Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl

du berättade ju om getingen på tel innan men jag måste säja det-FY SJUTTON va hemskt, som sagt inga sådana där draman nu, men bebis vill vi se :) haha

• Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-11 17:48:25 följande:
    ja precis. känner mig helt positiv och taggad haha, fast det kan ju lika gärna stanna av.
    men snart så är hon här även om det kanske inte blir idag :D
    jo men nu ska vi tänka positivt, hahaha PRESSA!!!! *asg* hon e snart här gumman{#emotions_dlg.flower}

Ngn annan som upplevt när ni kissar att det typ knäpper till i muttan? inte ont, men som om det ja knäpper till....3dje gng nu..hm, va sjutton e det..?
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-08-11 17:52:18 följande:
    haha, din dotter är för rolig
    haha jo hon e ljuvlig {#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 17:54:11 följande:
    Vet inte om jag berättat det innan men gör det nu iallafall!

När jag väntade vår dotter så hade jag ett besök hos min bm 4 dagar innan bf och hon passade då på att göra en hinnesvepning på mig då jag var öppen 1-2 cm. En timme senare gick mitt vatten MITT PÅ STAN Tungan ute
    Jag bara skrattade, sen var det bara raka vägen till förlossningen (några mil) och jag kunde verkligen inte sluta skratta. Väl inne sa dem att jag nog bara kissat på mig {#emotions_dlg.djavulsk} Dumma dem tänkte jag, inte kissar jag en hel flod inte. Och jag hade rätt, det var vattnet som gått och 12 timmar senare kom vår sessa!
    Oj, jisses...haha vad underbart :)
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 17:56:00 följande:

PREGGA & ELINN:

HUR går det för er????

Nu är jag bra nyfiken här som satan.

Själv har jag varigt ute och gått bara 2 km och det ska ni tro var ett rent helvette.

Har sånt tryck neråt nu så det slår "härliga" saker åt det.

Kan inte sitta rak i ryggen för det känns som jag sätter mig på ett bowlingsklot.

Varför känns det så???

haha jaa för elinnn ser det ut att hända saker, här e det lungt igen....men kissade nyss å tycker att det knäpper till i muttan, inte ont..men nästan så man hör det?!

Att du känner så kan nog vara din lilla som fixerar sig, exakt så kände jag då...nästan så jag försökte görra 2an..men det kom inget ...
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 17:57:58 följande:
    Ah eller hur Solig
    jo men faktiskt, på mig har dom gjort 2 st som lett till kraftiga värkar, men inget mer...haha busungen har nog inte en tanke på att komma ut...hm, ska till Bm imon, kanske skulle be henne kika lite, hihihihi
    carohl skrev 2010-08-11 17:58:30 följande:
    Jag tror att jag är ganska tålig faktiskt... tar allt med det lugna. Det ska till mycket innan jag säger till eller tycker att det gör ont. Du kanske har hög smärttröskel? Men lugn haha det kommer att göra ont fast det vet ju du elinnnn Flört men vad gör det när man får sitt barn?
    Pregga skrev 2010-08-11 17:52:34 följande:
    jo men nu ska vi tänka positivt, hahaha PRESSA!!!! *asg* hon e snart här gumman{#emotions_dlg.flower}

Ngn annan som upplevt när ni kissar att det typ knäpper till i muttan? inte ont, men som om det ja knäpper till....3dje gng nu..hm, va sjutton e det..?
    Ingen aning jag har också haft så nån gång men det har hänt den sista veckan, inte alla dagar i sträck... Dock verksar det inte vara nå då det inte händer nå...
    Jo men du e tålig, haha iskall ju..en annan blir helt hispig, haha  jag har hög smärt tröskel, jisses...verkeligen så har jag det. ska mkt till för att jag ska säja aj, som imorse....det kommer såklart göra ont, men som du säjer-man vet vad man får för det :)

jaa samma här, det har vart de sista dagarna, kanske 3 dagar som det knäpper till, inte varje gng men ngn....hm..undrar vad det är?
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 17:59:45 följande:
    Kan ju hoppas för jag har ju fått mina råd om hur man själv ska försöka få ungen att lägga sig rätt och gjort dom övningarna nu flera dar. Ser ju inte klok ut att ligga med rumpan i luften
    hahaha fick mig ett gott skratt här nu, tack :)
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 18:01:11 följande:

Men mina andra två barn har ju aldrig fixerat sig förens förlossningen startat juh.

Men pregga jag tror bara det lugnat sig lite nu för att sedan sätta fart igen vilket det kan göra.

Åhhh jippi då kanske hon ckså snusar bebbe snart

hihi jo kanske det gumman...kanske det...
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:01:20 följande:
    Jag har oxå känt och hört att det knäpper till...
    Men läste någonstans att man kan höra ett knäpp precis strax innan vattnet går så jag blir helt till mig varje gång *ASG*
    så du har kännt det med? gu va härligt å höra att det e fler...det hade jag inte en anining om å jag hoppas att det stämmer då :)
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:07:25 följande:
    Har du redan hunnit göra 2 st nu?

Åååh jag vill ju oxå till bm...har en tid på måndag nu som jag fick tvinga till mig men jag hoppas verkligen att lilleman kommer nu nu nuuuuu!
    japp, 2 st...haha men jag har blött efter båda med...dom sa i natten till i fred att han kunde göra en till..eller om det var sist, hm osäker att han kunde pilla lite men då jag blöder varje gng så vågade jag inte igen...
    jo men jag ska inte träffa min ordinarie imon utan en annan, så frågan e vad hon säjer...
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-11 18:18:42 följande:
    Alltså min sambo berätta nå hemskt nyss... tydligen har en 5åring i borås blivit våldtagen av en somalisk praktikant... stackars barn! FAN VAD FÖRBANNAD JAG BLIR!!!!
    Men va??? Fy va fruktansvärt.....aså jag blir rasande!!!! vet du det att enl statistik så står somalier högst på listan över våldtäkter. skottpengar på asen!!!!!!!!!
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-08-11 18:21:06 följande:
    Han läste det på flashback, där publicerar de bilder på människor, samt lämnar dom och uppgifter om gärningsmannen... Han var bara 16 år och eftersom att han inte var dömd sedan tidigare dömdes han endast till 30 timmar samhälltjänst. Vilket jävla system!!
    Tror min son kände av min reaktion här för nu fick jag världens puff!! aså jag e inte rasist men de där jäkla kamelryttarna aså...blir så förbannad!!!!

finns en sida till som heter kriminellt.com av OG som lägger ut bilder, adresser osv på dömda våldtäktsmän, pedofiler mm....
  • Bubbis10
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:22:56 följande:
    Ah då vet jag heller inte om jag vågat fler!

Men har iallafall förstått en sak och det är att vi hade en vällans tur att vattnet gick redan efter första hinnesvepningen. Brukar visst inte alltid fungera!

Nyss kändes det som en vibration "down there"...undrar va de var?!
    näe aså jag har provat 2 gng så nu får det vara....det där med vibration har jag hört en del här inne prata om å jag har bara kännt det sh,j 1 gng kanske.....å vissa trodde man kunde känna bebis kissa, men det kan man inte..utan den puttar nog lite snabbare med ngt, frågade sist jag var inne:)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10