den 12te ligger vi tillsammans :) ja på BB, inte i samma säng, hahaha bäst å vara tydlig...Flört
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-09 19:31:47 följande:
    Hahahaha ja saker och ting kan ju missuppfattas hahahahahaha!!!
    hahahaha, jaa kan ju se illa ut Oskyldig *visslar*
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-09 19:35:51 följande:
    Ska logga ut för att umgås med kärleken lite... ska tigga lite massage hihihi...
    åh jag vill åxå ha lite massage ju...hm...kanske kan muta lillan med ngt, hahaha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-09 20:10:06 följande:
    Varje kväll tänker jag, undra vems tur det är denna gången? Är det någon som föder idag? Allt är så spännande!!! På torsdag ska jag iallafall till BM, hoppas att hon kan berätta något roligt. Men det tror jag inte... Aja dit ska jag iallafall. Det är tänkt att det ska vara sista besöket annars ska jag dit den 31.... SUCK...
    haha jaa så tänker jag med, vem blir det härnäst..å när man har ngn i tanken så kommer ngn helt annan å har fått, haha man blir helt paff...jag undrar så vem det blir härnäst...det är verkeligen spännande, aså jag älskar å gå till Bm, å har en tid den 12te...men hoppas jag har bebis då ist, sen har jag en tid den 19de....DEN hoppas jag verkeligen att jag slipper...
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-09 20:19:48 följande:
    jag med.

fast lite känner jag: fy vad orättvist hahaha
    sorry tjejer!
    men lika glad är jag för er skull iallafall och att allt gått så bra ändå

många kramar till er alla!!!

vems tur är det nästa gång??? :D
    haha men aså du har ju gått din tid så det e mänskligt att känna så, hahaha men klart ens egen längtan inte förminskas, hahaha
    kraaam
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-09 20:22:25 följande:
    Haha den 12:te är ju på torsdag =) Vilken tid har du? Ja jag älskar också att gå till BM, det är som små mål för mig och får tiden till att gå =) ... Ja,det är klart. Hoppas också att han kommer innan, och att min kommer innan mitt nästa BM besök =)
    Oväntad skrev 2010-08-09 20:15:02 följande:
    Det där tänker jag med Glad.. Blir så glad när man får höra att en bebis kommit och det gått bra..
    Ja verkligen. SÅ nu undrar jag kommer det någon bebis inatt,eller får någon åka in? VEM? Skrattande
    haha jo jag vet att det e på tors å hoppas på att föda innan, hahaha jag har tid kl 09.30 på morrn....aså inte en värk, dom lyser med sin frånvaro, MEN jag vet åxå att det kan dra igång utan en enda värk...som många sagt-lugnet före stormen. puchelina hade ju inga direkta värkar innan...såå man vet aldrig...hm, ska nog ta lite glass här...hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10