Inlägg från: Bubbis10
|
-
-
Jo den e bra, haha när jag messade med han som har den sidan så fick jag en jäkla koll på mig så det var bara att byta tele nr, hahaha men ja den sidan e jättebra, HÄNG UT ASEN!!!Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:26:43 följande:Japp den sidan är bra. Anser att alla sådana ska hängas ut. Varför ska dem skyddas för?!
carohl-kunde inte citera, men jaa verkeligen SUCK! -
haha han kanske juckade ner huvudet lite....som ngn skrev för längesen-borrade sig neråt?!Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:28:40 följande:Hmm, men de var ju så långt ner o där e ju hans huvud hehe! Aja man känner en massa skumma saker när man e gravid
-
jo jag vet, alltför lite domar kommer in aså...tyvärr! jag ska som sagt var ha barn med en cuban som var mitt livs kärlek så ingen rasse här, men en somalier kommer det inte in här!!! PUNKT!carohl skrev 2010-08-11 18:30:43 följande:Pregga: Jo jag vet att den sidan finns men tyvärr så kommer inte så många domar in som man skulle vilja se. Alltså jag vill inte ha med peddon eller våldtäcksmän men alla domar publiceras inte!
Jag är inte heller rasse, haha jag är ju från Chile fast jag måste säga att Michelle kommer inte att få komma hem me nån somalier och där med basta!
Nu tjejer åker vi för att hämta våra pizzor.
Loggar nog in senare för att se hur det går för elinnn och er andra men nu är elinn den som är mest spännande
Lycka till gumman om du ser det här!
smaklig måltid :) -
Gumman, jag inboxar om det...skulle inte nämnt det här kom jag på...Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:31:38 följande:Vadå koll på dig? Vem var de som hade det? -
hahaha va rolig du e :)Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:33:03 följande:Ja gör han det så är han snart ute för så mycket längre ner kommer han inte om han vill stanna kvar därinne!
-
haha jaa jag tror minsann detFamiljen Mu skrev 2010-08-11 18:38:37 följande:Thihi....de bor nog en liten komiker i mig ändå haha!
Förresten på tal om alla känningar hit o dit! Någon annan som känner det som det bränner i skinnet på magen?
Har inte kännt det förr men nu räcker det att jag nuddar magen så bränner det till!
japp, här bränner det emellanåt, tror det e huden som e spänd som ett trummskinn, såg du min sista bild?
-
haha jo men du e allt charmigAh ja så kan de ju vara!
Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:42:08 följande:
Nope den har jag missat!
tänkte min bild å trummskinn, så här ser du vad jag menar ..hahahaha
-
ska gå till kiosken å köpa sylt så vi kan äta pannkakor :) kommer om en stund :)
-
hihi tack, ska ta bort den nu, ville bara visa vad jag menade :) jo men det e du allt, hihi tjötkärring som man e så fastnade jag i samtal med en bekant på utsidan..hahaFamiljen Mu skrev 2010-08-11 18:47:25 följande:SÅ fin bild!
Jo trummskinn e de nog som magen har just nu...Tack hihi, jag e ett litet charmtroll
Hihi du e varmt välkommen :)Familjen Mu skrev 2010-08-11 18:48:06 följande:Åh va mumsigt, jag kommer om 10 min