Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

nyss varit o skrivit på papper för faderskap. Himlans massa papper man var tvungen att skriva på *pust*

• lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-18 20:16:03 följande:
    Här va det minsann ingen som va hemma

hoppas att ni alla mår bra eller eventuellt har riktigt ont

det är dags för fler bebisar snaaart hoppas jag..

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} 
    sten dött är det här! kanske bara du o jag kvar o alla andra är inne o föder Flört
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-18 20:21:43 följande:
    Ja NÅN måste väl nästan va inne å föda nu va?!?! Så här tomt brukar det inte va här inne, sååå länge

Så PREEEESSSSA nu om det är någon som ligger där inne å föder
    håller med presssssssa :)
    Brukar du se livet på bb?
  • lillabambi
    Malinski79 skrev 2010-08-18 20:32:51 följande:
    Jepp...Inte länge kvar tills det börjar nu
    ne sitter här små road till wipeout hahahaSkrattande
    brukar inte se på det eftersom jag har en viss skräck för förlossningen men ska våga mej på att kika :)
  • lillabambi
    Familjen Mu skrev 2010-08-18 20:44:36 följande:
    Ingen baby har anlänt på sin födelsedag idag...Men full i liv är han iallafall och verkar trivas bra därinne i min livmoder!

Har mailat Pregga men inget svar så kanske hon är inne och föder! Isåfall önskar jag dig all lycka snäckan!
    hon har inte varit inne på facebook eller msn heller så håller tummar för henne{#emotions_dlg.flower}
  • lillabambi
    LillSkruttet skrev 2010-08-18 20:53:32 följande:
    Ojoj, bebis på gång då med andra ord...eller kanske redan ute. Håller tummarna!!

Sitter här i min ensamhet....lilltjejen sover och maken har åkt på innebandyträning. Fick honom att iallafall ta med mobilen OM något skulle hända. Hade han lämnat den hade jag säkert åkt på riktiga värkar bara för att.....men nu när den följde med blir det väl bara en vanlig seg kväll med förvärkar. Ska trösta mig med en stor chokladkaka och lite cider. Har ju ändå gått upp 20 kg så spelar roll.....
    Inget särskilt kul på TV heller.....avundas er som får se Livet på BB, vill också!! Men men....får väl kika på Aktuellt eller något annat "skoj" istället....
    vet hur de där är... säger alltid åt sambon att ge mobilen till n¨ågon som kan svara när han är på fotbollsträning eller match, man vet ju aldrig.  jaha du har inte femman? första gången jag ska se de idag...
    ät lite choklad för mig ;) älskade choklad innan men kan verkligen inte äta det för tillfället. Popcorn o fanta är de som gällerSkrattande
  • lillabambi
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-19 07:49:00 följande:
    Blir det några fler bebisar här i tråden???
    Antar jag är sist här nu om att INTE ha fått nått
    du är inte ensam i alllafall, jag har inte fått. Verkar vilja dröja här. När hade du bf?
  • lillabambi
    carohl skrev 2010-08-19 08:26:14 följande:
    Hej tjejer!

Jag har hälsat till Pregga från er. Hon tackar så mycket.
    Hon blir igångsatt idag så äntligen ska hon få träffa Dominic.
    Stackarn hon har legat och spytt som attans pga nån spruta de gav henne.
    Jag vet inte mycket mera, tänkte bara logga in och uppdatera.

Massor med kramar till er, måste skynda mig nu till sjukhuset då vi ska träffa läkaren. Alexis har inte fått träffa doktorn än så det är dags. Det blir PKU-test och vägning!

Kram
    Fy vad skönt för Pregga :) ÄNtligen slipper hon må dåligt. Håller tummarna att allt ska gå bra :){#emotions_dlg.flower}

Åh vad spännande att träffa läkaren, vägning o så ;)
    Kram till dej carohl :)
  • lillabambi
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-19 08:19:33 följande:
    Oj haha ja du jag har hela 19 dagar kvr enl BM dock hoppas jag på siste aug eller förste sep då jag får hinnsvepning.
    Blev ju bakåtflyttad massa veckor

När har du BF?
    men fy vad jobbigt Rynkar på näsan men jag lovar du blir inte lämnad här ensam i allafall Flört
    Jag har bf den 24 aug :) 

NU ska vi åka o lämna sonen  på dagis kikar in omk en stund :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10