-
är galet efter vad är en hinnsvepning?Mandy86 skrev 2010-08-17 19:19:22 följande:Min BM kunde inte göra hinnsvepning på mig, var öppen 1cm.. så det stämmer nog -
men fy ajajajaPregga skrev 2010-08-17 19:48:36 följande:Lillabambi
hinnsvepining är när dom trycker upp fingret i livmodertappen å drar runt, för att få hinnor att släppa taget, å det provocerar igång fl på vissa. hon drog i den å svepte med fingret inuti, å AJ säjer jag bara...
-
usch din stackare :(
-
Hoppa i o bada lite du. Hoppa inte för hårt baraPerssonlund skrev 2010-08-17 20:13:23 följande:mmm det gör riktigt ont... Typ som att man inte ätit på flera dagar... Trodde att det var för att jag var hungrig så jag åt innan eftersom jag ätit lite dåligt idag,men det släppte när jag åt och nu gör det ondare än ondast....
Nu hoppar jag ner i vattnet... Kommer in senare.
Hoppas det släpper...
Tjejer nån som tror sig veta vad detta är... känns som jag är kissnödig hela tiden springer på toa och ska kissa hela tiden men kommer inget tryck neråt o sen känns det som "ilningar" -
uvi är de inte då de redan e kollatFamiljen Mu skrev 2010-08-17 20:26:17 följande:Kan ju vara för att den lill* trycker på blåsan, så har nog många av oss det såhär i slutet.
Har du otur kan det vara urinvägsinfektion. -
vilken söt sessa du har carohl

-
39+0 idag då :) det närmar sig med stormsteg :) :) :)
Håller tummar för dej pregga :) -
Ingen faracarohl skrev 2010-08-18 10:03:05 följande:Lillabambi: ojdå, jag glömde inte bort dig men med lite sömn så ko inte ditt namn med där uppe! Bara 6 dagar kvar
jag förstår :)åh den fagen jag tippat på att min bebis ska dimpa ner. Lördag asså :)Perssonlund skrev 2010-08-18 10:07:38 följande:Vad skönt! Jag går in i v 39 på lördag =)Aaa fy f*n att dom inte kan ta lite mer hänsyn. Hoppas verkligen att dom ringer upp dig!Familjen Mu skrev 2010-08-18 10:03:35 följande:Tack så mycket carohl. Hur går allt för er?
Dem var rätt så noncelanta....sa att det är normalt att som omföderska ha mycket förvärkar o blablablaaa...
Men jag sa då att jag är helt slutkörd, får ingen sömn och jag ska ju även orka när väl lilleman kommer.
Hon bad mig då att ringa Spec.mvc för kontroll men där är det ingen som svarar så matade in ett medd och så får jag avvakta och se om någon ringer upp mig!
Ååå ikväll är det Livet på BB! Det är det ända jag ser fram emot om veckorna. För när jag ser nästa program så har det gått en vecka och då är det en vecka mindre för mig
Åh grattis till lilla Emilia skönt att ni mår bra nu och att allt löste sej med henne. Skönt att du fått komma hem :)augustibarn10 skrev 2010-08-18 10:58:37 följande:Hej tjejer! I lördags fick jag en liten Emilia
blev igångsatt på fredagen vid 11.30 pga att jag hade havandeskapsförgiftning och lillan kom 00.06 på lördagen. Hon hade lite svårt att andas så hon blev inlagd på noeonatal och där upptäckte de också att hon hade en infektion i kroppen men den är borta nu och hon andas som hon ska och vi fick äntligen komma hem igår
Vilka fler är det som har fått sina bebisar? Har inte varit inne och läst på ca två veckor så jag hoppas att många av er har fått de små underverken lr snart får! -
Meeen gumman! att visa kan med och bete sig som dom gör. Nytt jobb skulle dom behöva! jag hoppas du får en hinnsvepning snart så du slipper må dåligt!Nallepuhmamma skrev 2010-08-18 11:44:11 följande:Hej igen då var man hemma!
Dom kände och klämde på magen och sa jag var tom där nere och inget huvud i sickte där nere,MEN tvi vad fel dom hade. Vid Ul bara 1 min efter så ser dom att tösen vist ligger med huvudet nereåt och har åkt lite längre ner men ändå kunde dom inte känna huvudet sen heller när dom kände då dom körde med UL apparaten också.
Det kändes faktist så jäkla underbart och sen fick jag tala med läkare där jag totalt tappade kontrollen och började gråta inför denne kvinnliga läkare. Fy vad jag skämdes pga jag började gråta inför henne.
En sur bitter kossa va hon som sitter och ler och säjer "Du får räkna med att gå 41 veckor innan vi gör något tex hinnsvepning då"....Jävlar vad jag hade lust att vrida om nacken på henne.
Hon bara satt och smålog mot mig när jag berättade om hur jag mådde

Hon sa att jag skulle få en ny tid den 15:e sep för KANSKE en hinnsvepning men pyttsan heller sa jag för då e det MASSOR med övertids dagar så jag fick en tid den 1/9 så det känns ju bra och fasen ta henne om hon inte gör en hinnsvepning då för vi skulle snacka om hur jag mådde då med.
Ska dessutom till min BM den 31/8 nu så jag hoppas på Hinnsvepning där med så 2 st hinnsvepningar på raken vore ju bra tycker jag *Hoppas,hoppas*.
Drömde ju inatt den lilla stunden jag slumrade till att min fl startade med blodblandad slemmis så det vill jag verkligen...Hoppas det blir lyckade svepningar också...
kramar i massor!
-
ja det är samma här.... hade vatten avgång 01.00 sen fick jag krystvärkar 19.30 och 19.45 kom han. hade inge värkar emellan vattenavgång och krystvärkar.Nallepuhmamma skrev 2010-08-18 11:56:17 följande:Tack så mycket gumman!
Ja den tanten hörde verkligen inte hemma där iaf.
Det enda "vettiga" hon sa var att min förlossning med sonen gick mycket snabt så att detta kan gå fort också, men alltså när ska man då åka in om man har snabb förlossning sen innan?
Har nu 12 mil till fl så går vattnet så blir det lätt men annars?